Aannemer: 'oplossing voor brug Burgum nabij'
Publicatie: woensdag 18 juli
Reacties
Dan is het toch heel simpel. Gewoon een pomp er op die er water op laat lopen. Water genoeg. Net als bij de afsluitdijk.
Zo'n klein dingetje vervangen op zo'n hoge brug. Wanneer gaat dat ding spontaan open terwijl er mensen op fietsen of rijden in de auto?
Gelukkig ontwerpt deze aannemer geen raketten.....
Indien deze benaderingsschakelaar de oorzaak is van alle ellende, dan moet deze aannemer zich diep schamen. Een tweede benaderingsschakelaar in een iets andere positie, paralel op deze zou het probleem meteen oplossen. Op een benaderingsschakelaar zitten LEDs die aangeven op hij ingeschakeld is, dit had veel eerder geconstateerd moeten worden. Bovendien kan het systeem "uitgelezen" worden. Triest.
Hadden ze kunnen weten door rekening te houden met de uitzettingscoefficient.
Eerst zien dan geloven!
wat een kutsmoes er zijn honderden bruggen in nederland en die hebben er geen last van en deze ene in burgum wel goedkoop is duurkoop
Sensor afstellingsfout? ze hebben vorig jaar toch weken lang getest?
Waarom een lichtkar als het probleem nu opgelost zou zijn? volgens mij gewoon weer een verhaaltje om iedereen eerst maar weer tevreden te stellen.
Gewoon verbod op pleziervaart hoger dan 7,50 meter instellen. Fonejacht gaat daar ook niet voor open.
@klaaikluut, de Fonejacht wordt sinds 2009 al niet meer gediend, doorvaarhoogte is 9.5 m. De staande mast route loopt daar ook helemaal niet langs.
Het is zo gemakkelijk. En de oplossing zo simpel.
Laten we Merlijn vast bellen!
Zo te lezen staan hier de beste brugwachters langs de lijn. Gelieve hier te solliciteren werkloos reageerders tuig: Technicus Elektronica Vacatures
hahaha.wat een lachertje.daar komen ze nu mee naar maanden!!!!
En dan in oktober de winter sensor er weer op?
In plaats van hier te reageren door al deze zgn techneuten, zou het beter zijn geweest als diezelfde "techneuten" al hun "simpele" oplossingen eerder hadden laten weten bij de provincie. Het probleem was dan al veeeeeeeeeel eerder opgelost... Of toch niet...
Piet van KRIMPEN
Precies de de Juiste Persoon er voor
@datvindik, bij gekoppelde systemen is duidelijk wat de criteria zijn voor de slagbomen omhoog kunnen. Een benaderingsschakelaar is voorzien van LEDs, waardoor je kunt zien of deze een contract doorgeeft. Gezien het aantal storingen zou dit geconstateerd moeten zijn door de storingsmonteur. Moeilijker is het niet. Bij temperatuur verschillen varieert een brug in lengte, daar hou je rekening mee. Benaderingsschakelaar zijn paralel koppelbaar, daarmee zijn deze verschillen op te vangen.
Mocht blijken dat dit inderdaad de storing veroorzaakt heeft, dan blijf ik erbij dat dit een blamage is voor dit bedrijf.
@denkgoedna, deze wetenschap heb jij natuurlijk direct kenbaar gemaakt bij de provincie en het desbetreffende bedrijf neem ik aan.... En natuurlijk heeft men jou hier uitvoerig voor bedankt... toch???
Nee, dat heb ik niet datvindik, ik verwacht niet dat deze lui zoiets over het hoofd zien. Bovendien kon ik hiervandaan het LEDje niet zien branden. Smartass.
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan