Wiel schiet los op Lauwersseewei
Publicatie: 6 juli 2005, 16.39 uur
Reacties
wie ree er met die vrachtwagen alle vriewiek michien????
Het zal je maar gebeuren dat je zo,n groot wiel tegen je aan krijgt.Zal wel gebrek aan onderhoud zijn. Geen tijd voor want tijd is geld, maar de veiligheid komt zo natuurlijk wel in de knel.
Dit kan gebeuren victoria en heeft niets met gebrek aan onderhoud te maken hoor. Leeftijd matriaal kan ook een rol spelen toch.
Volgens mij is van dit zelfde bedrijf enkele weken geleden ook een wiel van een vrachtwagen afgebroken (bij Rinsumageest). Deze is wel tegen een auto geklapt. Dus toch sprake van achterstallig onderhoud?
Kunnen ze nu gelijk de remschoenen controleren
tuurlijk achterstallig onderhoud!!!bedrijf is iso 9002 gecertificeerd,dus alles is te checken!!
Een persoon van ons had dat een paar weken geleden bij rinsumageest Mara bij hetzelfde bedrijf. Zijn auto had 2000 euro schade maar de persoon voor hem zijn auto was total los. Er klop dus iets niet bij dat bedrijf.
Redactie: Waarschijnlijk bedoel je deze?
dat iso certificeerd zegt niks,
zijn ook genoeg autobedrijven bij de n.a.p aangesloten en nog draaien ze aan de klokkies om.
focwa bij de autoschade, voor 100% goede herstel en onzichtbaar.
je haalt je auto weer op en het is prutswerk, dus die instanties zeggen helemaal niks.
Raar zaakje je moet dat wiel maar op of tegen de auto krijgen.
Wel lullig voor de chauffeur. Die zal ook wel geschrokken zijn. Ben blij dat er geen ongelukken zijn gebeurt.
Heeft volgens mij niks met achterstallig onderhoud nodig hoor,als de chauffeur gewoon optijd zijn wielen natrekt had het niet hoeven gebeuren
Dit transportbedrijf lijkt wel een beetje op dat van Fokke Noppert uit schasterbrug. De vrachtauto is overgeladen in een andere auto, na het overladen lag er nog allemaal stukjes asfalt op de weg. Het is ook een hele moeite om dit even in de berm te vegen. Leuk voor Car-glas. Het zijn gewoon een stelletje mongolen !!!. Alles moet voor een dubbeltje..., zou het asfalt nog wel op juiste verwerkingstemperatuur zijn met zo'n dekkleedje als je helemaal (overbeladen?) uit lelystad rijd ???.
aldert moet je eens goed naar de foto's kijken ik denk dat de wiel moeren nog aan de velg vast zitten wandt je ziet toch wel dat de wiel trommel er ook af is dus ik denk zelf van lagers kapot gelopen
Kenteken OD-65-ST
Voertuigsoort Oplegger
Merk ORTHAUS
Handelsbenaming OKSM 24
Kleur(en) N.v.t.
Brandstof N.v.t.
Aantal cilinders N.v.t.
Cilinderinhoud N.v.t.
Aantal zitplaatsen N.v.t.
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 7.340 kg
Maximum massa voertuig 38.000 kg
Massa rijklaar N.v.t.
Laadvermogen 30.660 kg
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd N.v.t.
- geremd N.v.t.
- oplegger geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 15 november 1995
Datum eerste toelating 23 maart 1987
Datum aanvang tenaamstelling 10 maart 2005
Vervaldatum APK 23 november 2005
dit saakje stjonkt os een mut minsken.
controleerje die saak liekut mie sa ta.
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan