Tanker vaart tegen brug in Stroobos
Publicatie: dinsdag 4 februari
Reacties

wat hebben die boten toch met bruggen in die hoek?
de een na de ander vaart tegen een brug?
vaarbewijs gelijk als rijbewijs bij een pakje margarine?


Alweer??? Tsjonge jonge,zijn die schippers allemaal onder invloed?


Het vald wel op dat de aanvaringen met de bruggen altijd in het donker gebeuren. Misschien maar een vaarverbod instellen als het donker is?.


Maargoed dat het blauforlaat hoog is, anders was het 3 op een rij...



alweer? wel schijwerpers op die boten bouwen of mischien hans anders een idee??


Ja ik denk weer brugwachters op elke brug zetten.
In plaats van camera s .
Alleen is dat natuurlijk weer te duur.
Dan elke maand maar een aanvaring vast goedkoper dan brugwachters.(dom dom dom)


In Flevoland en de NoordOostpolder worden bruggen-en sluizen voortaan bediend vanuit Lelystad.


t benne gewoon grunningers die denken dat ze Friesland in zee kunnen duwen


No tusken 08:00 en 18:00 farre en der buten mar net mear. Wy halde sa gjin brege oer.


Dat zijn er dus DRIE OP EEN RIJ BINGO


Moet ook een brug in de provincie groningen zijn Het is bij mij niet bekend welke plaats dit is Ze zeggen daar mogen ook geen zware projectielen overheen Ik bedoel natuurlijk zwaar verkeer Wie weet hier meer over Groetjes ook weer van Patroesja


Die gogem zit dicht bij de waarheid. Ik geloof wel in een Groninger complot.


Hoe dom kun je zijn om bij Burgum naast het toekomstig aquaduct een nieuwe brug te plannen ..........


Wijzer het zit zo Dit word een natuurbrug Ik denk dat deze brug wel geschikt is voor egeltjes padden enz Ik denk dat een aquaduct hier niet zo geschikt voor is Maar ja de heren zullen het vast wel weten



@kozak: Nederland is geen Rusland ...........
Ik vraag mij zelfs af of in Rusland op 200 meter van elkaar een nieuw aquaduct en ook een nieuwe brug op de planning staat ...........


Ten eerste is een tanker van die grootte geen boot maar een schip! Ten tweede draaide de brug tegen het schip aan (brug ging te vroeg draaien!) dus wie is hier dan de schuldige? De schipper of de brugwachter? Lijkt me niet zo moeilijk!


Lezen is weer moeilijk, een behoorlijk verhaal schrijven ook. Eeen tanker is een schip en geen boot. De brug draaide op het schip en dus niet zoals Wald hier doet aannemen andersom. Misschien moeten ze eens personeel op bruggen plaatsen.


Idej
Personeel OP de brug plaatsen?


Kanaal dicht gooien en op dit traject een spoorbaan aanleggen voor persoon en vracht vervoer.Terminal bouwen bij Stroobos.Voordelen super verbinding richting het westen en richting Duitsland.Wat een enorme oppepper voor de werkgelegenheid.


Een brug te ver ??? En helderljocht is een blaaskaak.


@kozak: dat is de brug bij Dorkwerd.


Laat ze eerst goeie verlichting en markering plaatsen Ik heb jaren geleden ervaren dat dit levensgevaarlijk is Het koste me haast mijn Glastron speedboot Maar ik had gelukkig wel een helm op anders was het niet goed afgelopen


Wat no,krigest san mini speedboat net onder de br


Kortom wil men geld besparen.
Zet dan bij elke brug net als vroeger (toen alles beter was) weer brugwachters .


Krijgen we mooi weer allemaal weer nieuwe bredere bruggen goed voor de crisis allemaal weer werk


Probleem is dat alles wordt weg bezuinigd, de schepen veel te groot zijn geworden, in de tijd, en dan kun je nu wel op dit moment de boel verbreden en verhogen, dat lost het niet op.Punt is gewoon dat de hoge heren beslissen, en degene die het raakt er mee zitten, en het nut van RWS in het noorden zien we echt niet zitten, het zal en moet groter,sneller en met minder mensen, laat Den Haag eens wakker worden!Het kanaal is er niet geschikt voor en zal het niet worden ook! En nu praat die Schultz al 135 mtr en koppelverbanden hier, nou dan mag er wel een aardbeving plaats vinden.


Uh wijzer voor de fietsers, voetgangers ed uit sumar, eastermar, garyp, de tike misschien?


Nederland volgt graag het Angelsaksiche model, Meer, Groter en Sneller. Dan kun je natuurlijk niet op een brugaanvarinkje meer of minder kijken he.
Een en ander zal wel uitgelegd zijn op basis van risico-analyse. Een incident hoort dan 1x in de zoveel jaar voor te komen. Alleen weten die incidenten dat niet...

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan