Account
Logo
Zoeken
8.3 °C

Foto: Jelke Jongsma

Zorgwoning vol rook door aangebrande pannenkoek

di 3 oktober 2023, 18.39 uur

MITSELWIER - De brandweer van Eanjum moest dinsdagavond uitrukken voor een mogelijke brand in een zorgappartement in Mitselwier. Gelukkig werd al snel duidelijk dat er geen sprake was van brand.

De brandweer werd om 17.52 uur opgeroepen.

Eenmaal ter plaatse werd duidelijk dat er iets was misgegaan bij een bewoner van woonzorgcentrum De Skûle aan de Stasjonswei. Er waren in de keuken twee pannenkoeken aangebrand.

De brandweer heeft met een ventilator de woning korte tijd geventileerd.

 

Heb je een tip? WhatsApp!
Stuur je bericht, foto of video via:
+31638400733 of via de tiplijn

Net binnen....