Contact
Account
Logo
Zoeken
Zoeken

Jongen beroofd in Kollumerzwaag

Publicatie: 25 juli 2022, 20.41 uur

Reacties

handigeharry uit Dokkum

Mooi verwoord " buitenlands uiterlijk "

25-7-2022
Qw uit Drachten

Een buitenlands uiterlijk? Wat is dat nou weer voor beschrijving?

25-7-2022
WâldNet uit Burgum

De man die er tussen sprong meldde dat het Marokkaanse afkomst was. Ook kort gesproken met slachtoffer. Het gaat goed met hem. Hij heeft wel paar rake klappen gehad. Hij zal vanavond door politie worden verhoord. Hij is om 21 uur overgebracht naar het bureau.

Like
25-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

Grinslânners

25-7-2022
advertentie

kaptein uit Burgum

Anjumers misschien?

Like
25-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

Doch net sa raar 🥺

Like
25-7-2022
Vanaf de zijlijn uit Ureterp

Bekeken door het getinte glas van de Polo.

25-7-2022
jannemann uit Twijzelerheide

Wat was de buit?

25-7-2022
riemersma uit Dokkum

Sterkte voor het slachtoffer. Dit nieuws is weer voer voor racistische brallers.

25-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

En foar goedpraters lykas dy.

Like
25-7-2022
ruuds uit Drachtstercompagnie

Zeker, zie reactie van mercedes. Die voelt zich heel wat.

Like
25-7-2022
riemersma uit Dokkum

En foar goedpraters lykas dy.

Dat bin ik uit Anjum
-------------------

Volgens mij lees je slecht- Volgens mij ben je ook slecht in conclusies trekken- Volgens mij ben je ook tamelijk kort door de bocht. Waar schreef ik dat ik het goedpraat??
------------------

Like
25-7-2022
Juistumus uit Drachten

Onbegrijbelijk hoe jij "s nachts kan slapen met zulke walgelijle uitspraken riemersma, of ben je zo"n azc neuker?

Like
26-7-2022
mercedes uit De Westereen

Riemersma met zijn links geleuter, zie de dagelijkse programma,s zoals 112, de handhavers,bij de politie e.d 90% van de criminelen en raddraaiers zijn van buitenlandse afkomst waarvan de marocs het ergste zijn,zie de gevangenissen 83% van wat er zit is van buitenlandse afkomst.Nu maar een kopje thee drinken,morgenvroeg je geitenwollen sokken en sandalen aan en in je lelijke eend naar de baas.gegroet een braller.

25-7-2022
advertentie

devil1 uit Kollum

En 80% van de loverboys heeft een buitenlandse afkomst. Dusss…

Like
25-7-2022
ruuds uit Drachtstercompagnie

Ik sluit me bij riemersma aan, braller. Lekkere mentaliteit. Redactie zou jouw tekst moeten verwijderen. Generaliseren is niet echt fris.

Like
25-7-2022
friesgeboren uit Drachten

Afgewezen asielzoekers die illegaliteit verkiezen boven terugkeer moeten toch inkomsten genereren.

25-7-2022
nogffdit uit Buitenpost

Onze (ahum) deskundigen, zoals met inmiddels zoveel hier in de BVNL, hebben jaren geleden niet verder willen ZIEN (regeren was geloof ik toch iets van vooruitzien ?!!) dan hun neus lang is en daar zit de BVNL nu al járen mee 'opgescheept' ! Ondanks dit feit staan de (grens)deuren voor zoveel zgn zielegerds, jaar in jaar uit, week in week uit binnen stromen nog steeds wagenwijd open. Terwijl er zich in de loop van de jaren zoveel misstanden, overigens niet alleen in migratie, op dit kleine postzegeltje aan het (DOOR!)ontwikkelen zijn. Inmiddels uitgegroeid tot een mega voedingsbodem voor ...
(zelf maar ff je glazen bol oppoetsen).

Like
26-7-2022
mercedes uit De Westereen

Ja,ruuds de waarheid is hard.

25-7-2022
ruuds uit Drachtstercompagnie

De waarheid is geen probleem, racisme wel. Dat maakt de maatschappij kapot. Jij generaliseert, typisch voor rechts is altijd al zo geweest.

Like
25-7-2022
friesgeboren uit Drachten

Ow. Dus al iemand feiten plaatst die jij niet onder ogen wilt zien dan is dat een racist ?

Like
25-7-2022
ruuds uit Drachtstercompagnie

Feiten? Alleen vanwege de opmerking in artikel. Waarom wordt er onderscheid gemaakt naar afkomst? Typisch facistisch.

Like
25-7-2022
BoDuke uit Buitenpost

@friesgeboren. Tsja is de voorspelbare reactie van extreem links..

Like
25-7-2022
realist47 uit Oentsjerk

ruuds, om dat dit onderscheid nu eenmaal een feit is.

Like
26-7-2022
slomejapie uit Winschoterhoogebrug

Ruuds is dom links helaas. Fan van het nieuws wat de Bertelmann groep brengt. Over fascisme gesproken!

Like
26-7-2022
Jelte431 uit Kollumerzwaag

Ik heb die polo gezien we waren op het sportveld en die polo stond wel een kwartier stil er Zat 3 man in en de man naast de bestuurder had een bril op

25-7-2022
WâldNet uit Burgum

We konden niet zo lang met slachtoffer praten omdat hij nog zijn verhaal moest doen op bureau maar er was sprake van verkoop / koop van vapers / e sigaretten oid. Dus ze hebben misschien op hem gewacht oid

Like
25-7-2022
pruttelpot uit De Westereen

Weer buitenlanders, verbaasd mij niks,

25-7-2022
mirjamat uit Ternaard

Oh, je hebt gevraagd of ze een Nederlands paspoort hebben of niet?

Like
25-7-2022
frikandelbroadsje uit Damwâld

In pear brunen ha it flikt en de reaksjes binne wer tige foarsisber. *Grabs popcorn* 🍿

25-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

Hoesa racisme?! Bûtenlâns folk makket dankber gebrûk fan it feit dat wij nea ergens wat fan sizze meie en it altiid op racisme smyten wurdt! Se geniize ús fjouwerkant út, mocht dat nog net dúdlik weze. Se fersteane verdomd meer rjochten dan folk fan eigen groun! En as hja dr neat fan doarre te sizzen, sis dan mar dow tsjin jo heitelân, dan leverje jo yn!

25-7-2022
Like
26-7-2022
ikke12 uit Kollum

Snap ieders reactie hier maar volgens mij is de juiste aanpak voor dit soort lui, ; hier veroordelen en in het land van herkomst de straf laten uitzitten.

25-7-2022
lanterfantee uit Anjum

Ik soe sizze de lange lotten út it fet en oanpakke dat folk.

25-7-2022
suameerder uit Sumar

even langs gaan bij de bewoners in de buurt misschien hebben ze daar beelden via een deurbel camera... sterkte voor het slachtoffer

25-7-2022
Jvdr5 uit Buitenpost

Welterusten

25-7-2022
Freak and Ell uit Aldeboarn

Sterkte, is niet niks.

25-7-2022
Kotejebe uit Drachten

Illegaal handeltje loopt uit op klappen jammer dan test racistisch gebrabbel.

25-7-2022
stormrots uit Drachten

Een Ripdeal om e-sigaretten?? jaja sprookjes bestaan nog in Kollumerzwaag hahaha

25-7-2022
advertentie

realist47 uit Oentsjerk

Helemaal met u eens stormrots. Dit slachtoffer had heus wel andere handelswaar bij hem. Die types die hem aanvielen gaan echt niet een half uur zitten wachten om e-cigaretten van hem te kopen.

Like
26-7-2022
ambtenaartje uit Lutjerijp

Riemersma type van Kooten en de Bie moeder en zoon, de vooroordelen weggelaten over de buitenlandse afkomst. Het is wel een gegeven...

25-7-2022
Kareltje uit Aalsum

Tja hoe moet en mag je dit gespuis nog beschrijven zonder aangevallen te worden door linkse rakkers, mensen met een ander tintje dan de van origine Nederlanders of gespuis afkomstig uit een ander land dan Nederland of gewoon misselijkmakend klote volk wat doet en laat wat die wilt omdat het hier kan

25-7-2022
Kotejebe uit Drachten

Ambtenaartje het is niet slecht om vooroordelen weg te laten ben het met u eens. Want wat doet het ertoe om afkomst als criterium te stellen om iets te beoordelen. Wel lekker voor de onderbuik was er gelukkig weer een van “zullie” fijn niet van ons. Voor het gemak stappen we over de rol van het Nederlandse handelaartje heen komt goed uit.

25-7-2022
Tipgever uit Kollumerzwaag

De verkoop van E-sigaretten door het handelaartje is niet strafbaar..

Like
26-7-2022
Tipgever uit Kollumerzwaag

Dader is aangehouden, kenteken is ook bekend.

J-852-VH is het kenteken van de auto van de daders.
Stakkers.

25-7-2022
WâldNet uit Burgum

Weet je ook waar de aanhouding plaatsvond? Je mag ook mailen of via tipformulier info doorgeven. Dat is ons namelijk niet bekend (nog)

Like
26-7-2022
age uit Rottevalle

Kareltje, mensen die anderen beroven zijn criminelen, dat is toch niet zo moeilijk om te omschrijven, of je nou links of rechts bent (vlgs sommigen)?

Dan maakt het niet uit of de criminelen allochtoon zijn, van buitenlandse afkomst of van us eigen folk?

Of maakt dat wel uit?

Vlgs mij zouden sommige reacties anders/milder zijn, als de verdachten/rovers/criminelen witte Friezen geweest zouden zijn...
...of zouden ze dan Woudapen genoemd zijn ?

Vlgs mij 'praat ik niks goed' ? en voor alle duidelijkheid ik hoop dat deze criminelen gepakt en gestraft worden!!

26-7-2022
realist47 uit Oentsjerk

age, ik vindt het offensief om een witte Fries genoemd te worden. Mijn hele leven ben ik al een blanke Fries geweest en zal dit tot mijn dood ook blijven. Dat woke gewouwel van jou uit de Randstad hebben we hier niet nodig in de Wouden.

Like
26-7-2022
aussie2 uit Eastermar

Mooi die Multi-criminele samenleving! Onze gevangenissen zitten vol met dit volk, opsporing verzocht zit vol met dit volk. En iedere dag komen duizenden binnen in dit land. En we stonden er bij en keken er naar.

26-7-2022
Like
26-7-2022
ruuds uit Drachtstercompagnie

Een buitenlands uiterlijk brengt veel te weeg. Je kan dan los lijkt het. Heerlijk onderwerp om af te geven op mensen met een andere achtergrond. En van de redactie geen commentaar.

26-7-2022
friesgeboren uit Drachten

....Een buitenlands uiterlijk brengt veel te weeg....

Hoe zou dat nou komen??

En ik hoor @ruuds nooit als mensen hierzo afgeven op inwoners van Drachten wat ook met enige regelmaat voorkomt. ...???? Is dat geen discriminatie ?

Like
26-7-2022
ruuds uit Drachtstercompagnie

Nee, dat is het niet. Het voegt niets toe of je nu uit Drachten komt of ergens anders vandaan. Maar is geen discriminatie. Als je dat niet snapt ........

Like
26-7-2022
Tjibbe kievit uit Driezum

Wer van die rifratten is oltied wot mei dot rotvolkje

26-7-2022
age uit Rottevalle

Opdat we niet vergeten...

Ooit werden Joden dikke zwijnen genoemd, met kromme neuzen en hangbuiken..

Maar we zijn geen racisten hoor!

He Tjibbe Kievit?

Ober mag ik een emmertje?, ik moet kotsen..

26-7-2022
lanterfantee uit Anjum

Iedereen heeft het over de Joden,maar de Duitsers waren ook geen lieverdjes.

Like
26-7-2022
Tjibbe kievit uit Driezum

Ach beste Age de statistieken sizze genoch even helder neitinke en it net goed prate dot dogst do wol vaker der mast hiel gauw van ofstappe
Wist hoe ze dot ek wol neame
De kop ient san stekke!

26-7-2022
age uit Rottevalle

Laatste van mij hierover, want mijn kotsemmertje raakt vol.

Even goed lezen, voor je iets beweert.

Waar en waneer heb ik criminele daden goedgepraat ?

Over deze criminelen schreef ik en ik herhaal voor jou: 'Ik hoop dat deze criminelen gepakt en gestraft worden'

26-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

Mar jo ferekke it wol om ta te jaan dat meer as 80 procent fan disse gefallen hielendal gjin friezen as hollânners binne. Dat is yndie sa as Kievit skrieuwt, jo kop yn it sân stekke. Mar klear, der binne jo it fansels wer net mei iens tink..

Like
26-7-2022
advertentie

Tjibbe kievit uit Driezum

Sa ist mar krekt
Hie mat nog mar mooi even boven Sien ammerke hingje

Like
26-7-2022
ruuds uit Drachtstercompagnie

Ik word ook niet goed van heel veel reacties hier age. Zegt veel over de schrijvers.

26-7-2022
friesgeboren uit Drachten

..of over jullie tere zieltjes .

Like
26-7-2022
denker uit Grou

Ja Ruuds ,ze zijn weer helemaal blij. De soldaten van Wilders en Baudet kunnen weer los. Het zou vermakelijk moeten zijn om ze te keer te horen gaan ,ware het niet zo triest en link.
Na ons bezoek aan kamp Ravensbruck nog maar eens duidelijk geworden, dat de schreeuwers hier van hetzelfde allooi zijn. Als het voetvolk van de man met de snor. Vooral laag geschoold. Maaaaar, we houden ze in de gaten deze keer. Nooit weer , eerst
het kleurtje ,dan het jasje en daar het haar. En tot slot allemaal een snorretje.

26-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

Ik freechje my dan dochs wol ôf wat jo besielt mei sulk praet, fyne jo dat dan wol wol troch de beugel kinnen? As jo foar jo eigen folk opkomme en krytisk binne oer guon oaren, dan lykje my fergelykings mei snorren en kampen en dergelyke ûnsin dochs efkes in pear flinke stappen te fier gean en totaal net op harren plak. Yn myn eagen ha jo nogal in fertekende gedachtegong...

Like
26-7-2022
friesgeboren uit Drachten

denker=drinker

Like
26-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

Sa komt er al oer ja 😉

Like
26-7-2022
Tjibbe kievit uit Driezum

Ja idd totaal misplaatst ja wot een bietsje festoan
En dan hat er it ek nog oer laag geschoolden haha wot mat er dan zelf wol net weze😂 dit ventje en meer van die figuren jirre witte echt net wot ze sizze en dogge
Ja bin bang dot ze een wereld drank krije of wot oar spul
Ach miskien mat we ze it ek net oanrekkenje ze witte skienbaar net better
En dot is ek nog zeer skoande hoop ot ze tot bezinning komme sjut somber ien

Like
26-7-2022
denker uit Grou

Laat ik beginnen met het feit dat ik niet drink, geen alcohol voor de duidelijkheid. Duidelijk lijkheid heb ik geen alcohol voornodig, en om te zeggen wat ik vind. Ook vind ik het verwerpelijk wat er gebeurt is wat die overval betreft. Ik was er niet bij trouwens. Wat mij stoort zijn telkens weer die oprispingen van eigen volk eerst. En dat weten we maar al tegoed waar dat eens toe heeft geleid. Kritisch zijn op anderen heb ik geen probleem mee, dat is goed . Maar de geschiedenis heeft geleerd dat wanneer je de balk in je eigen oog niet ziet de kritiek een raar kantje gaat vertonen. En wat mijn opleiding betreft ( daar had ook iemand twijfels over) ik ben gepensioneerd geschiedenis docent.

Like
26-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

Miskjin kinne jo de fergelykenis fan de goudfisk en de haai? Ik ha m hjir wol faker makke; Yn harren eigen omjouwing is dr neat te rêden, oant dissen by elkoander setten wurde. Dat is mei de minsk dochs net oars. Ek minsken en kulturen moasten enigsinds by elkoar passe, oars giet it gewoan grandioas mis. En dat giet it.

Like
26-7-2022
BoDuke uit Buitenpost

Wat geschiedenis betreft is de Babylonische spraakverwarring een goed voorbeeld, God heeft ons niet voor niet opgedeeld in meerdere bevolkingen, maar de eigenwijze mens weet natuurlijk beter

Like
27-7-2022
Kareltje uit Aalsum

Denker, niet zo hypocriet, toch niet alles was slecht van die man met snor, hoeveel tegenstanders van deze man hebben ooit een Volkswagen Kever gehad, en wie had deze auto bedacht?

26-7-2022
Janvangent uit Brantgum

Nou dat heeft het mannetje met de snor echt niet bedacht hoor.

Dan ken jij de geschiedenis van de vw kever niet karel.

Dat was zelfs een jood genaamd dhr Jozef Ganz.

Like
26-7-2022
friesgeboren uit Drachten

Daar zal het ongeveer begonnen zijn maar H. heeft gezorgd dat het kevertje werd ontwikkeld als auto voor het volk en groots in productie werd genomen. Ook heeft H gezorgd voor een zeer goede infrastructuur in Dld. Maar hij was een nog grotere lul dan Poetin natuurlijk en deze dingen compenseren noooit wat ie allemaal heeft aangericht.75 jaar na dato is het leed van toen de wereld nog steeds niet uit . Oorlog is het ergste wat een mens kan overkomen.

Maar het ging eigenlijk over een jongen die overvallen was door 3 marrurken

Like
26-7-2022
Wendt uit Burgum

Hitler en Porsche hebben ooit gesproken over een autootje voor het volk en dat is daarna in gang gezet. De genoemde Ganz heeft misschien het ontwerp wel gemaakt.

Een betaalbare auto voor het volk was groter dan de auto alleen. Dit ging ook gepaard met de infrastructuur van wegen. De autobaan is daarop ook ontwikkeld (en tankstations etc.).

Like
26-7-2022
Kareltje uit Aalsum

Excuses, dan had ik mij beter moeten inlezen.

26-7-2022
Janvangent uit Brantgum

👍😉

Like
26-7-2022
riemersma uit Dokkum

Voor de racisten: Als je (met name) jongeren geen perspectieven biedt( wilt bieden) op een min of meer normale toekomst dan ligt een toekomst van geweld panklaar. Dat geldt voor Friesche jongeren- voor Grunningers- voor alle witkoppen in Europa. Racisme is natuurlijk wel gemakkelijk. Het is altijd de schuld van Joden of Marokkanen of moslims of...of...of... Achterstandswijken waar jongeren opgroeien zonder toekomstperspectief is een enorm probleem.Het is ook ontzettend moeilijk om dat te doorbreken. Nou ja, behalve misschien een heel klein beetje als je zelf een bedrijf hebt en hun aan werk helpt. Maar als je niet verder kijkt ( of wilt/kunt kijken) dan je eigen veilige dorpje of buurt dan is het gemakkelijk brallen...toch? Als ik het nieuws van Waldnet wat volg en tamelijk regelmatig lees hoeveel Friesche "keurige" mensen (veel) te snel rijden- met drank op achter het stuur worden betrapt- wanneer Friesche jongeren iets uitvreten dan lees ik nooit in de reacties: Zie je wel--Het zijn altijd Friesche jongens en mannen die de fout ingaan..Alle blonden meiden zijn dom, alle Friezen lopen op klompen, alle Friese mannen rijden te snel en zuipen te veel..Conclusie: tegen kortzichtige mensen alsmede racisten zijn geen professoren en geen psychiaters en psychologen opgewassen.

26-7-2022
BoDuke uit Buitenpost

Mooi verhaal, lekker kort ook.
Ik zou zeggen bied eerst onze eigen jeugd perspectief, werk en een woning.
Een van de 10 geboden stelt; hou van een ander áls van uzelf. Met anderen woorden zorg goed voor jezelf en daarna voor anderen. En waarom bieden we ze geen perspectief in eigen land? Als we toch zoveel kunnen 🤔 echte vluchtelingen onderdak bieden helemaal oke, maar als er hier al geen onderdak is voor onze eigen jeugd, dan mogen ze blij zijn met opvang.. hoe kun je weggeven wat je zelf niet hebt.. Laat me raden, Riemersma wacht zelf ook op een huurwoning?

Like
27-7-2022
Kareltje uit Aalsum

Beste Riemersma, zoals u het beschrijft is het toch duidelijk, we kunnen de Nederlanders (oorspronkelijke bewoners van Nederland) al niet in het gareel houden, waarom dan diverse andere culturen hier naar toe halen en denken dat we die te kunnen (her)opvoeden, en waarom als er iemand het er niet mee eens is meteen te kwalificeren als racist. ik denk dat het zo langzamerhand geheel uit de hand loopt, en dat de oorspronkelijke bewoners van dit land belemmerd worden in de vrijheid van meningsuiting.

26-7-2022
advertentie

Hadewijch uit Wijnjewoude

Och arme Kareltje, hij maakt zich zorgen over zijn eigen vrijheid van meningsuiting terwijl hij staat te blèren en pruttelen als een verwende kleuter. Jij bent een van de velen hier op Waldnet die zich schuldig maken aan aanzetten tot haat en discriminatie, een misdrijf overigens volgens het Wetboek van Strafrecht artikel 137d. Ook Waldnet maakt zich hier schuldig aan door zonder reden te melden dat het hier om op Marokkaans zijnde of lijkende personen gaat. Doet nl. niet terzake, het is geen opsporingsverzoek van de politie.

Like
26-7-2022
Kareltje uit Aalsum

De waarheid is hard Hadewijch

26-7-2022
friesgeboren uit Drachten

Zo daar hebben we onze jurist uit Wijnjewoude ook weer. Al een proces aan het voorbereiden tegen waldnet? Zul je toch je vocabulaire wat uit moeten breiden. Je komt zo niet echt overtuigend over, eerder machteloos.

Like
26-7-2022
Hadewijch uit Wijnjewoude

Aan jou hebben we in ieder geval niets….

Like
26-7-2022
Kareltje uit Aalsum

Wie is we Hadewijch

26-7-2022
Hadewijch uit Wijnjewoude

Daar kom ook jij te zijner tijd achter…….

Like
26-7-2022
Hadewijch uit Wijnjewoude

Daar kom ook jij te zijner tijd achter.

Like
26-7-2022
Kareltje uit Aalsum

😂😂👌

Like
26-7-2022
BoDuke uit Buitenpost

Nou Hadewijch, jouw opmerkingen zijn niet minder haatdragend, denigrerend, bedreigend en opruiend dan de gemiddelde reaguurder, misschien ben je nog wel een tikkie erger, gezien de bedreigingen die je uit naar mede reaguurders

Like
27-7-2022
Kareltje uit Aalsum

😂😂👌

26-7-2022
Hadewijch uit Wijnjewoude

Kareltje heeft zijn schuilnaam verandert, is niemand dat opgevallen?
Nou ja, het blijft een nono natuurlijk.

Like
27-7-2022
Kareltje uit Aalsum

Hadewijch, wat bazel jij nu weer over een schuilnaam, volgens mij ben jij een hoop gepest vroeger op school, probeer het netjes te houden Hadewijch zodat jij de meest gewardeerde reageerder blijft

Like
27-7-2022
wrottter uit Drachten

H E E F T I E Z'N N A A M V E R A N D E R D ? Joh....

Like
27-7-2022
riemersma uit Dokkum

In ieder geval weer veel te verwachten en voorspelbare reacties--nogmaals sterkte voor het slachtoffer en wij konden ons ei weer kwijt - niet over het slachtoffer en niet over de daders maar...

26-7-2022
Kareltje uit Aalsum

Klopt niet Riemersma, de reacties gingen zeker wel over de daders en het slachtoffer

26-7-2022
Tjibbe kievit uit Driezum

Kareltje jonge doe verwurdest jir dingen uitermate goed 👍
De heer riemersma wol Sien geliek ek even helje is best is mooi mar de realiteit is gewoan dot de minsken wer we no oer bakkelije wol de meeste criminaliteit veroorzake en dot kin net ontkent wurre en wa dot wol ontkenne wol best
Dot is Sien goed rjocht mar ik bin van miening dot die genen toch mar is even hiel goed neitinke matte de statistieken liege der net om

Like
27-7-2022
rimmersma uit Broek

De woke strijders zijn er ook weer.

27-7-2022
noname1000 uit 't Zandt

Daar heb je Hadewijch het ……. Jongetje van de klas ook weer.

27-7-2022
age uit Rottevalle

Kareltje schreef : 'Klopt niet Riemersma, de reactiesgingen wel degelijk over de daders en het slachtoffer'

??

Je schreef eerder ook, over iets, dat je jezelf beter hadmoet inlezen?
Misschien moet je dat vaker doen Kareltje..

Veel reacties mn die van jou, (leuke plaatjes!) hebben niks met dit nieuws, de daders en slachtoffers te maken, maar zijn persoonlijke aanvallen, op bv Hadewijch.

IK heb Rimmersma nog nooit op een inhoudelijke reactie kunnen betrappen.

Misschien kun je proberen de reactie van Riemersma eens goed te lezen?
Die legt weer eens goed uit dat je niet een hele groep, ras mag veroordelen. uitschelden, om wat een een ander deel van die groep doet..

Vr. gr. respect

pe es

Overigens ben ik van mening dat de wereld een stuk mooier, veiliger en beter zou zijn met meer vrouwen in leidinggevende posities..

27-7-2022
PeterEnZout uit Drachten

Niks mis met mooie vrouwen die leiding geven 🤩🤤👍

Like
27-7-2022
advertentie

Kareltje uit Aalsum

Age, u bekritiseerd mij toch niet over de reacties naar Hardewijch toe, dat ik mij he laten verlagen om een reactie te geven op deze mijnheer is mijn tekortkoming dat wil ik wel toegeven, net als ik toegeef dat ik niet goed ingelezen was over de wereldberoemde Volkswagen Kever, geen enkel mens is perfect Age al doen sommige mensen dat wel voorkomen, En Age reactiesgingen zijn 2 woorden en meer vrouwen als leidinggevende is ook niet echt inhoudelijk op dit nieuwsstukje.

Sluit graag af met uw woorden Age:
Vr. gr. respect

27-7-2022
Hadewijch uit Wijnjewoude

Wat een rommelig stukje meneer Kareltje! En het is trouwens nog altijd mevrouw Hadewijch voor jou.
Je hebt je laten verlagen om een reactie te geven op mijn commentaar? Waarom is dat? Omdat ik links ben, of vrouw, of niet precies jouw taal spreek?
Hou eens op met dat hatelijke gedoe naar andersdenkenden, buitenlanders of getinte mensen. Om met Age te spreken zou het mooi zijn als meer vrouwen de leiding kregen (ik doe mijn best), maar de wereld zou er zeker beter van worden als die haat van extreem rechts er niet zou zijn.

Like
27-7-2022
Kareltje uit Aalsum

En nog veel mooier als links zich inbind, hoef het laatste woord niet, dit was mij laatste reactie op u mevr./hr of wat u ook mag zijn, ik ga de adviezen van Age ten harte nemen en eerst nadenken voor ik een reactie onder een nieuwsbericht plaats.

Like
27-7-2022
PeterEnZout uit Drachten

Toch 'knap' van Rutte, die in 2016 al riep dat Nederland gas terug moest nemen omdat ons land de enorme instroom niet aankon. Hij had toen helemaal gelijk en intussen is de boel vastgelopen. Maar er zijn altijd weer trucjes om net te doen alsof hetzelfde beleid uitstekend werkt en onveranderd in stand kan blijven. Door bijvoorbeeld woningzoekende Nederlanders nog langer te laten wachten en gemeente verplichten nog meer mensen op te nemen. Of het land van boeren af te pakken (alsof migranten CO2 neutraal zijn). Of zoals boze tongen beweren, inkwartiering bij particulieren af te dwingen. Laat zoiets maar aan Rutte over, samen met Kaag heeft hij de oplossing voor elk wereldprobleem. Een gouden team! 🤪 🤪

Like
27-7-2022
Like
27-7-2022
age uit Rottevalle

Dank u de reactie Kareltje, maar u mag jij zeggen hoor!

Ik had eerder al aangekondigd, dat dat mijn laatste reactie HIEROVER (dus over dit nieuwsbericht)
Daarover is mijn mening denk ik bij mijn trouwe lezers bekend en ik verwees daarom ook naar de reactie van Riemersma, die het bijna even goed verwoordde als ik vaak deed.

Maar dat betekent niet dat ik niet meer reageer!

Ik vind het nooit een verlaging en tekortkoming op iemand te reageren, al heb ik soms moeite het niveau van sommigen te bereiken, maar di dan mijn tekortkoming.

Mijn bekritiseren is opbouwend bedoeld !
Als ik geen kritiek op jou zou hebben moet je je echt zorgen maken..

Maar ieder gaat over zijn/haar teksten en plaatjes!

Vr. gr. respect

pe es

Wat mijn opmerking over vrouwen betreft, die kan onder elk nieuwsbericht!

Vlgs mij zul je bv niet vaak een nieuwsbericht lezen over vrouwen/meisjes die iemand beroven, of blokkeerfriezinnen, relschopsters

27-7-2022
Dat bin ik uit Anjum

Wurde we no ek al seksistisch?! It kin ek net op.. 😋😉

Like
28-7-2022

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan