Blauwhuisterweg bij Surhuisterveen veilig volgens college
Publicatie: 6 oktober 2023, 14.00 uur
Reacties
Laat het bestuur van B&W hier dan dagelijks zelf es ff langs rijden, zowel met auto als op de fiets. Dan zou ik de bevindingen van het bestuur van B&W wel een weer graag horen.
Vaker met radarwagen gaan staan, en die stond de vorige keer op de plaats van onheil
Je kan toch verdorie, zelf ook nadenken in de auto.
En als fietser.
En leer eens, wat meer geduld te hebben allemaal.
Lost veel ellende op.
Ipv, de weg aan te passen
De sensoren van mijn vrachtwagen herkennen de "midden gelijders" als OP STAKEL dus maakt geregeld nood rem ook bij 60km
wat doe je ook met die rotzooi op je truck, je kan toch zelf wel dat ding besturen zonder die sensoren troep...
Nou nou ….die autos komen daar regelmatig met +100 km/h op de teller voorbij racen en als fietser die daar stilstaand op gang moet komen is dat best tricky om in te schatten hoe snel zon auto bij je is. Laat staan dat de automobilist tegenwoordig nog enig verstand van rijden heeft
onderschat de fietsers ook niet, die stront in de ogen hebben en denken onschendbaar te zijn..
Waarom de normale uitvoegstroken weghalen of niet aanleggen bij afslag Boelenslaan?? Op basis van wat?
College zegt dus eigenlijk "Alle andere kruispunten die wel uitvoegstroken hebben zijn dus per definitie onveilig" Ze kunnen niet beide veilig zijn lijkt mij. Komt er op neer dat je alle uitvoegstroken op de snelwegen ook wel kunt weghalen daar ligt de snelheid meestal ook rond de 80/90.
Van af Boelenslaan naar Surhuisterveen hoef je niet over te steken op de heen en terug weg. Maar door het ZEER slechte wegdek doen de fietsers dit wel oversteken. Tussen de tegels zitten grote lange gleuven, niet op half verband gestraat is dit zeer hinderlijk is of hierdoor je op fiets van links naar rechts wordt gedwongen.
Dat er uberhaupt een college nodig is om vast te stellen of een weg veilig is of niet. Een weg is aangelegd, ligt daar, beweegt niet en gaat geen kant op. Ik kan garanderen dat alle wegen in Nederland super veilig zijn. De gebruiker daarentegen, de mens, dat kan soms een ongeleid projectiel zijn. Beter kun je de vraag stellen of de mens in staat is om veilig met zichzelf om te gaan. Hierin schiet zij mateloos te kort, in de jonge jaren valt t vaak nog wel mee.. maar vanaf 15/16 beginnen ze vaak al met stiekem drinken, roken, ongezond eten, veel gamen waardoor de gezondheid langzaam schade begint op te lopen.. vanaf 18 jaar komt hier auto rijden als risico van gevaar ook nog bij, sommigen doen dit ook nog onder invloed van drank of verdovende middelen of rijden als imbecielen met veel te hoge snelheid en halen in waar het niet kan. Ik kan één conclusie en advies geven. Wegen aanleggen prima, maar laat de mens er geen gebruik van maken, dan is iedere weg compleet veilig!
racemonsters, beroeps-appers, medische oorzaken
kan een gem. geen aansprakelijkheid voor dragen
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan