Vrachtwagen eindigt op talud ovonde
Publicatie: 17 april 2021, 7.46 uur
Reacties
Het blijft moeilijk auto rijden
Uiteraard vele factoren krijgen nu misschien een bod om mee te delen aan het te verklaren schuldverhaal, deelnemen aan het verkeer is gewoon je KOP er bij houden!
Waarom de verantwoordelijkheid afschuiven op anderen? Als deze bestuurder z'n kop er bij had gehouden had diegene daar ook niet gelegen.. Tegenwoordig moet elke risico maar aangepakt worden en wordt er niet meer verwacht om zelf helder na te denken.
Er staan ook niet voor niets borden om af te remmen naar 70 km per uur, lijkt mij voldoende?!
pkd: ik reed er dagelijks, voor corona. Het is een onveilige plek gebleken en ik heb er vaak bestuurders bijna de fout in zien gaan. Klopt dus dat de vangrail best aangepast zou kunnen worden.
Als je hier al moeilijk over kunt doen moet je blij zijn dat je überhaupt in Nederland woont. Er zijn landen bij waar je letterlijk op de richel van een afgrond rijdt zonder enige vorm van vangrail.
Of niet je mobiel belangrijker vinden, dan de blik op de weg te houden. Zou kunnen, zie je toch nog te vaak onderweg!!
Niet iedereen heeft standaard de telefoon in zijn hand hoor
De bedoeling is helemaal
NIEMAND
Tuurlijk, opletten is overal belangrijk. Maar ik vind het hier ook gevaarlijker dan andere rotondes. Vanwege de snelheid, ovaal is onverwacht, onoverzichtelijk omdat je vanaf beneden naar boven rijdt, en dan zit er ook nog eens zo'n berekuil in het midden. Een vangrail of rood-witte markering lijkt mij idd geen overbodige luxe.
Bovendien verwacht je even door te kunnen rijden met 100 km/u. Op dit traject moet ik soms alweer vaart minderen voor mijn auto (geen audi idd) de honderd kon bereiken..
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan