Contact
Account
Logo
Zoeken
Zoeken

Ziggo helpt klanten in Gorredijk

Publicatie: maandag 5 januari

Reacties

premiumblue uit Tijnje

Het opnieuw instellen was zo maar klaar. Ik vraag me alleen af wat het ons financieel de komende jaren gaat brengen nu deze partij binnen de kabeltelevisie een monopolie positie krijgt.

5-1-2015
fluitketel uit Dokkum

Ziggo helpt klanten?? Nee, dat doen die bedrijven nooit. Uitverkoren tot proefkonijnen komt eerder..

6-1-2015
kebabboer uit Monaco van de walden

@premiumblue, ik denk dat dit mee zal vallen. Ziggo en UPC waren al geen concurrenten van elkaar.

@fluitketel, dat je een keer slecht bent behandeld door een van de grote providers wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn.

Maar waarschijnlijk is alles wat er bij jou mis gaat te verwijten aan een ander...

6-1-2015
okki uit Jubbega

wie kijkt er nu om tien uur smorgens tv

6-1-2015
advertentie

fluitketel uit Dokkum

Kebabboer: Tis alegemeen bekend dat providers, net als nutsbedrijven en (zorg) verzekeraars niet bestaan voor hun klanten, maar alleen voor zich zelf bezig zijn. Denk dat heel Nl het daarmee wel eens is. Mischien bent u wel zo'n happy proefkonijn dat nog in hun mooie sprookjes gelooft

6-1-2015

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan