Geen reparatie lift door misverstand
BURGUM - De lift van de Oranjestins aan de Prinses Margrietstraat in Burgum is afgelopen weekend niet direct gemaakt door vermoedelijk een misverstand. De eigenaar van het gebouw, Accolade, zegt in een reactie namelijk dat zij helemaal niet op de hoogte was van de storing. De bewoners dachten echter wel dat de technische dienst het bedrijf AML (voor het oplossen van liftstoringen) had ingelicht. Tevens kregen ze via via te horen dat de lift pas maandag gemaakt zou worden.
Het misverstand in deze 'lift-soap' was overigens ook snel gemaakt aangezien het al de derde keer in twee dagen was, dat de lift niet werkte. Volgens Accolade was de eerste melding op vrijdag. De reminrichting werkte niet en het liftbedrijf heeft het probleem opgelost. Zaterdagochtend kwam een tweede melding betreffende een defect aan de detectie van de lift.
Het probleem werd in de ochtend verholpen en nog geen uur later reed iemand met een scootmobiel tegen de liftdeur. Deze laatste storing is niet meer binnengekomen bij Accolade en het liftbedrijf AML. De liftdeur raakte door de aanrijding zwaar beschadigd. Zondagavond berichtte deze site over de storing en maandag vernam Accolade ook van de storing. De storing werd aan het einde van de middag verholpen.
Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
0638400733 of via de tiplijn