Contact
Account
Logo
Zoeken
Zoeken

Geen net op kar, levensgevaarlijk

Publicatie: 28 mei 2008, 13.04 uur

Reacties

jakkeltsje uit ergens

soks kin je ek festsette my in touw!!

28-5-2008
edski uit De Valom

Daar zullen wel genoeg schuttingwoorden gevallen zijn. Stukkie touw was idd afdoende geweest.

28-5-2008
meneerfrispeer uit Drachten

domme sukkels,gebruik je verstand dan,en zeggen dat je geen touw in de auto hebt is geen smoes,daar hebben ze genoeg van bij de gamma.

28-5-2008
suameerder uit Sumar

bovenstaande reactie's helemaal mee eens dan kopen ze maar een stuk touw bij de GAMMA die bestuurden van die auto had er wel een hartaanval aan over kunnen houden want je schrikt toch als je in eens een schutting op de voorruit krijgt.

28-5-2008
advertentie

rommie uit de Westerein

Met meer wind had het nog wel erger kunnen aflopen. Die bestuurder van de auto met aanhanger kan volgens mij een beste boete hiervoor krijgen. En terrecht!

28-5-2008
scudo uit Drachten

dit is ook wel een ongelooflijke sukkel
met een sjorband was het klaar
dit zit helemaal los

deze bestuurder mogen ze het rijbewiijs wat mij betrefd afpakken
als je dit nog niet snapt !!!

28-5-2008
fendtvario312 uit dokkum

mogelijk drank in het spel!

28-5-2008
pleuny uit Burgum

Levens gevaarlijk inderdaad:
http://www.waldnet.nl/fotovdmaand.php?nid=1211741895

Laten we hem het rijbewijs ook afpakken, of zou er drank in het spel zijn?

28-5-2008
bingo uit nb

die kar is van de gamma. dus moet die er ook een net bijleveren het is verplicht

28-5-2008
bastiaan uit Hema

dat zeg ik: gammá !

28-5-2008
oanew uit Noardburgum

Nou Ben het met de eerdere reacties wel eens een stukkie touw was afdoende geweest.

Enne PleunY wat die eerdere foto betrefd Knap dom van de man met de pet!

28-5-2008
meneerfrispeer uit Drachten

bingo uit nb:dat net erbij leveren zal wel verplicht zijn maar het gebruik ervan is voor rekening van de bestuurder,ook als het net ervan ontbreekt is het de taak van de bestuurder om hiervoor te zorgen,hetzij via de gamma hetzij ergens anders alvorens gebruik van de aanhanger te maken.

28-5-2008
hendrikuitdokkum uit dokkum

deelnemen aan het verkeer = risico lopen !!

28-5-2008
vanderwal uit Drachten

dat zeg ik mamma hihi sukkel

28-5-2008
advertentie

meneerfrispeer uit Drachten

hendrikuitdokkum:schrijven op waldnet is ook risico lopen om voor schut te staan,in dit geval jij dus met je domme gelul van de bovenste plank.

28-5-2008
wilcoopende uit Opende

dikke bull shit een net
het draait hier helemaal door in het land

28-5-2008
meneerfrispeer uit Drachten

das niet waar wilco in dit geval waaide het weg.

28-5-2008
chemico uit Amsterdam

Ja, wat een bullshit wilcoopende. Een schutting in je voorhoofd is de laatste mode....

..mallerd.

28-5-2008
heho47 uit Tijnje

in plaats van een BORD VOOR JE KOP ,EEN-------

28-5-2008
gp500 uit Damwâld

geenstijl als basis-thermometer voor het land.
Tsjong hoe idiot denkt men dat we dan wel niet zijn.

28-5-2008
trisken2 uit Drachten

En dan ook nog de schuttingen verkeerd laden.
Ze moeten plat op de kar liggen, twee sjorbandjes en er was niets gebeurd.
Het uitsteken aan de rechterkant is ook nog eens link voor fietsers.
Een flinke boete is op zijn plaats, en een ander zit met de brokken, en dat kost weer en hoop geld.

28-5-2008
uit 't Surhústerfean

@gp500 ben het met je eens. Dat de website geenstijl hier bij gehaald/vermeld moet worden. Die site met medewerkers kun je gewoon niet serieus nemen. Het niveau op geenstijl is nog lager dan dat van de laagste waldnetter.

Maar ben het er wel mee eens dat dat niet het goede voorbeeld was van de politie.

28-5-2008
mase uit Buitenpost

Ik vind dat ze allebei een boete moeten krijgen.
De een voor geen net op de aanhangwagen. en de ander voor bumperkleven in dit geval schutting kleven. Anders had ie misschien die schutting wel kunnen ontwijken.

28-5-2008
joepie uit Burgum

Een net op een hoop schuttingen is inderdaad bulshit. Een sjorbandje voor en achter is veel beter! Ik zie mensen rijden met grind in de kar, en dan moet er een net overheen. Zelfs als er windkracht 12 staat waait grind niet van je kar. Bovendien zijn die gaten in de officiele karnetten, ruim 5x zo groot als een grindsteentje.

28-5-2008
J-One uit Buitenpost

Jongens/Meiden pas toch een beetje op met het gebruik van al die schuttingtaal. Zometeen worden jullie ook nog vastgebonden!

28-5-2008
ambtenaartje uit Lutjerijp

even goed beladen is ook een idee...

28-5-2008
heideroos uit Veenwouden

idd.,
ze willen al met een kar tegels dat er een net over heen komt.
het moet toch niet gekker wordeb hier?
heb heel wat km. met een kar achter de rug,het hele verhaal gaat om het laden en vast zetten.
deze man had eindelijk een vrije dag van kantoor en dacht nu ga ik ff een schutting plaatsen.
[had hij nog belooft met moederdag]

28-5-2008
gsiclubcomanjum uit Dokkum

mase uit buitenpost moet ff nadenken die auto heeft vast voldoende afstand gehad maar de shutting heeft een grote omvang beetje wind eronder en vliegt zo 10 tot 20 meter door de lucht

28-5-2008
aldriske uit Grootegast

in dit geval had er zeker op z'n minst een touw over gemoeten.maar ik vind een net in sommige gevallen wel erg over dreven hadden we vroeger ook niet vind het geld klopperij

28-5-2008
heenil uit Surhuisterveen

gsiclubcomanium -> 10-20 meter is ook te weinig afstand met 80km per uur.

ben het er mee eens dat de schuttingen plat op de aanhanger had gemoeten en dan met een touw van gamma of uit de schuur was dan afdoende geweest.

wat betreft de aanhanger van de politie die hebben nog niet genoeg boetes kunnen innen om die betreffende aanhanger te repareren( wie gaat hen bekeuren?)

28-5-2008
ppuke1265 uit Dokkum

Net, touw, spandband, whatever maar zoiets zet je toch vast?

29-5-2008
rvdvelde uit Rottevalle

Bij de gamma hebben ze geen netten. En verkopen ze de netten ook niet. Is de verantwoordelijkheid van de bestuurder zelf.. werd mij verteld. Ook de karren zijn niet van gamma zelf. Dezen worden weer geleverd door derden. En de gamma verhuurd ze..

29-5-2008
terpstrawat uit Anjum

Even voor de duidelijk heid ooit er aan gedacht dat het een tegenligger kon wezen die man met aanhanger. inplaats van dat ze er achter reed??
Indien zo kun je zoveel afstand nemen van de auto die voor je reid maar dat maakt dan geen donder uit als de veroorzakende auto een tegenligger is!!!

29-5-2008
tmug uit dokkum

daarom haal ik auto´s met aanhangwagens of vage constructies op het dak (bouwbakken) altijd in... gelukkig alleen materialistische schade. Ik vind ook dat de gamma ze in iedergeval ter beschikking moet stellen, maar de bestuurder zelf verandwoordelijk moet zijn.

30-5-2008

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan