Schipper voer op snelheid tegen brug: dit is de oorzaak
Publicatie: zondag 4 februari
Reacties
was ie in slaap gevallen of gaan slapen en de automatische piloot aangezet?
De schipper wilde voor de brug aanmeren om te overnachten maar hij is kennelijk even daarvoor in slaap gevallen. Hij was op de hoogte dat het schip niet onder deze brug door kon.
Kan gebeuren een mens kan fouten name.
Video ook beschikbaar? Wel een cliffhanger zo
Er wordt al met argusogen gekeken naar dit systeem. Dit kan als het ware automatisch sturen. Maar geen gas terug nemen. Het volgt een vooraf gevaren track of kan op basis van een kaart zelf een track maken.
Maar als de schipper slaapt wordt er geen gas teruggenomen etc
https://www.schuttevaer.nl/nieuws/actueel/2024/01/23/ga-niet-je-auto-wassen-als-je-met-de-trackpilot-vaart/?gdpr=accept
Zou de tekst nog eens goed lezen als ik jou was
Er staat nergens in de tekst dat er gewonden zijn stormrots, mischien zelf even beter lezen
Klopt, Zucht1957. Er staat nergens in de tekst dat er gewonden zijn.
Maar lees nu eerst nog eens de laatste alinea van het artikel en kijk dan nog eens wat je schreef.
Het is namelijk helemaal niet zeker of de brug nog gerepareerd kan worden.
Oh wacht, je reageert op mij maar ook op beppezelf👍🏻
Oh ja, sorry, Zucht1975. Mij was even ontgaan dat de initiële post niet van jou was.
Tijd om versneld een aquaduct aan te leggen!
Frjemd wekker wurden!😱😱
"Bovendien werd de brug deze nacht niet bediend."
Werd niet bediend of wordt niet bediend?
Als de brug 's nachts niet wordt bediend, dat moet de schipper toch weten?
Voor iemand met zo'n bijnaam ben je wel lief "devil"....
Dát is het gevaar van een 'automatische' piloot. Er gaat blijkbaar geen alarm af als de radar of zoiets een obstakel ziet.
Dit kin net in twadde kear. As je der om fytse moatte, dan sit je der op.
Se matte de mobiele flitspeal fon Burum der delsette
Doe't de brêge ûnder de Profinsje Fryslân foel wienen der reserve ûnderdielen fan in soart brêgen, no't it Ryks wurden is, hoecht er mar in cilinder stikken te wêzen, en dy moat er by makke wurde, want dêr is it motto, "gjin" foarried. Derom sit Fryslân no om it hurdsje yn e stront. Dus ek as er gewoan wei storingen binne troch âlderdom fan de brêgen. de Profinsje paste wat better op harren guod.
Hoe tichter by Den Haag hoe weardeleazer de Ambtenaar! It Margriet kanaal hie nea nei RyksWettersteat ta moatten de totale steat fan ûnderhâld is hiel hurd efterút gien! En wat de Wiere wâldman seit in soad nije reserve dielen koene sa it âldizer yn ! Ûnder it motto de bêste ried is gjin foarried!
Boem is Ho! en plons is water.
Het moet maar eens afgelopen zijn !! elke keer weer is de fietser de pineut !!
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan