6 °C
© WâldNet

Brand in keuken door kortsluiting in oven

zo 07 maart 2021 10.09 uur

DRACHTEN - De brandweer van Drachten rukte zondagochtend uit voor een keukenbrand aan de Excelsior in Drachten. Bij aankomst van de politie en brandweer waren de bewoners al veilig buiten.

De brand was ontstaan door kortsluiting in een oven. Bij aankomst van de brandweer ging de brand gepaard met enorme rookontwikkeling. Nadat de brand was geblust, bleek dat de keuken flinke schade had opgelopen. Het plafond is deels verwijderd en de brandweer deed later met een warmtebeeldcamera een inspectie op het dak. Stichting Salvage is ingeschakeld om de schade met de bewoners af te wikkelen.

FOTONIEUWS
    

Regionaal nieuws

6 °C

5 inbraken

4 inbraken

Nieuwste items
Meest gelezen
5 jaar geleden
10 jaar
15 jaar
Leuke koekjes en kleurrijke snoepjes met leuke animaties.

Of speel iets anders op WâldNet Games.