Verkeerschaos bij Nijtap door gekantelde aanhangwagen
Publicatie: 4 juli 2023, 16.13 uur
Reacties
Jaar of wat terug reden daar nog chauffeurs en was het een gerenommeerd bedrijf,vandaag de dag alleen maar jonkjes die denken dat ze de koning te rijk zijn.
Betreft: Onveilige situaties en\of risico's, het is goed te voorkomen
met periodieke interventieve gesprekken,
tutoring van leidinggevenden. Bijscholing
en 1ste klasse veiligheids-calculaties omtrent gewicht, verdeling en Taak Risico analyses zijn de krenten in de pap die vaak over het hoofd worden gezien. Aandeelhouders investeren voor rendement.
Niet om schade formulieren te financieren.
Die rijden nooit te hard....:)
Iets met te zwaar beladen en overschreiding rijtijden natuurlijk weer.
Dat zijn aannames, en investeerders die reeds hun extra passief inkomen laten groeien, handelen niet op basis van aannames. Zo zou je het liever het bij feiten willen houden?
De Groot voelt zich erg belangrijk ☹️
Misschien kan er ook eens iets worden gedaan aan die onlogische en zeer vervelende rotondes als je vanaf het industrieterrein rijdt. Vooral die rotonde bij de Renault garage heeft weinig toevoeging als je met 2 rijstroken erop kunt rijden en met 1 eraf. Alleen maar filevorming bij drukte. Genoeg ruimte daar voor ook 2 rijstroken eraf.
Typisch dat iemand zijn werkzaamheden voor zijn
hoofdinkomen niet op orde
heeft. Dat maakt de persoon
minder en minder aantrekkelijk.
Hij heeft zijn schaapjes
niet op het drooge.
En dan ook nog als vuilnisman
weinig salaris,... maar èèn x per maand!
Sommige chauffeurs mogen ze het rijbewijs meteen wel innemen die rijden echt als een stel malloten. Als de leiding van de NNRD nou es bij de rotonde van multimerk/paulusma gaat staan in de vroege ochtend tussen 04:30 - 06:00 uur dan begrijpen ze meteen waarom die dingen gebeuren
Wat een onzin verhalen de Groot,
Interessant doen?
ik neem aan , mocht je door deze file schade hebben geleden dat dit verzekerd is bij de veroorzaker?
De Groot heeft nog niet het belang van het oranje hesje benoemd 🤣🤣🤣🤣
Onbedoeld? Ondeskundig bedoel je!
Nee. De container was al geladen, en niet door de chauffeur. De container stond op de aanhanger, dus de chauffeur merkt niet dat deze niet goed geladen is (gewicht bovenin bijvoorbeeld) Het nemen van de bocht hoeft vervolgens maar iets te snel te gaan, met deze gevolgen.Ik heb zelf vele jaren met dit soort containers gereden..Jij ook?
Er wordt veeel te hard gereden, vooraal bij rotondes,gas erbij i.p.v. , want er komt iemand van rechts,,niet alleen deze firma, maar ook die betonmortels , afvalverwerkers algemeen, dus rondje om de kerkrijders! zeg maar. Niet meer doen.., rustig aan.
De experts zijn vandaag weer goed vertegenwoordigd hier.🙄
@ drachsterrijder..dan nog ben je verantwoordelijk,ik heb geleerd voordat je gaat vertrekken dat je alles naloopt,banden,lading,staat in dit geval de container juist vast etc etc,maar tegenwoordig kunnen ze zelf al niet een wiel natrekken...
Ik lees het al,..jij hebt de theorie geleerd..en je bent geen chauffeur en zéker niet in het containertransport. Kleine uitleg, want je snapt er echt geen jota van; de containers wórden geladen, en vaak door medewerkers afgedekt. Als er dan zware lading bovenin zit, dan zie je dat niet, en merk je dat aanvankelijk ook niet. Je eerst in zaken verdiepen voordat je allerlei dingen gaat roepen. Vraagje tot slot..héb jij ooit één meter op een vrachtwagen gereden?
Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.
Inloggen
Nog geen account? Meld je gratis aan