Gewoon bestellen bij failliete webshop
Publicatie: 4 november 2009, 16.53 uur
Reacties
da's klote dan, centen weg!
wat in klojo
hie moet fourt werom stoarte
hy kin toch sjen dat it nei 20oktober stoart is
en oars mar ut eigen beurs
@klaasverek: je haalt me de woorden uit de mond!
op twitters lees ik dat de curator niet eens wist hoe je een site offline moest halen. haha
hoe kom ik nu bij twitter? :-) het moet natuurlijk tweakers.net zijn.. lol
Volgens mij is de curator nog in opleiding als ik zo het verhaal en de reacties lees. Of een oude taaie in het vak die nog niet weet dat internet uberhaubt bestaat.
Of gewoon naar je bank toe gaan, en het geld terug laten storten (dit kan tot een maand terug)
gewoon curator aansprakelijk stellen, het kan niet zo zijn dat die altijd maar overal onder uit komt
De meeste curatoren denken alleen aan hun eigen inkomen. Een ander voorbeeld hiervan is advocaat Jack Egberts uit Leeuwarden. Als hij niet als pro-deo advocaat wordt toegevoegd houdt hij zich ook bezig met faillisementen. De schuldeisers wordt niet eens bericht gestuurd als een klant van hem failliet wordt verklaard. Het gevolg hiervan is dat deze mensen dus niet als schuldeiser in de boeken komen te staan en never geld krijgen.
.... en vervolgens sta (lees bungel) je onder aan de lijst met schuldeisers!!
Ja joh, de curator aansprakelijk stellen. Enig idee wat een curator doet en waar hij voor is? Het bedrijf is failliet, en dat betekent, dat er geen geld meer is om rekeningen te betalen. Een curator zorgt er dan voor, dat al het geld wat er nog in het bedrijf zit (bv inboedel) wordt verkocht, zodat de schuldeisers hun geld nog kunnen krijgen. De grootste schuldeisers krijgen natuurlijk het meeste geld en dan blijft er voor de klant niet zo veel meer over.
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan