Doorstart transporteur Van der Veen Garijp
Publicatie: 2 juni 2013, 18.12 uur
Reacties
Ik hoop dat het ze lukt en niet over een jaar er achter komen dat het niet is gelukt en alsnog de boel te moeten sluiten. Het grote deel van de vrachtwagens rijd met bouwstoffen en daar gaat het ook al niet mee dus misschien een idee om een andere richting van transport in te slaan. In het container vervoer is altijd werk dus misschien is dat een optie op die richting van transport te gaan doen ook al hebje NDT in buitenpost in de omgeving zou ik dat toch meer kans geven.
nu ziek personeel er uit en vacantie geld niet betaald en maar weer door scheeld aardig wat centjes en de banken werken ook gewoon mee terwijl een gewone burger amper een hypotheek kan krijgen
@ erwinkrol dom praat net....container auto,s(kostet ek gjin jild zeker)!!! kist dy better mei it waar bezig halde.....die prate der ek dom ien om.
1x falliet is vergunning in leveren en niet weer beginnen.....Wel weer toevallig om in mei de zaak te laten ploffen....Vakantiegeld moet uitbetaald worden maar dat hoeft nu niet meer......
Nou mensen ontslaan is helemaal niet zo makkelijk, menig bedrijf gaat falliet omdat ze niet mogen inkrimpen, als ze dan als zzper terug zouden kunnen komen zou alleen maar fijn zijn , en niet iedere baas buit zzpers uit... Enig idee wat ziek personeel kost, en dan de gene die diegene moet vervangen?...weet toevallig een aantal mensen die daar werken die altijd zwak ziek en misselijk zijn, toevallig ook ervaring met faillissementen, en ook ov ons werden lulpraatjes de wereld in geholpen die niet waar waren. Hetis echt wel zo wat ik zeg personeel is wel het visite kaartje van het bedrijf en als het personeel het verkloot kun je dat niet in de schoenen van een baas schuiven. Daar komt nog bij dat een eigenaar van een bedrijf zich ook de pleuren werkt of heeft gewerkt om de boel op te zetten. Maar nee daar kijkt men niet naar alleen maar aan wat ze zelf tekort komen, als het allemaal zo simpel is begin een bedrijf zou ik zeggen
o o o wat een reacties weer en ze weten nergens wat van hoe het hier gegaan is maar ja lullen als een kip zonder kop dat kunnen ze hier wel nou werk hier al 20 jaar en weet wel hoe het zit dus als je niks zeker weet hou dan je mening voor je en ga wat nuttigs doen
hoop dat het lukt.
de economie schijnt aan te trekken, hoop dat later de uitgerangeerde medewerkers weer terug kunnen op de bok.
veel succes
zo kom je weer goedkoop van je personeel af
zijn ze maar weer mooi 10 man kwijt
Sterkte voor de mensen die ontslagen worden en succes gewenst voor het personeel wat wel mag blijven. Verder commentaar is overbodig, denk ik.
Nou mensen ontslaan is helemaal niet zo makkelijk, menig bedrijf gaat falliet omdat ze niet mogen inkrimpen, als ze dan als zzper terug zouden kunnen komen zou alleen maar fijn zijn , als zzp"er in het transport moet je ook in het bezit zijn van een niwo vergunning..dat zal m wss voor alle 10 niet worden dan!
Ja en vergeet niet de bedrijven welke nog geld te goed hebben van de failiet gegaane BV, lekker gemakkelijk opnieuw beginnen zonder schulden.
Moest strafbaar zijn
mooi spul, failiet gaan en weer verder!
ja en het ligt hem allemaal aan de "dure" werknemer.
sorry maar ontslagrecht is al zover versoepeld dat er genoeg kansen zijn voor een baas om iemand te ontslaan.
in de transportwereld zijn teveel bedrijven die onder de kostprijs gaan rijden om het werk maar bij een ander af te pakken.het wordt tijd dat deze regering het verbied om onder kost prijs te gaan rijden en dat er min ritprijzen worden vast gesteld. want ja als je achter iedere euro die binnen komt
er gaan 20 mensen uit en er blijven 26 wagens rijden.
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan