Verkeerscontrole oorzaak aanrijding
Publicatie: woensdag 23 maart
Reacties

Ik vraag me af hoe vaak zoiets ook in de doofpot wordt gestopt.. ik bedoel ongelukken door (snelheids)controles.. zelfs al rij je de juiste snelheid, je schrikt altijd als er zo'n gore geldklopper op een statief staat..
of weer eens achter het 'boompje' als je van de waldwei afkomt richting bergum.. ik zie jullie wel met het kannetje koffie, stelletje luiaards!! Ik toeter ook altijd, dekselse kwajongens...


een radar verkliker mogen wij niet meer in de auto heben dat was gevaarlijk zeiden ze. maar de controles zijn nog veel gevaarlijker.


oh ja.. tip: zie je een Opel Zafira staan in een landweggetje, pas je snelheid aan, het flitsstatief is dan dichtbij!


Tripwire doch normaal, hoesa doofpot.
Dy sukkel wy gewoan net my syn kop by de wei.
Als't net raar rieds hast ek niks te vrezen.
kwartom hypokriet.



gp 500 je heb groot gelijk. laten ze beter op het verkeer leten.


als ik daar met mijn auto zou langs rijden zou ik ook schrikken hoor.. door bijvoorbeeld te snel te remmen.. in de doofpot vind ik ook wel weer een beetje te hypokriet..


En toch gebeurt het wel vaker. Bijvoorbeeld vorig jaar op de A7:
http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=7525


Ik denk dat een lekker wijf in korte rok meer afleid dan een politiecontrole, of te wel: gewoon opletten!!


Ik snap 1 ding niet, hoe kan die Sierra aan de passagierskant geraakt zijn, terwijl de bestuurder van de Mercedes vanaf de kant aan de bestuurderskant kwam?


As der in mûs oer de dyk rint, traapje jimme dan ek op 'e rem.......?
Gie tenei mar op it fietske.


Sinds wanneer bepaalt de politie of een auto total loss is? Of betaalt de politie zo slecht dat ze een bijbaantje als verzekeringsexpert hebben. Total loss wil zeggen dat de schade hoger is dan de dagwaarde. Het is dan nog altijd aan de eigenaar om te bepalen of hij zijn voertuig wil laten maken.


't giet my dêrom dat as dêr in flits-peal stiet, da'st dêr wol fan skrikst. Ek ast dy oan'e snelhyd hâldst. ûngelokken sitte no ien kear yn in lytse hoeke. As ik my iets ôf freagje as dêr ek doofpot-kwesty's binne, wurd ik tot de skuonfyters ôf-fikke, dat is in bytsje koart en ûn-politysk.


Een politie verklaart een auto totaal los, als op dat moment rijden met het voertuig verantwoordt is. Totaal los heeft meerdere betekenissen. Als de schade aan een auto meer bedraagt dan de waarde dan is hij ook totaal los. Als een auto een tik heeft gehad en de knipperlicht is zo kapot dat hij niet met een lampje is te vervangen, kan de politie zeggen op dit moment niet verantwoord om verder te rijden. Moet worden afgevoerd door een bergingsbedrijf du totaal los


In de eerst zin heb ik vergeten te zetten"niet meer verantwoordt is" Sorry



Total-loss: dat wil zeggen dat de kosten van reparatie hoger zijn dan de dagwaarde van de auto. Niet meer en niet minder, aldus een verzekeringsexpert. Voor de rest: uitkijken geblazen!


Die Sierra sneed de Merc voorlangs en is door de klap achterstevoor komen te staan. En idd; volgens mij kan de politie en auto niet totalloss verklaren. Zij kunnen immers niet de hoogte van het schadebedrag ter plekke opmaken? Dat er niet meer mee gereden mag worden kan ik me wel voorstellen maar dat is niet hetzelfde. Wat moet de eigenaar doen om het kenteken terug te krijgen?


JA ZO IS HET ALTIJD DE WAARHEID HOOR JE TOCH NOOIT VAN DE POLITIE WEL EEN RAAR VERHAAL, MAAR JA WIE ZIJN WIJ DE JAREN 40 45 KOMEN WEER TERUG EEN FIETSPLAAT EN DAAR VOOR BELASTING BETALEN

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan