Contact
Account
Logo
Zoeken
Zoeken

Auto contra oliebollenkraam

Publicatie: 2 december 2004, 22.20 uur

Reacties

joepie uit Burgum

Een paal, een boom, 3 keer over de kop?
Dan heeft tie ook knap te hard gereden.
Dit red je met 50 km echt niet.

2-12-2004
viking uit Harkema

dit is lekker hard gegaan ja.

2-12-2004
debbydebruin uit Leeuwarden

De bovenstaande mensen hebben het artikel niet goed gelezen of weten gewoon niet wat epilepsie is. Bij een epilepsie aanval weet je niet meer wat je doet ja, dus dan kun je ook gewoon het gaspedaal intrappen en het niet eens weten. Dus die Henkfean is pas een oliebol. Verdiep je eerst eens in iets voordat je er een mening over gaat geven!!Ik weet wat epilepsie is en bij een aanval heb je geen controle over je lichaam. Ik hoop dat de mensen nu meer weten over epilepsie.

3-12-2004
pinks uit Burgum

You go debby, tegen kortzichtigheid valt vaak niet te praten maar je kan het altijd proberen. Sterkte aan de bestuurder en bijrijdster, de schrik zal er goed inzitten denk ik..

3-12-2004
advertentie

debbydebruin uit leeuwarden

Tja sommige mensen begrijpen gewoon helemaal niks. Ik ken de mensen en dus weet ik ook hoe het gebeurt is. Als je dat niet weet dan moet je gewoon niet zomaar effe een berichtje plaatsen met oliebol en van dit red je met 50km echt niet. Het gaat goed met de bestuurder en passagier. Ik hoop dat dit mensen aan het denken gaat zetten over dat ze zich eerst ergens in moeten gaan verdiepen voordat er een domme reactie op komt. Je zal zelf maar epilepsie hebben he. Grote monden en kleine hersens.

3-12-2004
bruinsma uit Dr. Comp

Ik denk dat Debby zelf het artikel niet goed heeft gelezen, in het artikel staat nl. dat epileptie de MOGELIJKE oorzaak was, dit is dus helemaal niet zeker.
Het is trouwens helemaal niet verantwoord dat een persoon met dergelijke gezondheidsproblemen achter het stuur gaat zitten !!!

3-12-2004
mathilda uit Stroobos

sorry hoor maar met epileptie mag je geen auto besturen.levensgevaarlijk.je weet nooit waneer je een aanval krijgt.dus ik denk dat debby zelf eens na moet denken voordat ze iets zegt.iemand met epileptie brengt niet alleen zich zelf in gevaar als hij/zij een voertuig bestuurt maar ook de mede weggebruikers.wees verstandig en laat je rijden.

3-12-2004
gambrinus uit Burdaard

Misschien is dit de eerste epilepsie aanval van betreffende persoon. Ik denk niet dat het nodig dat er over wordt gediscussieerd, hoe het is gekomen of wat dan ook.. Koop een blauwe pet en ga dáár werken dan..

3-12-2004
jolly uit Buitenpost

Volgens mij kan de redactie nu maar beter stoppen om een reactie te vragen.

3-12-2004
oltimers uit De molen

Of hij had zin in een oliebol reed hij daarom wat sneller daar

3-12-2004
nokko22 uit Houtigehage

Daar had ook iemand kunnen lopen dan was ie nou hartstikke dood geweest.

3-12-2004
woodywoodpecker uit Kootstertille

mensen maak je niet zo druk de busstuurder sterkte en de bij rijder ook natuurlijk en ook de mensen van de oliebolle kraam sterkte

3-12-2004
debbydebruin uit Leeuwarden

Ik vind het allemaal erg dikke onzin!!Als je een woord wil schrijven weet dan ook hoe je het moet schrijven. Het is namelijk geen epileptie maar EPILEPSIE. Als je geen rijontzegging hebt dan mag je dus gewoon rijden hoor en anders stap je echt niet achter het stuur. Geen enkel mens is zo verstandig als jij Mathilda.Jij bent echt zo verstandig dat jij nog nooit iets hebt gedaan waar ook andere mensen in gevaar waren? Jij moet eerst eens deze ziekte hebben en dan kunnen we verder praten!!

3-12-2004
bruinsma uit Drachtstercompagnie

Debby je bent wel een hele vreemde prater, eerst komt het ongeval door een epileptie aanval en vervolgens kan de persoon in kwestie ook nog gewoon gaan autorijden...

3-12-2004
advertentie

tilster uit Kootstertille

Wat een onzin allemaal. Ik weet wat epelepsie is en heb het zelf ook. ik rij ook in de auto. er is nog nooit wat gebeurt. En dan nog je weet niet wat de achtergrond is. ieder oordeelt maar. je moet ook de achtergrond van die persoon weten voordat je een oordeel kan geven.
Daar gaat heel wat aan vooraf met keuringen e.d voor dat je het examen mag doen en als je je rijbewijs hebt moet je nog vaak genoeg een keuring hebben om het rijbewijs te houden.

3-12-2004
tilster uit Kootstertille

dus het gaat niet zomaar.

3-12-2004
tilster uit Kootstertille

correctie epilepsie. mensen denk na wat je
doet voordat je wat zegt.

3-12-2004
gizmo uit Bp

Ben het helemaal met je eens tilster. Je moet met epilepsie ieder jaar een herkeuring hebben en je moet een tijd aanval vrij zijn voor je zowiezo voor het rijbewijs mag.

Bestuurder en bijrijdster sterkte.
En wat betreft anderen in gevaar brengen: er zijn genoeg die het met het "VOLLE"verstand doen en dat vind ik persoonlijk veel erger.

3-12-2004
gizmo uit Bp

Ben het helemaal met je eens tilster. Je moet met epilepsie ieder jaar een herkeuring hebben en je moet een tijd aanval vrij zijn voor je zowiezo voor het rijbewijs mag.

Bestuurder en bijrijdster sterkte.
En wat betreft anderen in gevaar brengen: er zijn genoeg die het met het "VOLLE"verstand doen en dat vind ik persoonlijk veel erger.

3-12-2004
debbydebruin uit Leeuwarden

Nou Bruinsma ik kan je het volgende vertellen hoor.Ik ken de persoon in kwestie en deze heeft alle keuringen doorstaan en mocht dus ook gewoon autorijden en nogmaals oordeel niet over dingen waar je niks vanaf weet.Gizmo ik ben het helemaal met je eens.Bewust dronken achter het stuur stappen en dan een aanrijding veroorzaken is veel ERGER!!Ik denk dat er nu geen onduidelijkheden meer hoeven te zijn, want er is erg veel uitgelegd. Dus gewoon niet zomaar een stomme domme reactie plaatsen.

3-12-2004
michelman uit opende

OLDERAAST ik snap net dot jim er son drokte om meitsje er binne gjin deaden vollen ollinig maar licht gewonden dus et volt ollekje wol een slagje ta en hie is trouwens ek gjin 3x oer de kop vlein maar 1 1/2 x dus

3-12-2004
nijboer uit surhuisterveen

blij dat het goed is afgelopen.dus we kunnen wel een discussie gaan houden of ie had mogen rijden ja of nee........iedereen doet wel eens iets b.v met drank op achter het stuur.wens de bestuurder en zijn vrouw veel sterkte

3-12-2004
mathilda uit Stroobos

sorry hoor debby maar ik heb zelf epilepSie dus ik weet waar ik over praat.maar wat ben jij fanatiek zeg!je denkt zeker dat je heel de wereld van je gelijk moet overtuigen.in dit land mogen mensen hun mening uit spreken en mijn mening is duidelijk.

3-12-2004
thijz uit Harkema

als je epilepsie hebt moet je ook niet gaan autorijden je ziet de gevolgen
voor hetzelfde had deze persoon een paar fietsers of voetgangers mee genomen...en die opmerkingen van ik heb het ook en mij is het ook nog nooit overkomen..het hoeft je ook maar eenmaal te overkomen he

3-12-2004
tilster uit Kootstertille

Daar heb je gelijk in het hoeft je maar een keer te overkomen, maar je kan ook onwel worden van iets anders en trouwens daar hoef je geen epilepsie voor te hebben.

3-12-2004
yellowcow uit SHveen

De man heeft een epilepsie aanval gehad. En door de aanval heeft ie dan geen controle meer over zijn lichaam, waardoor hij niet kon remmen. Zijn vrouw zat naast hem,maar kon niks doen. Wonder boven wonder is er gelukkig niemand gewond geraakt,want het had erger kunnen aflopen. Je moet niet altijd meteen oordelen, maar eerst afwachten wat er echt gebeurt is voordat je iemand aanvalt. Je kunt er mensen heel erg veel verdriet mee doen die aan epilepsie lijden. Groet, een betrokkene die erbij was.

3-12-2004
jeen uit Twijzelerheide

ik heb ook last van epilepsie in een vrij zware mate. autorijden of niet autorijden het is allemaal natte vingerwerk. hierbij doel ik op het zogenaamde keuren,stelt in mijn geval helemaal niets voor.

3-12-2004
waldpiek uit Twijzelerheide

Niet zo schreeuwen Jeen !! (caps lock even uit.)

4-12-2004
bruinsma uit Drachtstercompagnie

Dat blijkt Jeen, de man die het ongeluk veroorzaakte heeft volgens D. de B. ook alle keuringen doorstaan. Deze keuring(en) kunnen onmogelijk vakkundig verricht zijn, het ongeluk werd immers veroorzaakt door een epileptie aanval.
Dit keer was het een oliebollenkraam, de volgende keer is het een kind of een fietser.

4-12-2004
tessel uit Houtigehage

ik wou dat jullie je zo druk maakte met het volk dat bezopen achter het stuur zit die man heeft een epeleptie aanval gehad.
denken ze het is niet eens zeker.
ik vindt dat er niet beoordeeld kan worden op die ziekte zuipen doe je zelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4-12-2004
bruinsma uit Drachtstercompagnie

Ik denk dat je eens wat meer de reacties van waldnet bezoekers zou moeten lezen, je zal dan zeker inzien dat men zich zeker zo druk maakt om het feit dat er mensen bezopen achter het stuur gaan zitten. . .

4-12-2004
loverke uit Driesum

wienen de oliebollen lekker

4-12-2004
michelman uit opende

jawis de oliebollen wien botte lekker meist ek wol ien ha

4-12-2004
michelman uit opende

de bestuurder en bijrijdster bedanken iedereen voor de sterkte wensen en het gaat inmiddels al weer stukken beter

4-12-2004
pietdeschilder uit Twijzelerheide

dat jeen aan epelipsie lijdt,

verklaart ook zijn doeloze reakties soms.
hij zal dan wel net in een aanval zitten en weet dan niet meer wat hij schrijft.

4-12-2004
jeen uit Twijzelerheide

piet,volgens mij leef jij constant onder hypnose,je weet zelf niet eens wat voor onzin je er altijd uitbralt.
ga eens wat minder vaak naar Rasti Rostelli,en die blauwe Jomanda.

4-12-2004
pietdeschilder uit Twijzelerheide

haal jij je heil maar bij die hervormde predikant jeen, was toch een vriend van je?

4-12-2004

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan