Contact
Account
Logo
Zoeken
Zoeken

Wat zijn jouw recente ervaringen met Qbuzz?

Publicatie: vandaag, 14.53 uur

Reacties

bijzonder uit Drachten

Weer zo'n stemmingmakerij item Waldnet?

Dit draagt toch nergens aan bij?

Of kicken jullie erop dat iedereen weer helemaal los gaat?

Gedraag je aub en komt met professionele verslaggeving.

3 uur geleden
WâldNet uit Burgum

Het is juist bedoeld om te kijken hoe de ervaringen zijn. Dat is juist om Qbuzz te helpen om te weten wat en waar het misgaat.

Het is ons bekend dat meerdere bussen kapot zijn, niet op de juiste plaats staan, etc.

Dus de passagiers kunnen het beste vertellen hoe het op dit moment gaat. Vanochtend waren er dus o.a. geen bussen in Burgum (richting Leeuwarden).

Lees ook dit bericht: https://www.waldnet.nl/wn/nieuws/80198/Chaos_compleet_bij_Friese_bussen_Chauffeurs_huilen_klanten_woedend_.html

Like
3 uur geleden
bijzonder uit Drachten

Daar heb je een contract voor, een opdrachtgever en een opdrachtnemer en kwaliteitsborging binnen het contract. En daar draagt jullie item helemaal niks aan bij. Of gaan jullie als Waldnet zometeen met Qbuzz in gsprek ipv de Provincie?

Like
3 uur geleden
reagluurder uit Drachten

Weten de passagiers in welke bus ze zitten, en uit moeten stappen? De bussen aan de buitenkant zitten vol met modder,is niet normaal meer!!

3 uur geleden
advertentie

Zonnekoning uit Leeuwarden

De wasstraten doen het niet bij temperaturen rond het vriespunt.

Like
3 uur geleden
suameerder uit Sumar

jammer dat lijn 55 niet meer bij Nijega de waldwei opgaat maar door Nijega en Opeinde en dan richting Philips, de Lawei, van Knobbeldorfsplein zo richting het transferium de schooljeugd zit nu een kwartier langer in de bus om bij school te komen... Ga gewoon weer op de tijden en routes van Arriva rijden i.p.v eigenwijs te zijn nieuwe routes te bedenken..

3 uur geleden
Tjalling Wagenaar uit Drachten

Ze mogen wel een keer worden schoongemaakt

3 uur geleden
De Vries uit Dokkum

Het klopt dat het rampzalig is voor zowel de reizigers als de chauffeurs.

Heel veel bussen die uitvallen zonder dat het gemeldt wordt. Scholieren en werkenden zijn vanuit o.a. Lauwersoog, Anjum, Oostmahorn, Morra/Lioessens, Metslawier veel langere onderweg naar Leeuwarden of Groningen. Ook geen aansluitingen in Dokkum meer. Zeer onlogische routes, die reistijd flink langer maken.

Half 9 op school of werk zijn is in veel gevallen niet meer haalbaar.

Het zijn prijzige abonnementen. Compensatie vanuit Qbuzz is er niet. Als het in- uitchecken niet werkt heb je als abonnementhouders daar ook geen voordeel van.

Qbuzz doet helemaal niets! Chatten werkt niet, je wordt naar formulier doorgestuurd. Als je belt wordt het aangehoord en gezegend dat ze het vervelend vinden maar niets kunnen (volgens mij, willen) doen.

Hoop op vele eerlijke reacties op dit bericht. Dit kan zo niet.

Ik zou zeggen, met z'n allen 'niet meer inchecken', dan voelt qbuzz het in beurs, anders wordt er toch niets mee gedaan.

2 uur geleden

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan