Account
Logo
Zoeken
8.3 °C

Azc'er met mes in nek gestoken

Publicatie: 15 juni 2011, 10.11 uur

Reacties

sharedan uit Burgum

o help, dit is niet slim! niet goed te praten,ik gok op 85 reacties..

15-6-2011
boukejansma uit Twijzelerheide

niks loos, storm in glas water. heel normaal in die cultuur. mooi z'n gangetje laten gaan.

15-6-2011
peuter uit sveen

goed ingeburgerd!. kan zo in harkema gaan wonen.

15-6-2011
gz30 uit kollumerzwaag

gelijk het land uit sturen en niet terug laten komen de volgende keer doen ze het gelijk weer. celstraf helpt bij zulken niet.

15-6-2011
advertentie

age uit Uithuizen

Als ik zo de nieuwsberichten hier lees komt vechten ook onder autochtonen ook vrij veel voor..ruzies tussen buren..iemand verwonden in cafe..ruzie om aaangelijnde hond...
dan heb ik het nog niet eens over tragische gebeurtenissen,met doden tot gevolg.

Maar dan lees ik nooit reacties over onze cultuur..


Voor de duidelijkheid,ik vind vechten,geweld,iemand met een mes steken altijd fout.
De dader dient gestraft te worden,of ie nou kanariegeel,lijkwit,pimpelpaars,hetero homo bi,puber,of tuinkabouter is.

Vlgs mij zijn die tuinkabouters slecht ingeburgerd en agressief trouwens.
Dus direct die mutsen verbieden en ook geen nieuwe paddestoelen meer toestaan!

15-6-2011
stjonkstobbe uit Aldegea

Z'n scootmobiel zal wel gestolen zijn!

15-6-2011
macanudo uit Drachten

@schutting De reacties vallen over het algemeen wel mee tot nu.

Wat jij doet met je gevloek en gezeur, haalt het niveau van de reacties alleen maar naar beneden!

15-6-2011
centraal uit Dokkum

Was in Dokkum ook vaak geweld en gedoe tussen de bewoners.Krijg je als je mensen uit verschillende landen en culturen bijelkaar zet.Des te meer reden voor oa Dokkum om nooit weer aan een AZC te beginnen.Je haalt alleen maar ellende en ergernis binnen.

15-6-2011
westereender uit De Westereen

idd @macanudo.....

is het misschien zo dat @jschutting zulke reacties nu gaat uitdagen
zodat hij weer zo lief kunt reageren dat we wat toleranter moeten zijn???

volgens mij wil je met jou reacties bevestigen dat je zelf een WILDERS aanhanger bent
alleen niet hier wil bevestigen!!!

15-6-2011
gz30 uit Kollumerzwaag

ik vind ze moete leren als je in een ander land bent dat je je wel kan gedragen als ik op visite ga gedraag ik me ook dan verniel,steel of mishandel ik ook niet. en als ze dat niet kunne gelijk naar eigen land toe sturen.

15-6-2011
ejayarjen uit Drachten

allemaal rechters hier lees ik wel

15-6-2011
vuurvliegje uit Kornhorn

tjonge jonge, ja hoor het is weer een azcér en meteen duiken we er boven op. Kijk ook eens wat de zgn. Nederlanders doen, reageren jullie dan ook zo, nee dan wordt er wel een excuus gezocht. Eigenlijk moet je hier ook niet op reageren maar door al dat achterlijke commentaar moet je wel eens.
Ook Azcérs zijn mensen van vlees en bloed net als iedereen en wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

15-6-2011
blackg uit Dokkum

@hijgendhert uit Aalsum
Aan de schrijfstijl en bijbehorende fouten te zien nog niet voor de inburgeringscursus geslaagd....

15-6-2011
bastiaan uit haema

de schuld ligt natuurlijk bij de messenfabrikant

15-6-2011
uit dokkum

hoe lang moet de 51 jarige vastzitten?
en wat voor geloofsovertuiging heeft de 51 jarige?
wat was de aanleiding van het uit de hand gelopen handgemeen?

15-6-2011
frisianautlaw uit Augustinusga

Haha wat een fascisten hier allemaal!

15-6-2011
westereender uit De Westereen

@vuurvliegje

dit is allemaal de schuld van die lieve @jschutting die reacties uitlokt
zodat we weer lekker kan uitleven op die AZCérs

en idd terugsturen ze zijn hier te gast DUS GEDRAGEN zoniet WEG

moeten wij ook es int buitenland doen, moet je es zien hoe lang je vast blijft zitten als je iets steelt
en HIER (laat maar:()

15-6-2011
gz30 uit kollumerzwaag

@westereender je hebt gelijk net zoals met de nederlandse taal ze willen het maar niet spreken op straat zitten ze allemaal maar hun eigen taaltje te spreken. maar als wij in het buitenland zitten word er wel verwacht dat we hun taal spreken.

15-6-2011
fluffy uit Drachten

Worden jullie nou nooit eens moe van deze discussie?

15-6-2011
westereender uit De Westereen

@fluffie uit drachten......

jij niet.....want je leest ze blijkbaar wel iedere keer:P hahaha!!!

15-6-2011
maan1 uit Gerkesklooster

Nee @fluffy, dat wordt men niet. Nederlanders in het buitenland gedragen zich namelijk voorbeeeeeldig. Vraag maar aan van der Sloot. En was er vorig jaar niet een jongen in Leeuwarden met een mes om het leven gebracht? Zeker door een allochtoon? Oh nee, een Hollander...sorry, nou dat vergeten we voor het gemak maar even. Gelukkig doen Nederlanders liever aan kinderporno, dat is veeeel minder erg. Toch? Ontopic: Oppakken die messensteker, opsluiten of weg brengen.

15-6-2011
westereender uit De Westereen

@maan1....
kom nou niet met zulke feiten dat weten we heus wel dat dat ook heel erg is en moeten worden gestraft


maar je snapt toch heus wel
en vast wel es gehoord/gezien...als een nederlander iets doet in het buitenland en vergeleken met hier niet zo erg
dat je met moeite iemand vrij kan krijgen
en hier staan die buitenlanders gewoon de sávonds weer op straat
en dat zou hier ook moeten gebeuren
NEDERLANDERS ZIJN VEEL TE AARDIG
STRAFFEN GEWOON VEEL ZWAARDER HIER!!!

15-6-2011
hansjepansje uit Feanwâlden

Tja, we snappen wel dat ze uit landen komen waar dit soort gedrag allemaal normaal is....We halen ze ook zelf binnen! Lang leve de politiek!
Hoe wasd het ook al weer...Het is niet vol...maar wel druk???

15-6-2011
ester uit Augustinusga

Jullie hebben het over buitenlanders die zich hier misdragen,denken jullie nou echt dat Nederlanders zo braaf zijn in het buitenland?
De naam Joran van der Sloot schiet me zo even te binnen.

15-6-2011
age uit uithuizen

Ach kijk eens ons Kritisch uithangbord 'De Trots van blank Dokkum' mag ook weer!
Wat zijn we daar blij mee!
Hij begon heel voorzichtig,maar hij heeft nu in Cole een racistisch maatje gevonden,die(toevallig?) ook iets heeft met uitwerpselen.
Jullie kunnen best weer een basisgroep De Friese Nationale Alliantie Kloe Kloe Klan oprichten...en dan oefenen op Schiermonnikoog of zo:)

Kritisch,normaal zijn opmerkingen,zoals die van Cole(die jij dus normaal vindt?)naast smerig,kwetsend,racistisch ook strafbaar,maar ik vermoed dat een rechter,als hij malloten zoals jij en Cole zou zien en horen direct begint te huilen en jullie laat gaan en daarna vervroegd pensioen aanvraagt..

15-6-2011
deathdealer uit Dokkum

Ach, na al die flauwe berichten was de redactie ook weer eens toe aan een verzetje.
Asielzoekers, it´s all in the name, zoeken asiel en als ze zich misdragen, en dan helemaal op zo´n manier, dan is het heel simpel: ze krijgen geen asiel en kunnen meteen terug zodat ze onze samenleving geen geld meer kosten.
Ik zie hier het racisme of discriminatie niet van in. Dit valt gewoon binnen het rechtssysteem.
Ik ben het er mee eens dat sommige mensen het in wat ondermaatse bewoordingen brengen maar het basis idee is het zelfde, dat ze terug naar eigen land moeten.
Het is dan ook jammer dat zoveel mensen oogkleppen op hebben en meteen de mensen aanvallen die ( gegrond of niet en grof of niet) commentaar op asielzoekers leveren. Ze zouden eigenlijk gewoon in mildere bewoordingen hetzelfde moeten zeggen.

15-6-2011
gz30 uit kollumerzwaag

mensen die opkomen voor buitenlanders zijn gewoon bang om hun mening te uiten jullie zijn gewoon bang dat jullie dan gepakt worden door buitenlanders dus dan moeten ze ma in nederland blijfen. diegene die voor azc'ers zijn moeten we bedanken door zulke mensen hebben we ook geen elektrische stoel in nederland!! als we de doodstraf hebben houd het meeste moorden,verkrachtingen en kinderporno wel op.

15-6-2011
pietdiek uit Dokkum

neem nou friesen en groningers dat past al niet laat staan nederlanders en buitenlanders het heten niks voor niks buitenlanders laat ze er mooi blijven

15-6-2011
uit dokkum

@ age

toch maar goed dat de sharia hier is, kan de dader daar mooi voor berecht worden.
toch weer grappig om te lezen dat je steeds dezelfde teksten hebt in je reactie, plakknopje werkt zeker nog steeds uitstekent bij jou;)

toch maar weer bij het azc, de feiten spreken voor zich.
gewoon opdoeken die rotzooi

15-6-2011
sniperman uit rotterdam

@centraal jij zegt altijd azcer brengen ellende moete ze jou er ook weg trappe ;) want jij zorgt er wel voor met je domme opmerking ;)

15-6-2011
haagster2 uit Houtigehage-centrum

Waarom willen age maan1 en andere,mensen die iemand neersteken het land inhouden???het is toch een logische opmerking van de reageerders dat ze de dader het land uit willen hebben.En dan reageert vuurvliegje met 'als het een nederlander was'.
Als vuurvliegje wat vaker waldnet leest,dan weet ze ook dat de reageerders hogere straffen willen hebben!!dus zwaar straffen gaat hier op waldnet op voor allochtonen en autochtonen.En dat je daar dan niet eens mee bent vind ik een beetje vreemd.

15-6-2011
age uit Uithuizen

Haagster,waar lees jij dat ik mensen die anderen neesteken het land in wilde houden?
Vlgs mij schreef ik om 11.26:
'De dader dient gestraft te worden,of ie nou kanariegeel,lijkwit,pimpelpaars,hetero,homo,bi,puber of tuinkabouter is'
Heb jij een andere computer of zo?

Ik schreef ook,dat ik nooit in reacties iets lees over onze cultuur,als iemand van 'ons' iemand (zwaar)verwondt.
Dat zie je nu ook weer niet bij het bericht over iemand die zijn buurman met een moker slaat ...

Of zijn burenruzies,met geweld,net als huiselijk geweld in onze cultuur al gewoon en geaccepteerd?


15-6-2011
amstelpower uit Hantum

11.26?? is dat een normale tijd om iets op waldnet tezetten?? zal wel age hutkul uit het azc bergum zijn ipv age uit uithuizen!!

15-6-2011
westereender uit De Westereen

@ester uit augustinusgea....

dan heb je vandaag ook gehoord dat ie levenslang heeft gekregen

dus GESTRAFT
maar hier worden ze dezelfde dag weer vrijgelaten
dat is het verschil @ESTER

15-6-2011
haagster2 uit Houtigehage-centrum

@age Als je steeds zo fel reageert op reageerders die de dader het land uit willen hebben e.d.,dan komt het op mij over,dat je het voor de dader opneemt.

15-6-2011
pieter17 uit Damwâld

pas op! politie leest mee. Je kunt een proces verbaal krijgen van discriminatie o.d.

15-6-2011
swittie uit Snits

Weer zo'n cultuurverrijker uit de zandbak. Islam ies vrede.

15-6-2011
waldpiek uit Twijzelerheide

Beterschap voor de 34-jarige bewoner van het AZC.
En de 51 jarige asielzoeker moet nog lang asiel zoeken denk ik...

Oh ja, wat is een IBS ?

15-6-2011
eksteroog uit Eastermar

Ja haagster ,daar heeft die Age wel vaker last van,
O,O ,wat zal onze ziekenfonds weer omhoog vliegen en reken maar , er komen daaro per week ook nog wel 2 bevallingen ,mooi toch .

15-6-2011
advertentie

rommie uit De Westereen

gz30 uit kollumerzwaag woensdag 15 juni 2011
13:54 uur
@westereender je hebt gelijk net zoals met de nederlandse taal ze willen het maar niet spreken op straat zitten ze allemaal maar hun eigen taaltje te spreken. maar als wij in het buitenland zitten word er wel verwacht dat we hun taal spreken.

Maar dat kun je dan ook wel zeggen over sommige Hollanders die geen Fries leren.
Ontopic: Een tijdje terug was daar toch ook iets op het AZC aan de hand?

15-6-2011
peuter uit Surhuisterveen

Blijf lekker denken dat deze mensen het land uitgaan, achterlijken.
Ik heb liever dat me kinderen met buitenlanders thuiskomen, dan met een onderontwikkelde fries die niet eens de Nederlandse taal noch de Friese taal beheerst. En ja amstelpower dat is voor mensen die 3 keer jouw jaarsalaris aan belasting betalen, een tijd om wat op waldnet te posten. Beter je best doen in je leven jochie, dan kom je ook eens uit je ploegendienst.

Voor iedereen die altijd jankt dat een AZC geld kost, lekker blijven zeuren, ik betaal er ook voor en van mij mogen ze lekker blijven. Net alsof ze hier voor hun plezier zitten.

15-6-2011
westereender uit De Westereen

@peuter uit surhuisterveen....

ga je je eigen reactie even uitprinten ofzo en even op een mooi plekje bewaren

hoop voor je dat je dochter dan niet geslagen word en al dat andere wat in hun ogen mag
dan kom jij gauw weer terug dat je toch een wat onderontwikkelende fries hebt
en trouwens waar is je eigen frysk dan of hoor je ook zelf bij dat onderontwikkelende

kist ut immers zelf ek net iens jonge
nepfrysker

15-6-2011
peuter uit Surhuisterveen

ik ben geboren en getogen fries westereender ;) maar ik respecteer de friese taal meer als jou blijkbaar, wat ik verkracht de taal niet door onsamenhangende letterlijke uitgesproken friese woorden te typen. en als ik hier echt fries zou neerzetten kan jij het waarschijnlijk zelf niet eens meer lezen ;) dus snaveltje toe boekebaaske



15-6-2011
dennie uit Droegeham

Efkes in fraach oan eltsenien dy't it gjin probleem fynt at hjir allegear komme.

Wêrom soest it wol wolle ?
Sil ik de fraach ris omdraaie.
Dus wêrom matte wy hjir mear bûtenlâners ha ?

15-6-2011
age uit Uithuizen

Dat kan leuk worden als over 50 jaar sommige racisten hier hulpbehoevend in een verpleeghuis liggen en dan komen er een paar lieftallige moslima's,die hier als vluchtelinge kwamen de kamer binnen om hen te wassen....en dan dragen ze zo'n raar hoofddoekje....
HELP!!

En dan komt de directeur van het verpleeghuis binnen..dokter Mohaho Ragnaherahahahoho...en die vertelt hen dat er vandaag Halalvlees op het menu staat..ha ha haa!

15-6-2011
willemwdm uit Hoornsterzwaag

De meesten hierboven hebben er niets van begrepen, het betrof hier ritueel slachten

15-6-2011
peuter uit Surhuisterveen

@dennie om dezelfde reden dat Engeland en Canada Nederlanders binnen lieten begin 1940.

15-6-2011
virtualizer uit Burgum

daar droom jij nu al van he age,dat zo`n zwart gesluierde moslima jou een hoofddoekje om je blote gat wikkelt,je bolknak(je?) ontdoet van onreinheden,en je gat poedert.
m.a.w,het is geen hoofddoek maar een doodgewone luier met gaten erin!
hahaha

15-6-2011
crimson uit Burgum


Cole moet zn harses houden en zich nog eens laten pakken door de politie ..stontnat..ergens uit een hooibult getrokken.woon je nog steeds@ noord bergum cole?..want dan weet ik je adres wel.die vertel ik dan aan de linkse kliek hier.. puh.

15-6-2011
swittie uit Snits

@peuter
Die Nederlanders gingen niet naar Canada, Amerika of Australie om daar hun handje op te houden en de staatsruif leeg te vreten.

15-6-2011
peuter uit Surhuisterveen

owww daarom is cole zo fel wheheheh. cole is zelf een boefje en houd niet zo van concurrentie :) nou cole beter ga je werken voor een BBmotor. @westreender nou jouw dochter kan wel met cole thuiskomen ;) succes dr mee

15-6-2011
westereender uit De Westereen

ik zou zeggen probeer ut eens hier frysk neer te zetten
kan goed frysk lezen dus valt best mee denk ik

maar denk toch echt dat je helemaal geen frysk kan schrijven
laat je dan aan een ander over denk ik!

15-6-2011
virtualizer uit Burgum

nee das helemaal waar swittie,,die moesten hard werken om zich staande te houden toendertijd.
das nu wel anders,ze mogen niks uitvreten,handje ophouden en wachten wat de staat der nederlanden voor hun kan betekenen.
maar toe maar he,nederland is het afvalputje waar de kanslozen beter onderdak krijgen dan hun eigen inwoners genaamd bejaarden.
die hebben dit land opgebouwd,maar mogen uren wegrotten in eigen uitwerpselen in een betonnen hokje van een paar kante meter....
alles wat in in die jaren is opgebouwd,word in rap tempo afgebroken

15-6-2011
westereender uit De Westereen

heey @peuter en als je kinderen nou niet eens een kans krijgen om met een buitenlander thuis te komen (door een buitenlander)

zeg je dan ook WAAROM ...ik had zo graag dat je gezellig met haar thuiskwam

15-6-2011
vogelbekdier uit t'kret

Even een bemoeienis naar de mensen die misstanden op de COA vergelijken met misstanden in onze maatschappij. Het is van alle tijden en culturen dat er in bevolkingsgroepen mispunten, criminelen en galbakken rondlopen, zo ook in Friesland. Nu komen er vaak bericten voorbij op Waldnet met betrekking op misstanden, heel vaak zitten hier bewoners van een AZC tussen ( vaak wordt dt niet eens genoemd) Nu roepen een paar mensen dat ze dus ook vaak "Nederlanders" voorbij zien komen met misstanden, nou even een rekkensommetje. Friesland heeft ong 645.000 inwoners, dit tegen maximaal 1500 AZC-bewoners. Om het dan op de Walden te houden pakken we een derde van het inwonertal en 2/3 van de AZC bewoners. Globaal en snel de cijfers gepakt 200.000 tegen 1000, dus dat mensen reageren op een groep die het loopt te verzieken in een hele kleine gemeenschap die ook nog eens te gast zijn kan ik mij zeer zeker en beslist voorstellen. Degenen die dit liefelijk ontkennen missen realiteit.

15-6-2011
peuter uit Surhuisterveen

@westereender, sorry dat ik op je teentjes stond. ik hoop niet dat ik je veel pijn heb gedaan ;)

15-6-2011
aardappel uit Dokkum


DOKKUM - Het centraal orgaan asielzoekers (coa) wil in Dokkum een permanent asielzoekerscentrum voor 400 tot 450 personen. Die toelichting gaf wethouder Klaas de Graaf gisteravond tijdens de raadsvergadering op het voorstel van het college van burgemeester en wethouders om onderzoek te doen naar de mogelijke vestiging van een nieuw azc in de gemeente.

Behalve de VVD zijn alle politieke partijen voorstander van een dergelijk onderzoek. De kwaliteit van de woningen zal beter zijn dan van de inmiddels gesloopte woningen van het oude azc. Wanneer het nieuwe azc niet langer nodig is voor de opvang van asielzoekers, kunnen de huizen gebruikt worden voor de volkshuisvesting, vertelde De Graaf



Leeuwarder Courant 29/1/2010




15-6-2011
dennie uit Drogeham

Age wêrom soest fuortendaliks in rasist wêze matte ast gewoan dit lân foar dyn eigen folk hâlde wolst.

Ik ha persoanlik neat tsjin moslims, hindûs, kristenen, Afrikanen, Marrokanen of Turken.
Salang se mar bliuwe wêr't se thús hjerre.

Ik bin foar in lân wat it eigen folk boppe alles hâld.
Mast ris sjen hoefolle jild der nei AsylSikerSintrums giet.
Mei dat selde jild kinne hja ek minsken helpe dy't it hjir al min ha en by in foedselbank sitte, Mar nee yn De Haach jouwe se leaver dy kânsen oan minsken dy't hjir krekt komme, in oar geloof ha en oars tinke as ús.

Selde jild foar de measte minsken yn'e rânstêd (en ja ek blanken) It is alwer in hiel oar slach folk as ús. Noard Dútsers, Skotten, Ieren en Denen hawwe in selde soart tinkwize.
Dat folk kinne hja better by mekoar dwaan dan net westerlingen

En @ Peuter,
Kinst better bryk Frysk type dan Hollânsk type, ik meitsje ek flaters yn myn Frysk mar geandewei wurd is stadich oan better, Of wolst dat it Frysk fuort rekket?

15-6-2011
tokkie uit Ureterp

Hij kon er niets aan doen, slechte jeugd gehad, oorlog meegemaakt, dus mag hij zich nu wel in het land zonder straffen misdragen!
Vroeger hadden we alleen 2 Chineesjes op school, daar waren nooit problemen mee.Nu is de school voor 50% bezet door allogtonen, die krijgen ook weer jongen en over 20 jaar is er bij geen ras zuivere Nederlander meer te vinden.

15-6-2011
advertentie

pmfrl uit Drachten

Een ieder die hier roept dat je ze terug moet sturen, moet zich dan realiseren dan de kans groot is dat men Joran van der Sloot dan ok weer terugstuurd naar Nederland, dat willen we toch niet.

15-6-2011
hanglamp uit Burgum

Reacties worden hier met de dag erger.. kunnen we ze niet gewoon afschaffen? :) Voegt totaal niks toe!

15-6-2011
dennie uit Droegeham

@ Pmfrl
Dy Joran mije se fan my lekstekke.

Mar minsken sjoch ris nei buerten wêr't in soad bûtenlâners sitte.
Is dat net 1 dikke bak ellinde ? Wêrom matte we dêr mear fan ha?

Marokkaanse jongeren staan vaker en op jongere leeftijd voor het eerst als officieel dader geregistreerd in de politiecijfers, maar veranderen hun gedrag daardoor niet.

Marokkanen hebben in enkele jaren tijd 2,5 keer meer nieuwe processen-verbaal op hun naam staan na de eerste overtreding dan autochtonen.

http://www.youtube.com/watch?v=MpDR24BB1o0&eurl=http://neerlandsbloed.net/

Hans Teeuwen dy't útleit oan moslims hoe't hja mei beledigingen om hjerre te gean.
http://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

15-6-2011
dennie uit Droegeham

En noch wat filmkes om de 'bûtenlâner krûpers' wer wat sjen te litten.

http://www.youtube.com/watch?v=boNSgg5yjy0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=kE0jkxw_Bo0&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=Ce1g-C6ViGE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Ac_AXVq3qVk&feature=related

Sa no wer genôch filmkes dumpt, sok selde soart groepkes bin ik ferskate kearen yn Drachten en Ljouwert tsjin kaam en dêr wurde ik like goed neiskolden, Dus it sit him net allinnich yn de bûtenlâners yn Drachten mar oeral! It is gewoan ferkeard folk wat we hjir net ha matte.

Sykje mar ris wat op oer hoe de measte bûtenlânse jeugd oer ús tinkt.

'Azijnpissende kankernederlanders' lêst noch al in protte.

Dusja wer myn fraach.
Wêrom matte wy sokke minsken hjir talitte ?

Kriminelen harre wy by ús eigen folk wol dat hoeft net x10 te wurden.

15-6-2011
siepkje uit Burgum

Jaren geleden werd er een groep besproken te weten de A.M.A's, ik denk dat deze groep asielzoekers voor de meeste problemen zorgen, zoals hier al genoemd, ze mogen niet werken dus verveling slaat toe, nog een lading zorgen erbij en hup je hebt irritatie als je op elkaars lip zit, vind het jammer dat veel mensen die ook uit het AZC komen met de nek aangekeken worden door het gedrag van anderen in het AZC. Gezinnen heb je weinig last van, je zal zelf op de vlucht zijn, vind trouwens wel als ze een misstap maken dan in land van herkomst straf uitzitten, dat weerhoudt ze misschien om rare dingen uit te vreten.

15-6-2011
dennie uit Droegeham

Sjochst trouwens altyd wol dat júst de minste figuren hjir altyd mije bliuwe en dat degenen mei in gesin, in fatsoanlik wenninkje en wurk altyd wer it lân útsetten wurde nei safolle jier.

Dat fyn ik dêrtsjin dan wol wer bryk.
Ik wol se ek net allegear oer 1 kaam skeare mar sjoen de alsmar mear komme kinst op it lêtst net mear sjen hokker at no goed binne en hokker no ferkeard.. It mat earst ferkeard gean foardat der wat oan dien wurd.

Gefangenis fan Almere sit foar sawysa 85% prosint fol mei bûtenlâners, nei myn miening seit dat al wat.

16-6-2011
westereender uit De Westereen

@siepkje vind dat gewoon zo'n zwak excuus ...
omdat ze niet werken mogen slaat verveling toe dus....
hoeveel nederlanders zijn werkloos
slaan die dan ook toe
dus als ik vrij ben en m'n verveling slaat toe
ach mag ik bijv iedereen in mekaar slaan of vernielingen verrichten
hadden ze dat in hun eigen land dan niet?
ieder mens werkloos of niet moet hun vermaken
ligt gewoon aan het aard van de mens
DUS NIET GEDRAGEN WEG ER MEE ze zijn tenminste hier te gast!
moeten wij ook als we op vakantie zijn

16-6-2011
tokkie uit Ureterp

@pmfrl uit Drachten: Joran van der Sloot ruilen tegen duizenden asielzoekers, Ik stem voor!

16-6-2011
moses uit Burgum

Ik denk dat het onderstaande voorspelling liever niet willen:

http://www.liveleak.com/view?i=0f9_1268128895

16-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

Dat staat ons wel te wachten als dit zo door gaat.

16-6-2011
eksteroog uit Eastermar

Vluchten Siepkje ,jij hebt zeker nog nooit van economische vluchtelingen gehoord zeker
Mens ,de vrouwen drukken ze hier al zwanger over de grens,ben je blind of zo.

16-6-2011
peuter uit Surhuisterveen

@dennie nee ik wil helemaal niet dat de taal verdwijnt, maar ik schaam me er gewoon voor hoe het getypt word, vol fouten en het lijkt nergens op. als wuh nouw oowk so neederlants gaan typuh dan leikt het tog oowk nergens meer op.

16-6-2011
pekenees uit de westereen

wat een boelshit eerst het azc afbreken en nu weer een nieuwe bouwen laat de buitenlanders weg blijven kost alleen maar geld en wij maar werken en zij ons geld opmaken het leven is al duur genoeg door hun regering word eens wakker en kom eens op voor eigen volk wat steeds meer in de stront komt om maar steeds meer overal voor te betalen kijk maar eens hoeveel nederlanders in de problemen raken alleen om dat de ziekenfonds en alles duurder word om de buitenlanders te kunnen onderhouden en zo zit nederland in elkaar

16-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

@pekenees, heb je het wel goed gelezen? De bouw van de huizen wordt nu ook beter, dan die nu zijn afgebroken. Daar leven ze toch ook niet in villa's?

16-6-2011
siepkje uit Burgum

Heb het niet over alle asielzoekers, je hebt er idd ook gelukszoekers bij, en westereender een zwak excuus, nou ga jij maar paar dagen in een klein kamertje, heb het niet over een dag vrij zijn, sjonge denk even na man, zie je in alle opvang instellingen trouwens dat er vaak irritatie ontstaat door verveling en je klote voelen, niet altijd alles over 1 kam scheren, kijk eens wat verder dan je neus lang is. Amen

16-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

Het bestuur van de Essalammoskee kan geen garanties geven dat het nieuwe gebedshuis in Gemeente Dongeradeel wordt gebouwd. Wethouder Dhr G.Hoekstra ziet wel verbetering en heeft het bestuur daarom een week extra de tijd gegeven om alsnog aan de voorwaarden van de bouwvergunning te voldoen. Zo niet, dan trekt de PvdA-bestuurder deze alsnog in.

16-6-2011
moses uit Burgum

Moskeeen horen in de randstad thuis en niet in deze regio!

16-6-2011
uit dokkum

@ moses
nee fout, die horen alleen in het midden oosten
daar waar het constant oorlog is , toeval of niet?

16-6-2011
moses uit Burgum

Daar heb je weer gelijk in, kritisch. Terug naar de zandbak met die haathutten. Ik zie ook niet gebeuren dat wij daar een kerk mogen neerzetten...

16-6-2011
gp500 uit twizel

Grotere kans op dit in een azc, mensen met een reden om te vluchten. allemaal bij elkaar. Niet altijd in het zelfde schuitje willen zitten.

Maar daarom is een azc daar ook op toegericht waar de mensen samen zijn.

Maar zulke feitelijke gebeurtenissen, maken de tongen op waldnet vaak los over onderwerpen/MENINGEN die er totaal gen direct verband mee hebben.
Als men die energie dan hopelijk stopt in een discusie met argumenten ipv meningen, zou het helpen de wereldvrede te brengen. ;) :D
En dat nederland niet meer hoeft te helpen in de wereld-regio's waar we allemaal wel niet komen.

16-6-2011
advertentie

vogelbekdier uit t'kret

Je kijkt met teveel zonneschijn Siepkje.
Het is meer; tussen de gelukszoekers zitten ook een paar echte asielzoekers.

16-6-2011
sniperman uit rotterdam

@gz30 ik kom wel voor ze op ;) maar memening geven durf ik wel haha ;) maarja dat krijg je hea met hiphoppers ;) die gaan met buitenlanders om en met nederlanders ;) maar dat jij zo zielig bent dat je dat over mensen durft te zeggen dat we niks durven te zeggen over buitenlanders pff ja man ben zo bang ben nergens bang voor ;) ik zeg je dit rotteappels mogen weg de normal mogen blijve maarja die nederlanders hoor je nooit wat over ;) omdat ze dan zien dat nederlanders netzo slecht zijn ;)

16-6-2011
sniperman uit rotterdam

@patjakkert je komt inderdaadt over als een racist ;) en ik zeg je een ding kijk ook naar je eigen volk voor dat je over een ander volk praat want dat zie je nooit oo een nederlander niks aan de hand maar is een buitenlander dat aan het doen is het blablabla groot nieuws hoezo is dit uitlokking van racisme van de persoon/en die dit op waldnet zet ;)

16-6-2011
uit dokkum

@ sniperman

wat basel je nou man rotterdommer.
de stad mer de grootste moskee van europa , daar kun je trots op zijn.samen met die slachters met lange baarden wat uit het haatboek de koran wat lezen.

16-6-2011
age uit Uithuizen

Iemand is aangehouden op verdenking van poging tot doodslag cq zware mishandeling.
Hij zal dus berecht en indien schuldig gestraft worden en terecht.
Zoals ook de Drachtster die zijn 'buurman met een moker sloeg' en de automobilist die 'als een wilde tekeerging'

Hier ging het om een AZC er..enkele reakties:

- mensen die opkomen voor buitenlanders zijn gewoon bang??...door zulke mensen hebben we ook geen electrische stoel meer..??(jammer gz30?)
-vroeger hadden we 2 chineesjes op school...nu is de school voor 50% bezet door allogtonen,die krijgen ook weer jongen en over 20 jaar is er bijna geen ras zuivere ??? Nederlander meer te vinden?
-toch maar goed dat de sharia hier is??
-Terug naar de zandbak met haathutten??
-..met die slachters met lange baarden uit het haatboek de koran wat lezen.

Honderd jaar geleden woonden velen in de Walden nog in plaggehutten op de heide en stonden we bekend als agressieve domme wilden.

Wat zijn we beschaafd geworden zeg!

16-6-2011
june uit Burgum

Myn foarâlden wennen yndie yn de plaggehutten by Houtigehage. Dat neame we earmoed.

16-6-2011
age uit Uithuizen

Die van mij ook June,bij Harkema.. maar ondanks hun armoede gaven,die zg agressieve domme wilden dat wat ze konden missen aan mensen die nog armer waren..
sociaal..

16-6-2011
dennie uit Droegeham

Age wêrom bist do júst foar bûtenlâners ?
Foardatst fierder giest eameljen dat eltsenien hjir in rasist is blablabla wol ik dat wol witte.

In fatsoanlik ûnderboude reaksje ferwachtsje ik fan dy.

16-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

Het bestuur van de Essalammoskee kan geen garanties geven dat het nieuwe gebedshuis in Gemeente Dongeradeel wordt gebouwd. Wethouder Dhr G.Hoekstra ziet wel verbetering en heeft het bestuur daarom een week extra de tijd gegeven om alsnog aan de voorwaarden van de bouwvergunning te voldoen. Zo niet, dan trekt de PvdA-bestuurder deze alsnog in.

Bron: LC.

16-6-2011
deathdealer uit Dokkum

Zo zijn de Noordelijke volken altijd al geweest. Ze willen hun eigen cultuur behouden. Ze zijn vroeger in de fout gegaan door die achterlijke Bonifatius te ver te laten komen en zien hun fouten in. Helaas zijn ze ook bedrogen door de zogenaamde democratie waarin ze nu leven en nu zien ze weer een nieuwe vijand naderen. Sommigen van hen durven de stekels op te zetten, velen steken het hoofd in het zand.

16-6-2011
kloosterdinges uit Kootstertille

een ongelukje dit noemen ze toch ook wel ritueel slachten.

16-6-2011
dennie uit Droegeham

Deathdealer sa sit it yndied ek.
Ik mat der net oan tinke at wy aan't allegear in heal kleurke, swart hier en in mingde taal ha.

De skotten en ieren hawwe it selde probleem as at wy hjir hawwe.

Dat binne ek gjin britten, wy binne ek gjin hollâners.

Wy hawwe ús lang genôch oanpast en no godferdomme noch ris in kear oanpasse ûmdat hjir allegear bûtenlâners komme matte ? lykje wol gek.

16-6-2011
age uit Uithuizen

Dennie ik heb niet iedereen hier racist genoemd,maar Cole en Kritisch en dat meen ik!
Ze mogen me aanklagen wegens smaad !GRAAG!

Ik schreef "sommige racisten hier'..

Ik verbaas me wel regelmatig over jouw reacties Dennie..om te beginnen hebben ze meestal niks met het onderwerp te maken,zoals de filmpjes van een paar jaar geleden over vervelende Marokkaanse jongetjes die kwalijke dingen zeggen..wat heeft dat met dit item te maken?
En dan jouw opmerking erbij 'siekje mar ris op hoe't de measte butenlanse jeugd oer us tinkt'.
Deze vervelende jochies zijn zeer waarschijnlijk in Nederland geboren!
Hoe kom jij erbij dat meeste buitenlandse jochies zo over ons denken?
Heb jij daar cijfers van of zo?

Dennie,als jij eens wat googelt dan zul je zien dat al sinds de Middeleeuwen buitenlanders hier heen kwamen en dat onze cultuur daardoor heel gemengd is.

Trouwens als ik jou lees over bewaren van eigen cultuur...etc huiver ik en denk ik aan de jaren 30 ev van de vorige eeuw.

16-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

Wat zou dit erg zijn als hier in dongeradeel een moskee zou komen. we moeen maar protesteren

16-6-2011
joepie uit burgum

Azc-er in de nek gestoken, omdat hij zijn nek nog nooit heeft uitgestoken. Ook een aangeboren afwijking................................

16-6-2011
dennie uit Droegeham

Age dat is no krekt in hiele punt.

Sommige minsken dy't hjir komme binne like goed as bôle mar de generaasje nei dy minsken dy fersiikt it foar de minsken dy't wol harren bêst doche.
Dan kinne hja better nei myn miening foarkomme dat de 1e generaasje hjir harrensels settelje kin.

En sifers ha ik net, better sein dat kinne hja net iens mear fine sjoen de 2e generaasje no autochtoanen binne, Ik ha wol 2 bûtenlânse klasgenoaten hân dy't der ek sa oer tochten.


Dat myn reaksjes der neat mei te meitsjen ha is heal om heal wier, Ik sykje in ûnderwerp wat der al 'wat' mei te meitsjen hat en dan wol ik graach witte hoe't oare minsken der oer tinke en wêr kinne hja dat no better dwaan dan op Wâldnet, want ja ik bin ik Wâldpyk en ik wol ek reaksjes sjen fan oare Wâldpiken.

En ja ik wit ek dat hjir al in soad emigraasje west is mar dat bliuwe Germaanske folken, Dit folk wat hjir no komt is net Germaansk en tinke oer alles oars.. Belangryk punt is geloof en normen en waarde

16-6-2011
age uit uithuizen

Dennie,je hebt geen cijfers,maar omdat een paar van die puberale vervelende Marokkaanse jochies voor de camera ff lekker zeiken denk jij te kunnen zeggen dat 'de measte butenlanse jeugd sa oer us tinkt?


Kom eens uit Drogeham naar bv Utrecht dan kun je zien en horen van bewoners dat mede door zero tolerancebeleid van de gemeente/politie het veiliger is geworden.
Dan kun je ook zien hoe Marokkaanse jongeren wekelijks activiteiten spelletjes organiseren voor bejaarden.

Dennie in Londen wonen heel veel Schotten en Ieren hoor en ook dat gaat nu goed.

Ik schrik van jouw opmerkimg over Germaande volken Dennie....weet jij niet dat ooit iemand begon over het Germaanse ras?
Met gevolgen die we kennen..

16-6-2011
jaoger uit Zevenhuizen

sharedan uit Burgum.
o help, dit is niet slim! niet goed te praten,ik gok op 85 reacties..

Tot Nu 102 reactie's

Sharedan,Je hebt een vooruitziende blik. Jammer dat het probleem weer met een wapen moest worden opgelost.
De verdachte weet nu wel dat hij een poosje in nederland moet blijven voordat hij het land wordt uitgezet.






16-6-2011
dennie uit Droegeham

Zero tollerance beleid is yndied nedich! fynst it net in bytsje frjemd ?

En ja yn Nederlân wenje ek in soad Friezen en dat giet ek goed, mar is dat in reden om alles mar op te mengen ?

Germaansk hâld neat mear yn dan hast alle noord-west Europeeske kultueren/talen/lânnen.
Om my dan fuortendalikst mei Hitler te fergelykjen?
Mar hast ea wol ris neitoch hoe't it wie gong at de kriich won hie ?
Ik praat it net goed hjer, begryp my net ferkeard mar it is wol stof om dy oer nei te litte tinken.

Mar ik ha noch steeds gjin antwurd op myn fraach Age ?

En ik slút my by Swittie oan, Islamiten soargje foar problemen.

16-6-2011
age uit uithuizen

Dennie het was beslist niet mijn bedoeling jou met Hitler te vergelijken hoor,als jij dat zo las dan was dat MIJN FOUT en EXCUUS dan!

Over die Zero tolerance dat was nodig!

Als je vraag was of ik voor buitenlanders ben dan is mijn antwoord,dat ik net als velen er niks tegen heb als ze zich normaal gedragen...maar ik blijf het raar vinden dat sommigen bij elk incident,niet alleen de dader veroordelen,doe ik ook,maar direct al zijn landgenoten,alle moslims,alle buitenlanders.

ISLAMIETEN zorgen voor problemen is ONZIN en moslims achterlijk noemen is dom als je van alle mkoslims op de wereld..?? kent..

Er zijn bv in Nederland al Tweede Kamerleden,die molslim zijn,een burgemeester,een caberetier,schrijvers en filosofen.allemaal achterlijk?

16-6-2011
advertentie

swittie uit Snits

Zero-tolarance in Utrecht? Haha, die Age. Met die boterzachte pvda burgemeester Wolfsen zeker. Die man staat symbool voor alles wat er mis is in dit land.

Schotten en Ieren in Londen... WTF!? Lees maar eens wat voor ravage de Paki's, Somaliers en ander islamitisch tuig aanrichten in die stad. Daar gaat dit over.

16-6-2011
dennie uit Droegeham

Age do silst my nea hjerre sizzen dat moslims achterlik/Dom binne.
Dat binne se beslist net, dat is krekt in hiele punt, de measten harre it wol yn'e kop hoe't se hjir oan'e macht komme wolle.

Dat se yn'e regering komme is júst net in goed teken! Dat betsjut dat se sa stadich oan de macht oan it oernimmen binne.
Se litte it earst goed en aardich lykje mar dit giet aan't op de harses en earen ferkeard.

Eltse stêd, elts lân wêr't islamiten kolonisearje ûntstiene problemen.

Ik ûntkin net dat wy hjir mei ús eigen folk ek wol problemen ha, mar sa as it mei dizze minsken giet dat is dochs wol in stap fierder dan mei ús eigen folk.
Se binne mei minder as wy Friezen en Nederlanners MAR de mearderhyd fan de kriminele feiten wurde troch bûtenlanners dien.
Wat is dyn ferklearring dêrfoar ?

16-6-2011
age uit Uithuizen

Ha ha die Swittie..wat hebben we lol he:)
Jij kunt dus vanuit Snits het beleid van een burgemeester in Utrecht en de veiligheid etc van de laatste tijd beoordelen?
Dan weet je toch ook dat van een gezin,wat overlast veroorzaakte 2 jongens door de rechter gestraft zijn en dat het gezin verhuizen moest en daarna zelfs een straatverbod kreeg in die wijk?

Maar je vindt dus,dat moslims achterlijk zijn?


Vlgs mij hoort dit over die steekpartij te gaan,waarbij de dader en het slachtoffer in het AZC woonden..ik ben van mening dat de dader indien schuldig gestraft moet worden.....maar vinden sommigen dan dat ALLE AZCers...??

We blijven lachen,maar ik ga andere dingen doen.

Vr.gr.

16-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

Het bestuur van de Essalammoskee kan geen garanties geven dat het nieuwe gebedshuis in Gemeente Dongeradeel wordt gebouwd. Wethouder Dhr G.Hoekstra ziet wel verbetering en heeft het bestuur daarom een week extra de tijd gegeven om alsnog aan de voorwaarden van de bouwvergunning te voldoen. Zo niet, dan trekt de PvdA-bestuurder deze alsnog in.

Bron: LC.

16-6-2011
age uit Uithuizen

Laatste bijdrage hier.
Nou wordt het echt grappig Dennie..
Als Marokkanen/moslims niet werken wordt er geroepen dat ze niet willen werken.
Als ze werken pakken ze onze baantjes
Als ze carriere maken en bv burgemeester worden of in de regering komen,willen ze de macht overnemen ?
Heb jij gemerkt dat bv in Rotterdam de burgemeester de stad wil Islamitiseren??dan had de gemeenteraad met de PVV en Leefbaar Rotterdam al lang gepiept hoor.

Als mensen criminele feiten plegen moeten ze gestraftworden,buitenlanders,binnenlanders,kabouters of wie dan ook.
Ik heb geen verklaring waarom buitenlanders meer criminalteiten begaan Dennie..mschn omdat ze van een arm land in het rijke Nederland komen...maar dat maakt het nog niet goed hoor.


Toch lijkt de grenzen sluiten mij niet verstandig..we hebben binnenkort mensen nodig.

Vr.gr.

16-6-2011
dennie uit Droegeham

Ik ha der gjin problemen mei at se oan't wurk geane en harren oanpasse oan ÚS KULTUER en FRYSK prate.
Silst my net hjerre dat se ús wurk ôfnimme, wurk is der altyd te finen, danwolnet de leukste baantsjes mar it is wurk.

Dat fan de macht oernimme dêr bin ik hillich fan oertsjûge, Krekt of slûpe se der stadich oan yn en sadra't der genôch oan'e macht binne dan krije wy it gedonder oer ús hinne. Politike spultsjes, Dêrom sis ik : Se binne net Achterlik/Dom.

Wêr harre wy dan minsken foar nedich Age ?

16-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

Mooi, als we nu het gerucht verspreiden dat mannelijke asielzoekers uit islamitische landen in speciale PvdA bordelen belanden waar ze misbruikt worden door rooie wethouders en HIV geïnfecteerde ex-ministers, dan blijven ze misschien wel weg.

16-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

Mooi, als we nu het gerucht verspreiden dat mannelijke asielzoekers uit islamitische landen in speciale PvdA bordelen belanden waar ze misbruikt worden door rooie wethouders en HIV geïnfecteerde ex-ministers, dan blijven ze misschien wel weg.

16-6-2011
moses uit Burgum

@age: Lees de atrikelen op deze site maar eens goed door:

http://www.nieuwreligieuspeil.net/

Hoe vredelievend is dat gellof/ideologie of hoe die zooi ook maar mag noemen. Wat jij beschrijft van marrokaanse jongeren die bejaarden helpen? Kom op zeg! Je gelooft die propaganda van links toch niet? Blijkbaar wel.

Zolang ze ons niet het leven zuur maken (en dat is nog netjes uitgedrukt) zul je mij niet horen. De laatste jaren is het altijd weer raak met die gasten. Vind je het vreemd dat er partijen zijn opgestaan zoals bv de PVV en CD? Ik niet.

17-6-2011
swittie uit Snits

Mladic wordt door de bevolking van Servie als een held gezien. Denk je dat die 6000 vermoordde moslims echt zo onschuldig waren?

Wat daar gebeurd is dat wordt bedoeld met islamisering. Een groeiende moslimpopulatie die de bevolking steeds meer gaat terroriseren. Wanneer dat dan benoemd wordt dan zijn het 'incidenten' en heeft het niks met de islam te maken.

En wanneer ze na jarenlang uitdagen en terroriseren in de pan gehakt worden dan heet het racisme en een misdaad tegen de islam. De slachtofferrol nemen ze maar al te graag aan.

17-6-2011
aardappel uit Mekka aan de Ee

@swittie heeft gelijk , zo is het wel .

17-6-2011
westereender uit De Westereen

@peuter uit surhuisterveen...

die @dennie schrijft perfect frysk hoor
waarom moet jij schamen voor een ander
je leeft toch niet voor een ander
je schaamt je voor jezelf omdat je zelf bryk frysk schrijft en het niet kan
WEES TOCH ES EERLIJK MAN
wat kan jou het toch schelen hoe een ander fries typt
het leven draait toch alleen om jou niet om een ander!
DUS WEES NU EEN ECHTE FRIES ZOALS JE BEWEERT EN SCHRIJF VANAF NU FRYSK OKE!!!

17-6-2011
fluffy uit Drachten

@ Swittie. Ik denk dat jij maar eens een geschiedenis boek moet oppakken en dan ook daadwerkelijk lezen!!! Is moeilijk, begrijp ik ook maar dan kun je tenminste met feiten komen.

De moslims in Bosnie werden/worden zo gehaat omdat ergens in het jaar 1400 de Turken oprukten naar het westen. Dat was tijdens de ottomaanse oorlog. De Turken wisten tot aan Belgrado te komen. Daarom wonen er ook zoveel moslims in Servie, Bosnie, Montenegro, Macedonie en Kosovo. De vergelding op de moslims was een wraak aktie over wat er dus eeuwen geleden gebeurd is.

Als je eens in de Nederlandse geschiedenis kijkt, weet je dat wij net zo erg zijn als alle fundamentalistisch moslims. Tijdens de beeldenstorm ging het zo in Nederland: Jij bent niet protestants? Nee, wil je het worden? Nee, dan maken we je nu dood. Dus vroeger was het met ons net zo erg! En daar ben jij een afstammeling van. Is dit niet een staaltje van de pot verwijt de ketel?

Dus eerst je geschiedenis leren dan oordelen!

17-6-2011
age uit uithuizen

Ik dacht dat we alles al gehad hadden.
Iemand was aangehouden,verdacht van poging tot doodslag cq ernstige mishandeling.

Meestal wordt er dan geroepen om strenge straffen.

Nu ging het om 2 bewoners van het AZC.
Meer dan 100 reacties oa over de achterlijke moslims,de allochtonen,de buitenlanders die zich misdragen en ONZE cultuur die bedreigd wordt.
Dennie komt met filmpjes,oa uit Utrecht,waarop Nederlandse/Marokkaanse rotjochies zich misdragen.
Wat die met de steekpartij in het AZC in Burgum te maken hebben?
Mozes komt met berichten over moslims uit oa Amerika en Duitsland.
Wat die met die steekpartij in het AZC te maken hebben?

En dan haalt Swittie Mladic erbij?
De man die nu wordt aangeklaagd voor wat men de grootste genocide na de Tweede Werldoorlog noemt!!
Hij,was als commandant eindverantwoordelijk dat 6000 moslimmannen/jongens,in Servie werden weggevoerd en zonder enig proces vermoord.

Die kunnen nooit meer de slachtofferrol spelen hoor Swittie!

17-6-2011
uit dokkum

zo de imam van uithuizen alias de moslimknuffelaar komt ook weer eens met (niet al te verrassent) enkele niet relevante opsomminkjes van andere reaguurders.
hutkul hoeft maar 1 keer het woord azc in een waldnet nieuwsbericht te lezen en die linkse rukker slaat meteen door.
islam is geen religie maar een ziekte die steeds kwaadaardiger vormen aan neemt, in het zadel geholpen door linkse rakkers zoals jij die te druk bezig zijn met hun kop in het zand te steken.

17-6-2011
age uit Uithuizen

Ach kijk eens het Kritisch uithangbord "De Trots van blank Dokkum mag ook weer ff computeren!
Ik miste jouw geweldige wijze reacties!

Nu zwijg ik verder..dat is ook mijn recht..

Goede tip..als men wil dat ik mijn mond houd,zet het Kritisch uithangbord in..
Hoewel ik beloof niks hoor..als Kritisch weer eens met iets verasenDs komt..en hij noemt mij in 9 van de 10 van zijn reacties,dus..wie ben ik om zijn schreeuw om aandacht van mij te negeren.

Blijf Kritisch en met vr gr.

17-6-2011
eksteroog uit Eastermar

kritisch ,Age geeft het volledig op ,hij begrijpt nu wel ,dat hij zijn vriendje moet laten vallen,
ik vraag mij trouwens af ,of deze Litouwer wel een vriend van Age wil zijn ,nu Age alle geloven op 1 bult gooit en wat moet Age zijn gereformeerde dominee hier wel van denken,foei

17-6-2011
dennie uit Droegeham

@ fluffy
Fergelykje ús nea wer mei Hollâners dat wy like min as hja wienen, wy woenen gjin god yn dy tiid, en degenen dy't wol ljiuwden dy ljiuwden yn de âlde 'heidense' goden.
Stiet los fan de islam, kristendom, joadendom of oare geloven út it midden-oasten.

De Hollâners ha Fryslân oer nam mei geloof, it kristendom.
Wa't net ljiuwe woe moast dea.
Selde krije we hjoed'e dei wer allinich no mei de Islam, en doe wienen der ek ferieders fan binnenút.. Dy kinst fergelykje mei minsken dy't net sels neitinke kinne en lofts stimme.

18-6-2011
dennisnijboer uit boornburgum

@dennie doe hast geliek ;) respect

18-6-2011

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan