Contact
Account
Logo
Zoeken
Zoeken

Regenboogbankje dag na Pride opnieuw beklad

Publicatie: 16 juli 2023, 10.10 uur

Reacties

xfopneusje uit Munnekezijl

Wat een zielige mensen die dit bankje steeds bekladden 😂

16-7-2023
Onafhankelijk denker uit Hallum

Ja dat is Nederland anno 2023, ben je het ergens niet mee eens, dan vernielen, politici bedreigen, bommen voor de deur, standbeelden bekladden etc.

Dat zijn islamitische normen en waarden die al door de Nederlanders zijn overgenomen en het oude testament etc oog om oog tant om tant.

Like
16-7-2023
renegade uit Dokkum

Het is helaas helemaal waar wat u zegt.

Like
16-7-2023
Onafhankelijk denker uit Hallum

Ja stukje zelfspot en relatvering ontbreekt bij velen hier.

Like
16-7-2023
advertentie

frutsel uit Dokkum

@onafhankelijkedenker, je zou eens moeten leren om "onafhankelijk te denken" ipv je te laten indoctrineren door de NPO. Deze zijn nl zelf niet zo onafhankelijk als wel wordt beweerd.

Like
17-7-2023
blader uit Drachten

Dit doen echt zielige mensen die thuis in hun opvoeding geen liefde hebben ontvangen

16-7-2023
Joop uit Dokkum

Nee hoor dat zijn mensen die zich niks laten opdringen door een hele kleine groep mensen uit de randstad die heel hard schreeuwen en zichzelf heel belangrijk vinden. Waar staan die hetero bankjes ook maar weer?

Like
16-7-2023
Wicked88 uit Buitenpost

Helemaal mee eens joop. De echte groep die het doet om zichzelf prettig te voelen, lijkt zich al steeds van deze media ge*le groepering af te willen zonderen. Ik respecteer iedereen zijn of haar mening, maar ze moeten het niet blijven doorpushen. Geen aandacht aan geven en dan houd het vanzelf op.

Want volgens mij is het hier in het noorden prima geregeld. Men is nuchter genoeg, ze moeten de problemen in de randstad dan ook in de randstad zelf oplossen.

Like
16-7-2023
Covidson uit Drachten

Amen Joop

Like
16-7-2023
peazumer uit Peazens

Het wordt je allemaal maar opgedrongen waar je niet om vraagt: omgekeerde vlaggen, trekkers die de snelwegen blokkeren, brandend afval in de bermen... Ik heb niks tegen boeren hoor, sommige van mijn beste vrienden zijn boer. Maar waarom moeten ze zo opzichtig demonstreren wie ze zijn?! Dat doen wij, normale mensen, toch ook niet!! (voor de niet-zo-slimmerikken: dit is nou ironie!)

Like
16-7-2023
fasthenkie uit Drachten

Mee eens Joop! Goed verwoord namens een hele grote groep Nederlanders!

Like
17-7-2023
jan rinsuma uit Hongerige Wolf

Geen aandacht aan geven, waarom komt dit steeds op waldnet?

16-7-2023
boekebaaske uit Damwâld

Friezen zijn een verenigd volk met eigen identiteit, dat willen ze liever niet. Het spul bij elkaar opzetten en kampen creëren is waar het om gaat. Ik moet weten waar je staat want dan weet ik of ik liefde moet geven of haat.
voor het grote praatje is het handig voor de statitstieken. Dan hoeft rob jetten bijv op tv inhoudelijk niet over de politiek te praten maar over de homohaat en ander anti woke bewegingen. Emotie, ipv rationaliteit.
Bij emotie denk je niet na.. en dat willen ze graag.

Like
16-7-2023
proudtobeawappie uit Kootstertille

Omdat waldnet sien ziel ek oan de duvel verkocht hat.
🤭

Like
16-7-2023
advertentie

teuske uit Drachten

excuses aan het bankje en een monument oprichten

16-7-2023
Burgum 63 uit Burgum

Zielige figuren die een andermans spullen vernielen

16-7-2023
frutsel uit Dokkum

Andermans spullen? Iets met, betaald van gemeenschapsgeld, is van iedereen.

Doe mij maar een normaal, kleurloos bankje.

Like
16-7-2023
Kareltje uit Holwert

Of weghalen, dan is het probleem ook opgelost.

16-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Of in een uniforme, neutrale kleur verven. Klaar met die woke-idioterij!

Like
16-7-2023
nogffdit uit Buitenpost

Nou ? Zou het naar neutraal teruggebracht worden ... krijg je daar weer allemaal geouweh**r over ! Steeds meer mensen schijnen vandaag de dag niks anders meer te doen te hebben. Ja, wanneer het ooit weer goed gaat komen met doorgeslagen en uit de voegen gegroeid mensDOM ?! 🤷‍♂️

Like
16-7-2023
Watkenhetschelen uit Dokkum

🤣🤣🤣🤣

16-7-2023
boekebaaske uit Damwâld

https://youtu.be/P-e_W0RQuFw

16-7-2023
Swaplans uit Dokkum

Dat dus!

Like
16-7-2023
Koblenz uit Dokkum

Maak er nu eens een gewoon bankje van.

16-7-2023
age uit Rottevalle

Walgelijk!

Dat moet een aktie van WOKE geweest zijn, want ALLES wat er in ons land misgaat is de schuld van Woke!

Toch?

Kareltje: 'Of weghalen dan is probleem opgelost' ?

Ook alle regenboogvlaggen, ook maar weghalen?
Ook alle hand in hand lopende homo's

16-7-2023
boekebaaske uit Damwâld

https://youtu.be/P-e_W0RQuFw

Like
16-7-2023
MijnOpinieVoorU uit Drachten

Dat laatste lijkt me niet verstandig in een land waar de islamitische cultuur steeds dominanter wordt. Het is het een of het ander, Age.

Like
16-7-2023
biker uit Burgum

Wat een gezeur blijf gewoon met je poten van een andermans spullen ,en ga eens naar de psychiater.

16-7-2023
age uit Rottevalle

excuus mijn tekst vloog te vroeg, vervolg:

wat dacht ja van stikstofproblemen, maar weghalen, 'probleem opgelost'
ziekenhuizen maar weghalen, probleem opgelost
zorgcentra....
AZC s..

Jammer dat jij niks met geschiedenis hebt Kareltje.

Ooit werd een volk weggehaald Endlosung heette dat toen.

Sterkte Kareltje


Pe es

Ik zag dat je in een andere reactie, weer één van je oude trucjes uit de doos haalt?

Als het inhoudelijk niet lukt ga je anderen in hokjes gooien, hun naam veranderen (h)elcapitan, of persoonlijk aanvallen in de grote mensenwereld zou dat laster/smaad heten maar hier heet het 'een Kareltje doen..'

16-7-2023
boekebaaske uit Damwâld

Als het inhoudelijk niet lukt moet het maar opgedrongen worden.

https://youtu.be/P-e_W0RQuFw

Like
16-7-2023
Watkenhetschelen uit Dokkum

Azc weg lost wel een groot probleem op

Ook een groot deel van de homohaat los je er mee op

Like
17-7-2023
TRANS AM uit Drachten

geen camera,s in de buurt ring deurbellen of dashcam !! zielige figuren die zoiets doen .

16-7-2023
Donkerwite pyt uit Heineburen

Jammer dat mensen voordat ze uit de kast komen en in een ontkenningsfase zitten zich op deze manier afzetten tegen hun eigen verlangen! Ik zou dan ook zeggen houd op met dom doen en kom gewoon uit die KAST!

16-7-2023
Koda uit Akkrum

Ziek !!!!!dit

16-7-2023
proudtobeawappie uit Kootstertille

Dit bankje is ziek
Regenboog heeft 7 kleuren.
Gods getal:7 dagen in deweek.

Deze satanregenboog heeft 6😒

Like
17-7-2023
waldwol uit Sumar

Los fan de betekenis, is't ek mar een lelijk bankje. Wa syn hûs sa schildert, kriget de welstandscommissie op syn dak.

16-7-2023
Elohim uit Westergeast

Regenboog bankjes zorgen voor polarisatie ipv samenhorigheid

16-7-2023
broodje uit Damwâld

maak er een RABOBANK van dan zijn die ook weer in Friesland

16-7-2023
nosaofnet uit Lutjegast

Dat krijg je als alles normaal dient te worden gevonden.

Er zijn afwijkingen, maar de deuren van gekte zijn compleet opengeslagen.

16-7-2023
Mutsiebutsie uit Drachten

@dat bin ik, meen je dat echt? Kortzichtig figuur ben je dan.
Of je het er wel of niet mee eens bent, je last spullen gewoon heel, punt uit!

16-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

Wat begripe jo no net dan? Sa'n bankje komt foar in hiel soad minsken as provosearjend oer. Yn san gefal mei dit yn e earste ynstânsje dochs al net pleatst wurde troch in gemiente? It is je reinste útlokkerij en dat witte jo, gean dan net stean janken dat guon minsken dêr in stokje foar stekke! Pleats in neutraal bankje en disse topic hie net bestien. Sa as ik al earder sei, wêr blieuwt myn necrofiele bankje? As tel ik net mei ofsa? Sjen hoelang die stean blieuwe soe! Hâld op mei dat geskriem en tink ris wat fierder nei, as dr al nog in lyts stikje sûn fersoan oanwêzig is teminsken..

Like
16-7-2023
elcapitan uit Drachten

Dat dit noch los omrint. Wat een waus. As jo no oars neatvte sizzen en allinne mar skelle, hâldt dan jo bek.

Like
16-7-2023
Frieskk uit Drachten

Gaat Waldnet nu elk bankje, tunnel en vuilnisbak die worden beklad in het nieuws brengen? Dan krijgen ze het druk.

16-7-2023
boekebaaske uit Damwâld

Elk woke bankje, tunnel of vuilnisbak*

Like
16-7-2023
harrydehengst uit Harkema

zou me niks verbazen als die regenboog club zelf dit soort akties uitvinden, zo word het nieuws weer gehaald. negatieve aandacht is ook aandacht.

16-7-2023
Donkerwite pyt uit Heineburen

Ik scoe der net frjemt fan opsjen at Dat bin ik noch reade farve oane hannen hat!

16-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

Dat leaver as in brúne vinger.

Mar no nergens net om, ek ik ha neat tsjin op 'oare' minsken mar as jo net begripe kinne dat dit hedendaags in bytsje te fier giet en ja, jo súver opdrongen wurdt om mei te gean yn dat woke barren, fyne jo it dan echt raar dat it mis giet? Ik freegje my ôf yn hoefiere it woke geselskip sichsels yn oare minsken ferpleatse kin. It sjucht en lústert ek allinnich nei harren sels en sy ha sels ek skeit oan wat wy der fan fyne. As sy graag wolle dat wy allegearre gelyk binne, pas dan josels oan ynstee fan ús foar discriminearjende gekken út te meitsjen en nim pleats op in normaal bankje, dan kom ik dêr rêstich neist sitten 😉

Like
16-7-2023
boekebaaske uit Damwâld

De man(at ik dat sizze mei) soe dit filmke efkes sjen matte: https://youtu.be/P-e_W0RQuFw

Like
16-7-2023
boekebaaske uit Damwâld

De man(at ik dat sizze mei) soe dit filmke efkes sjen matte: https://youtu.be/P-e_W0RQuFw

Like
16-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

No! Sa as it filmke seit! Amen! 👌👍🏻

Like
16-7-2023
ambachtschool uit Hantumerútbuorren

Wat de “daders” en gelijkwaardige hier, aangemoedigd door deze site betreft: debilisering van Nederland in optima forma.

16-7-2023
ambtenaartje uit Lutjerijp

Graag ook een monument voor Sinterklaas en zwarte piet..

16-7-2023
mamselle uit Kollum

Het is een ècht regenboogbankje, krijgt steeds weer een andere kleur! (voor zover mijn grapje)

Te triest voor woorden. Sowieso blijf je van spullen van een ander af.
Of je het nu ergens mee eens bent of niet. Je kunt ook op andere manieren een statement maken, volgens mij gebeurd dat genoeg op het www.
Laat iedereen toch in zijn of haar waarde.

16-7-2023
Frieskk uit Drachten

Daarom. Blijf als basisschool weg van dit alles. Ga kinderen lesgeven. Maar ga kinderen niet een partij zijn in deze woke waanzin.

Like
16-7-2023
Jptjongejonge uit Surhuisterveen

Ga die youtube link van boekebaaske uit Damwald maar even zien.

https://youtu.be/P-e_W0RQuFw

Dat verteld Precies, Van waar we mee zitten.
En dat schild mij ook weer een hele lap tekst.
Fijne Zondag"

16-7-2023
boekebaaske uit Damwâld

Slechts 2 minuten 🙌🏻 u krijgt wijsheid voor altijd.

Like
16-7-2023
krektwat uit Burgum

Ik zelf zit ook in deze scene en moet niks van die regenboog hebben. 20 jaar terug was het nog echt pride. Nu is het gekaapt door radicalen. Ik zie zelfs lui met "free Palestine" vlaggen rond lopen. Wat heeft Palestina in godsnaam te maken met pride? En daar komt bij dat die regenboog ergernis wekt onder de bevolking, terwijl we juist verbinding moeten zoeken. Er moet echt iets anders bedacht worden om acceptatie en bescherming van de homo community te bewerkstelligen. Dit werkt averechts.

16-7-2023
nogffdit uit Buitenpost

👍🏻👍🏻👍🏻 Precies !
Maar tis hierin inmiddels, door zoveel andere ‘aansluiters/meelopers’, zó divers geworden. M.i. allemaal een beetje te ver aan t doorslaan is.

Like
16-7-2023
Sjibbe uit Surhuisterveen

Wat moeten we hier nu weer van vinden. Het is een schreeuw om hulp, de persoon die dit heeft gedaan heeft met spoed hulp nodig. Het gaat niet goed met hem, haar of het. Misschien zou een langdurige behandeling uitkomst kunnen bieden. Heb respect voor uw medemensen en behandel een ander net zoals u zelf behandeld wilt worden. Leg andere mensen uw wil niet als wet op en laat elkaar vrij in wat we denken of doen

16-7-2023
advertentie

Harry uit Kollum

over hulp gesproken dan kan heel nederland haast naar de spoed hulp want veel mensen laten zich want veel mensen laten zich wat aanpraten en vinden alles normaal maar maar kaa niet normaal wat niet normaal is en we zijn allemaal verschilende mensen en dat moet men maar acepteren we hoeven niet alles te pikken en te slikken en zekr niet al als ik weet waar al die keluren voor staan maar velen weten niet eens waar al die kleuren voor staan maar ze weten wel alles beter en zien dit als normaal nou het is niet normaal, en ze mogen van mij al die bankjes laten verdwijnen ophoepelen met deze totale opdringerige onzin die ons elke dag door de strot wordt ingeworpen Ben je Homo of wat dan ook leef je leven en doe wat je wil wat kan mij het interesseren hoe jij of zij of hem of haar zijn leven wil indelen maar val ons daar niet mee lastig en hou die Bankjes buiten eht gezicht van kinderen onschuldige kinderen om ze te doctrineren.

Like
16-7-2023
repelsteel uit Kollumersweach

Zo ist maar net harry het word ons allemaal maar op gedrongen

Like
16-7-2023
fryskfrommes uit Kollum

Precies! Ben het helemaal met Harry eens. Het komt
je de strot uit .Foute burgermeester fout beleid. We willen die woke troep niet over ons heen in onze friese dorpen . We zijn een nuchter volk en hoeven geen hocuspocus bankjes en die vlaggen mogen ook weg . Maar oeioei... Dat mag je niet zeggen he want dan ben je kortzichtig of zou het kunnen zijn dat de gene die dat vind zelf teveel in de stront geroerd heeft om nog helder te kunnen denken . Wat een bende zeg... Haal die rommel weg dan is het verhaaltje uit. Klaar! BTW, heb romeo,s gezien tijdens de arrestatie op de foto,s . Staan gewoon op internet . Misschien stoken zij het vuur wel op he kan makkelijk. Zou mij niks verbazen i.i.g.

Like
16-7-2023
mien jong uit Grootegast

ACTIE REACTIE. gevolgtrekking rotzooi

16-7-2023
Staatsgek uit Kollum

Geweldig doorzetten zo..

Hoop dat t bankje gauw weer vertrekt...

16-7-2023
marmoesje uit Burum

Triest volk

Geniet gewoon van een vrolijk kleurrijk bankje.

Zo zou je het ook kunnen bekijken.

#omdenken

16-7-2023
betrokken uit Drachten

Respect, respect is wat we missen, respect voor elkaars mening, respect voor de vrijheid van ieder individu, respect voor mekaars bezittingen, respect voor de natuur, respect voor alle levende wezens, respect is ver te zoeken, heel jammer........., het is ikke ikke ikke!

16-7-2023
pjb uit Drachten

Ja met zo’n bankje ga je echt mensen die niets hebben met de lhbti veranderen. Geld verspilling.

16-7-2023
brainder uit Drachten

Tijd om te stoppen met ideologie te projecteren op straat. Neutraal zou de standaard moeten zijn. Acceptatie gaat echt niet lukken als je mensen lastigvalt.

16-7-2023
age uit Rottevalle

Dus sommigen vinden een regenboogbankje al (te) provocerend ? 🤣

Is dat misschien, omdat 'ze' zelf een beetje twijfelen over hun gendergevoelens en elke confrontatie van 2 hand in hand lopende homo's tot
regenboogbankjes en vlaggen, voor hen al moeilijk is?

Dan is het beter zulke rare bankjes op te ruimen en hand in hand lopen van...te verbieden?

"Probleem opgelost'........?

Liever zg neutrale bankjes voor echte mannen/jongens in het centrum waar meisjes en vrouwen worden nageroepen/nagefloten?

V. gr. respect


pe es

Dat bin ik, u beweerde dat 99% van de alderein zich schaamde voor dat Pride regenbooggedoe.

Waar heeft u die cijfers vandaan?

IK zie een vrolijk Pride feest in Kollum, HULDE!

Zat die 99% in de huizen achter gesloten deuren en ramen zich te schamen?

Nog in de kast dus..

16-7-2023
Kareltje uit Holwert

Op naar de volgende fles Age.

Like
16-7-2023
henkie04 uit De Westereen

Ach de nieuwe medicijnen werken ook weer bij age ,dus mag hij ook weer reageren . Hij is weer achter de geraniums weg , en heeft geen kwijldoekje meer nodig . Nu nog even uit de kast kruipen en je kan weer een tijdje vooruit , wel nog steeds hetzelfde wat hij typt . Kom er maar in age of lig je al op bed en komt het morgen wel . Jammer dat ik geen tijd heb om verder op je te reageren , maar dat verhaaltje ken ik ondertussen ook wel . Lekker slapen met je teddybeertje, en morgen weer droog en uitgerust op .

Like
16-7-2023
Kees Kwakman uit Drachten

Haha Age, wat een reacties plaats jij zeg. Uitkeringstrekker.

Like
17-7-2023
aussie2 uit Eastermar

Goed zo!!! Gewoon doorgaan!!!

16-7-2023
blackeagle uit Damwâld

Kwalijk dat dit ook opzettelijk naast een school is geplaatst. Zou als ouder wel een reden zijn om een andere plaats te kiezen

16-7-2023
mien jong uit Grootegast

dit is opzettelijk naast een school gezet, zodat de pubers die al onzeker zijn nog onzekerder worden gemaakt
DAT IS DE OPZET blackeagle uit Damwald

Like
16-7-2023
betrokken uit Drachten

Klets niet zo uit je nek mien!

16-7-2023
repelsteel uit Kollumersweach

Nou mien heeft wel een punt vind ik
Zet het bankje maar bij een bejaardenhuis
Trouwens er zijn meerdere mogelijkheden om het bankje te kleuren waarom moeten het nu speciaal regenboogkleuren zijn
Blijft een homo bankje zo
Daar wil niet iedereen op zitten

Like
16-7-2023
sarcas uit Aldwâld

Denk dat het dan maar tijd wordt voor een ludieke tegenactie… saaie heterobankjes in Kollum wat vrolijke kleurtjes geven :D

16-7-2023
age uit Rottevalle

Goed idee om ook een bankje in regenboogkleuren bij een bejaardenhuis te zetten Repesteel.
Bejaarden die dat willen kunnen dan ook ook de kast komen.

En homo bankjes zijn niet besmettelijk hoor!

16-7-2023
advertentie

repelsteel uit Kollumersweach

Nou snap ik het pas tis voor als je uit de kast komt hoe dom kun je zijn age

Like
16-7-2023
Onafhankelijk denker uit Hallum

Als men niet meer aandacht mag vragen voor lhbt gemeenschap? Mag de kerk dan niet meer evangeliseren? Mogen de boeren dan geen omgekeerde vlaggen.

De ene zijn vrijheid is de zelfde vrijheid voor een ander.

16-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

🤦 tink verdorie net sa ferhipte oppervlakkig man! Here here! Sit dr wier net mear ien? Sil ik es in hiele dei achter dy oanrinne te tútsjeblaazen? En dan heerlik lekker opdringend? En o wee dast dêr dan wat fan seist! Sjen hoe lang en hoe leuk asto dat fynst.

By disse nog mar iens de link fan boekebaaske, en fertel my dernei dan mar wat jo net snappe fan wat ús no eins doars sit..

https://youtu.be/P-e_W0RQuFw

😘 Love you

Like
16-7-2023
krektwat uit Burgum

@onafhankelijkdenker het gaat om de manier waarop. Bijv. Jehovas getuige. Ik vond die lui altijd zwaar opdringerig en irritant. Dit is dezelfde soort manier als lhbti nu bezig is. Extinction Rebellion denkt ook door irritant te zijn hun mening te kunnen opdringen. Niemand heeft daar op het laatst nog respect voor.

Like
17-7-2023
Onafhankelijk denker uit Hallum

Leuk stukje, ook hij mag met diezelfde vrijheid zijn mening hebben.

Wat jij beschrijft over nazitten tutsjebkazen komt overigens vrouwen bekend voor door hetrosexuele mannen.

Like
17-7-2023
Onafhankelijk denker uit Hallum

Krektwat, hier hebben we het over demonstratie en een bankje alles volgens de regels.

Ben het met je eens Boeren, extension, blokkeerfriesen, etc. allemaal buiten wettelijke regels door wegen te blokkeren.

Daar vindt je mij aan je zijde.

Like
17-7-2023
aut!2me uit Achterdiep

MOOI

16-7-2023
ron182 uit Burgum

Goeie zaak, ik ben zeker niet tegen homo's of wat dan ook, maar deze zieke shit wordt ons door de strot geduwd en onze kinderen ook...iets dat ik nog erger vindt. Ik vind het alleen maar mooi dit soort acties. Zieke maatschappij waar we in leven....

17-7-2023
Draconiss uit Drachten

Als ditzelfde bankje nu eens vanuit een ander perspectief was geplaatst......
Voor christenen betekent de regenboog hoop en een verbond tussen hun "god" en alle levende wezens. Ja dan....
Dan waren bovenstaande tegenstanders vast en zeker voorstander geweest en hadden ze het vandalisme afgekeurd.

Maar dan wordt die christelijke zooi door de strot geduwd van atheïsten, moslims, hindoes, satanisten enzovoort.
Het is maar net hoe je er tegenaan kijkt.

Wat een instantie of persoon ook doet, je kan het nooit iedereen naar het zin maken.
Tolerantie en wederzijds respect is ook hier ver te zoeken.
Vandalisme is op geen enkele manier te rechtvaardigen.

Leven en laten leven.

17-7-2023
neiskjirrich uit Eanjum

De linksgroene gender-ideologie verwoest gezinnen en zodoende de samenleving. De normale vader-moeder-kind-constellatie is al lang tot het vijandbeeld van de ideologen verklaard. Geprezen worden daarentegen de tegen-ontwerpen. Het aantal abortussen is hoog. Het geslacht kan vrij gekozen worden, hoewel daar ettelijke medische, sociale en juridische consequenties aan verbonden zijn. De gender-taal splijt de samenleving.

Bron:
freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

17-7-2023
Onafhankelijk denker uit Hallum

Oei, dit komt uit rechtspopulistische hoek.

Dit is precies waar het om gaat.

Orban, rechts Amerika, FvD, polen zij zijn allemaal bezig met homorechten weer in de anonimiteit te drukken.

Rechters monddood maken en wat men niet ziet is er ook niet.

Terug naar de boekverbranding door dictatoriale overheden

Like
17-7-2023
neiskjirrich uit Eanjum

Dus als je tegen het vermoorden van kinderen in de baarmoeder bent, dan ben je ' rechtspopulistisch'? Dan beschouw ik dat maar als een erenaam.

Like
17-7-2023
age uit Rottevalle

Laatste van mij over 'het bankje' en de mi geslaagde Pride happening.

- Ik herhaal, hilarisch en tragisch, dat sommigen, een bankje in regenboogkleuren opruiend, uitlokkend en aanstootgevend vinden!🤣

- Ergeren jullie je ook elke zondag aan het luiden van kerkklokken en zingende christenen, met kerst op dorpspleinen?
(het verschil met bv Jehova getuigen is dat, de LHTB etc, niet aan deuren komen om die bankjes door je strot te ..

- Waar ik me een beetje over verbaas, is dat hier op Waldnet, een groep(je) tegenstanders beweert niks tegen homo's te hebben, bla bla bla, maar dat bankje vreselijk te vinden!

Maar op het Pride feest was slechts één tegenstander?
Was Kollum te ver voor jullie, of was het omdat er veel politie was en camera's waren?
Schamen jullie je eigenlijk een beetje voor jezelf?
Doen jullie akties tegen regenboogbankjes en Pride liever in het donker of anoniem op Waldnet?

- Of zijn jullie bang voor de spiegel, die jullie wordt voorgehouden en twijfelen jullie eigenlijk over je eigen ....zijn...?

- Ik las dat Dat bin ik vindt dat de anonieme bankje kladderaar een lintje verdient?
Ik hoop dat de dader van deze walgelijke actie gevonden en berecht wordt.

Misschien kan Dat bin ik, dan met andere tegenstanders dan uit de anonimiteit treden, 'uit de kast komen'(GRAPJE!) en bij de rechtbank demonstreren en een lintje uitreiken)
Neem je dan ook een paar van die 99%??van de alderein?? die zich vlgs jou, schaamt voor ?? mee ?

Tot zover, ik ga weer vakantievieren en misschien alleen nog af en toe 's avonds reageren, maar niet op afroep!

Fijne vakantie allemaal, let een beetje op jezelf en elkaar!

Vr. gr. respect

pe es


IK hoop wel dat in elk dorp minstens 1 WIT bankje komt voor de echte witte hetero man!
Waar hij stoere verhalen mag vertellen, in de goot spuwen en meisjes, vrouwen mag naroepen/fluiten, zonder problemen te krijgen met Me Too en Woke

17-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

De ynhâld is wer fier te sykjen, sa te lêzen ek yn jo flesse 🍾. Mar der is heus ek wol in bankje die ik jo fan herte gun, Age. de pinebank, gore 'sociaal-correcte' opruier! 🖕

Like
17-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Hear, hear! Wellicht is Age ook gewoon een flikker..

Like
17-7-2023
cheese uit Ureterp

Zullen we bankjes maar gewoon neutraal maken? Kan iedereen er op zitten. Als je een regenboogbankje wil zet je er maar 1 in de voortuin. Wat is het volgende een bankje met koranteksten of een bankje met klimaatpropaganda? Openbare zaken moeten gewoon neutraal gehouden worden. Wordt ook van onze trouwambtenaren verwacht.

17-7-2023
Quantore uit Surhuisterveen

Amen

Like
17-7-2023
repelsteel uit Kollumersweach

👍👍👍🤣🤣🤣

Like
17-7-2023
rom33 uit Surhuisterveen

Hebben nog steeds niet door dat het niet getolereerd wordt. Doordrammers die regenboog gekte en afleiding.

17-7-2023
age uit Rottevalle

Goedenavond!

Ik ben dus weer in vakantie en kom voorlopig alleen 's avonds af en toe een kijkje nemen en mijn woordje doen in de zandbak bij de peuterspeelplaats van Waldnet.

Dank voor de vriendelijke reacties naar mij toe!

Al de eretitels, die u mij gaf komen in mijn boekje
'geuzennamen hoor~!

Ze zeggen mschn meer over u en uw problemen, dan mij? (moeilijk?)


Toch wil ik Dat bin ik even noemen en bedanken.

Altijd even vriendelijk naar en over mensen, die anders zijn en denken dan hij.

Bedankt!

'Helhounnen' vond ik al mooi en terecht dat u daar ook mij mee bedoelde.
Maar 'gore sociaál correcte opruier' vind ik zeer vererend.

(Het is mij nog niet duidelijk uit welke kast u de 99% van de alderein haalt die zich vlgs u schaamt voor mensen die vinden dat ieder mag zijn, die hij/zij is en dat ook mag tonen

Iedereen een goede avond, voor straks welterusten en morgen gezond weer op.

Vr. gr. respect

pe es

IK hoor net op het journaal dat de PvdA en Groen Links met één lijst de verkiezingen ingaan.

Goed nieuws dus!
De kans is heel groot dat ik op hen ga stemmen.
Als ze tenminste naast sociaal/christelijk en groen ook woke zijn genoeg zijn.


Roept u maar!!🤣

17-7-2023
advertentie

Dat bin ik uit Eanjum

Sorry Age, myn excuus. Mar ik wachtsje oars sels ek nog op in hiel soad net bëantwurde fragen die ik jo de ôfroune seisoenen stelt ha. Sterker nog, ik wachtsje nog hieltiid op de antwurden fan ÁLLE fragen die ik jo ea steld ha... ??? 🤔

Like
17-7-2023
Kareltje uit Holwert

hou maar op maar, je krijgt hetzelfde er omheen draaiende antwoord, (links) laten liggen is ms het beste.

Like
17-7-2023
age uit Rottevalle

Okay Dat bin ik, uw excuus aanvaard.

Vlgs mij stelde u die vragen na een discussie die Kareltje begon over de hem afgepakte zwarte Pieten, negerzoenen en Jodenkoeken, die hij zelf stopte en vlgs mij wilde ik die geen twee keer beantwoorden.

Maar als U ALLE vragen nu hier stelt probeer ik die hier nu te beantwoorden, indien mogelijk.

Probeert u mij dan ook mijn simpele vragen te beantwoorden, hoe u aan die 99% van de alderein komt? 99% van hoeveel ondervraagden of heeft u dat ergens gelezen?

En nogmaals, vindt u serieus dat vandalen, die een bankje vernielen/bekladden, een lintje verdienen?
Vlgs mij schaamden die vandalen zich omdat ze dat in het donker deden..




17-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Age, al vrij lang geleden heb jij jou de vraag gesteld wat ze zwarten ooit bijgedragen hebben tot de mensheid. Nooit antwoord gekregen, en zó moeilijk was die vraag toch niet? Heb ik nóg één: Wát dragen die "regenboogbankjes" nou bij?

Like
18-7-2023
rom33 uit Surhuisterveen

Neutraal verven hoort ieder één er bij. Er zijn mensen die zich uitgesloten voelen. Met al die strepen is het ook nog horizon vervuiling. Probeer eens zonder strepen te verven

18-7-2023
age uit Rottevalle

Vraagt de ene WITTE man, aan de andere WITTE man, in een land dat net de afschaffing van de slavernij 150 jaar geleden, heeft herdacht en waar de koning, als hoofd van de Staat der Nederlanden excuses heeft aangeboden voor de rol van Nederland in de slavernij, een misdaad tegen de mensheid:

'Wat hebben de zwarten ooit bijgedragen tot de mensheid?'

????

Dat is Drachtsterrijder, de walgelijkste vraag, die ik in mijn 67 levensjaren, waarvan een aantal in het onderwijs gelezen, gehoord heb!

Alsof 'zwarten' nog steeds producten zijn.

U heeft uw ogen en oren dus gesloten gehouden voor verhalen van nazaten van tot slaaf gemaakte 'zwarten?

- Enig idee waar de koffie, thee, cacao, specerijen, kleding en andere producten, die wij consumeren en waar veel witte ondernemers, waaronder Douwe Egberts in Friesland rijk van zijn geworden (plantages, dwangarbeid, slavernij)

- Ooit gehoord van de WIC en OIC?

- Enig idee, waar en hoe (veel) muziek ontstond ?gospel, blues, jazz en van daaruit rock and roll, pop, rap)

- Ooit gehoord van Ghandi, Martin Luther King, Mandela, Gullit, Nellie Kooman, Mohammed Ali, Obama enz enz ?

Tot zover.

Leestip boek : Sporen van het slavernijverleden in Fryslan.


En die regenboogbankjes dragen er toe bij, dat sommige mensen misschien even nadenken voor ze homofielen, lesbiennes en andere.. uitschelden voor flikker etc.




18-7-2023
age uit Rottevalle

Heb ik uw vragen (naar wens?) beantwoord, Drachtsterrijder?

IK wacht nu nog op ALLE vragen van Dat bin ik en hoop dat ik die kan beantwoorden en ik ook antwoord krijg op dat ene vraagje van mij, hoe hij aan die 99% van de alderein komt,.

Dan kan ik weer in vakantie.

vr. gr. respect


pe es

Ik ben dus deze week nog in vakantie en kom alleen 's avonds af en toe nog even een kijkje nemen en mijn woordjes doen in de zandbak van de Waldnet peuterspeelplaats.

Misschien is het een idee, dat ik na mijn vakantie één keer per week jullie vragen probeer te beantwoorden?

Maar nu nog even niet ajb.

Tenslotte, wil ik toch even gezegd hebben, dat ik blij ben, dat zoveel lezers op mij reageren.





18-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Nee Age; je hebt geen énkele vraag van mij beantwoord. Véél beter je best doen, of toegeven dat ik gewoon gelijk heb, dat mag ook.

Like
18-7-2023
age uit Rottevalle

IK werd al woke links en homo genoemd, Drachtsterrrijder, maar nog niet linkse flikker

Ik zet het even apart:

' LINKSE FLIKKER'

dank!

Die ontvang ik met trots!

Op uw verdere walgelijke reactie ga ik maar niet in.

U heeft dus niks meegekregen van de verhalen van nazaten over en beelden van de SLAVERNIJ?

Dan zou misschien slikken en zich bedenken voor u met uw reacties vol haat komt.

Koning Willem Alexander vroeg aan de nazaten van tot slaaf gemaakten die nog steeds te maken hebben met discriminatie en achterstelling (politiek, politie, sport, besturen, werkgevers etc) begrip te hebben voor (witte) mensen die niks van slavernij en racisme (willen) weten.

Nou, dat begrip moet wel van twee kanten komen en dat lijkt me soms onmogelijk.

Sterkte


Pe es

IK hoop dat we een linkse sociaalchristelijke groene regering krijgen, met een vleugje woke, vrouwen en mannen en andere... en een kleurrijke weerspiegeling van Nederland en uitaard een vrouw als premier!

Daar laat ik het bij!!


pe es

misschien is LINKSE WOKE FLIKKER nog beter?

18-7-2023
elcapitan uit Drachten

Drachtsterrijder ziet de wereld als een plaats van permanente strijd tussen volkeren. Er zijn volgens hem hoge en lage rassen. De Blanken behoren tot de hoge volkeren en de ZWARTEN tot de lage. Ook over anders geaarden heeft hij ideeën. Zo ziet hij anders denkende mensen als minderwaardig, voorbestemd om overheerst te worden.Drachtsterrijder denkt ook dat het Blanke volk alleen sterk kan zijn als het ‘zuiver’ is. Dit zorgt ervoor dat hij mensen die o.a. anders geaard zijn als schadelijk ziet. Hieronder vallen mensen die homo,lesbisch etc. zijn Als hij het voor het zeggen had, mochten ze alle zwarten uitroeien, die in Amerika dood zijn gegaan door o.a. politiegeweld waren immers allemaal criminelen, en ook de rest van de zwarten is uitschot.

Ik begrijp niet dat Wâldnet deze idiote beweringen uberhaupt laat staan.

Ps. Mijn tekst heb ik aangepast op jou, dit werd geschreven over iemand die ook op zoek was naar het"zuivere ras"

Like
18-7-2023
Kareltje uit Holwert

Hey dat komt mij wederom bekend voor, u behoord samen met Age tot de hoge volkeren en en de meeste waldnet reageerders tot de lage, uiteindelijk ondanks dat ik zo dom als olie en werkeloos ben komt de AAP uit de mouw.

Like
18-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

Ja se roppe út'e hichten mar ha sels net yn'e gaten dat se hunsels omskrieuwe. De omkoalen.. 😂

Like
18-7-2023
Kareltje uit Holwert

Het is heel doorzichtig, maar toegeven is lastig, dat gaan ze nooit doen, net als hun zelf blijven confronteren.

Like
18-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

No Age, efkes myn antwurd op de 99%. Yn tsjinstelling tot jo, kom ik regelmatig tot faakst bûtendoar en praat ik ek mei minsken. Fan al it âlderein wer ea mei sprutsen ha, en as dit ûnderwerp dan tafallig (?) te praat kaam, ha ik nog NET IEN (!!!) positieve reaksje ûntfange mochten, fan net ien inkel âlder persoan. Der wurdt in grut part dan wol sein dat byfoarbield homofylie ynmiddels wol redelik akseptearre wurdt, mar dat woke gebeuren... Jo b

18-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

Jo binne foar MY de ienigste âld nút die dit barren de himel yn priist, oars kaam ik ferhipt op 100%! Moasten jo ekris probearje, nei bûten, dêr sprekke se de wierhyd. Net op jo favo npo senders en omrop Max.

Dat is myn antwurd. Bin ik dan no einliks oan beurt mei jo antwurden? Al sil jo fakânsje grif foarby wêze foardat jo dêr klear mei binne.

Like
18-7-2023
age uit Rottevalle

"Yn tsjinstelling? tot jo? kom ik regelmatig tot faakst butendoar en praat mei minsken"

Daar begint het al Dat bin ik, u weet niet hoe vaak ik buiten kom en met mensen praat, of volgt u mij met een camera? (di verboden) dus u kletst uit uw nek!

En 99% van HOEVEEL ?
Is dat dan DE Alderein ?






Waar blijven ALLE VRAGEN die u mij eerder gesteld had?

IK zat te bedenken, dat ik destijds misschien geen zin had u te beantwoorden, omdat ik uw reacties onbeschoft vond, scheldwwoorden ipv argumenten?

Inmiddels begrijp ik dat u dat taalgebruik niet onbeschoft vindt, maar 'normaal taalgebruik'?


Ik ben de rest van de dag, in de grote mensenwereld, dus evt antwoorden op ALLE vragen komen later, als ik nog even in de Waldnet zandbak kom ..

18-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

Jo ha gjin tiid om nei bûten lyket my. Iivig achter de pc, hjirre op wâldnet de populaire kultoeriele woldwaander út te hingjen en minsken kwetse dy jo net nei it sin binne. No, dan kinne jo dat fan my werom ferwachtsje beste man.
No ha ik antwurd joun op jo brânende fraag maar helaas wâldzje jo myn wierhydsûnderfining foart mar wer de groun yn, omdat myn antwurd jo wer net nei it sin is en leaver hân hie dat ik mei de bek fol tosken stean soe. Helaas.. Dêr komt by, it narcisme spat wer fan jo tsjinreaksje ôf. Tsjientúzen narsistyske tsjinfraagen mei beledigjende ûndertoanen, op in simpel antwurdt wat ik jo no iniis joun ha. San soad ûnnoazele tsjinfraagen bewiist my it beperkte en koartsichtige tinkfermogen yn jo boppe keamer en de fraagen die ik jo de lêste moanne stelt ha, die sille fêst wol wer boppe komme yn jo plasse. Selektief dan, it is mar krekt of jo dat sa útkomt om my wer yn it kweade deiljocht te setten, dochs?
No, noflike fakânsje, ultra-linkse kanjer! Einlik wer es tiid om jo wer lekker yn de NPO te ferdjipjen 📺⛱️

Dikke smakkert fan Dat bin ik!
💋MWOAHH!!💋 😘
☝🏿

Like
18-7-2023
Kareltje uit Holwert

Het is eigenlijk zielig, je kan 1000 maal berichten geen problemen te hebben met homo's of echte vluchtelingen, maar iedere keer probeert Age het door je strot te duwen dat je een homohater en racist bent.

Like
18-7-2023
elcapitan uit Drachten

Lees jij Drachtsterrijder zijn walgelijke reacties dan? Als jij dat goedkeurd ben je geen haar beter. Vind je dit niet kunnen? dan moet je er iets van zeggen. Tenminste...

Like
18-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Wat is er walgelijk aan, mietje? Weerleg ze maar eens..

Like
18-7-2023
Kareltje uit Holwert

Helaas elcapitan, tot zo diep ga ik mij niet verlagen, ook ik heb als werkeloze ook grenzen.

Like
18-7-2023
elcapitan uit Drachten

Ja, natuurlijk zie je dat zelf niet. Er zijn veel meer mensen die op deze aarkloot omlopen, en vanaf kind zijn als zo zijn opgevoed. Noem het indoctrinatie. Het feit dat he in bijna elke reactie naar een niet gelijk gesyemde met schelden eindigd, is zo typerend. Ik zal mij niet tot dat soort krachttermen verlagen. Ik heb ook geen laarzen met ijzeren zolen en snuiten in de kast staan. Mijn opa en mijn vader hebben de oorlog meegemaakt. Ze waarschuwden mij altijd "let op, op elke hoek van de straat kunnen ze weer opdoemen" Helaas...ze hebben gelijk gekregen.

Like
18-7-2023
ron182 uit Burgum

Nog een vrijwilliger die dat bankje definitief om zeep gaat helpen? 🙂👍 Ik en velen met mij zouden er trots op zijn. Een bankje hoort neutraal te zijn. Eventueel met gekleurde bloemen daar is niets mis mee maar dit is bewust provoceren om een mening door onze strot de duwen onder de noemer regenboog. De regenboog heeft overigens al een heel andere betekenis.

18-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Hé Ageeee! dit lijstje eens doornemen, en dan kijken hoeveel ZWARTEN daar bij zaten:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_uitvinders

18-7-2023
roky uit De Westereen

ik vind ook verschrikelijke kleur waarom niet mooi groen

18-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Ja, of wit..

Like
18-7-2023
age uit Rottevalle

Laatste, voor ik weer in vakantie ga (tot zondag)

Drachtsterrijder, enig idee waarom er bijna allemaal WITTE mannen en bijna geen vrouwen en geen kleurlinge, op dat lijstje uitvinders staan?

Hoe zou dat komen he..

GELIJKE KANSEN ?


Dank voor uw vriendelijkereacties,Drachtsterrijder.

U, uw mening, dat mag u.
Mag ik uw mening walgelijk vinden?

O ja, u heeft de prijs van deze zomer, gewonnen voor de vriendelijkste woordjes, naar mij met:

linkse flikker !






Nog even over HET bankje: Vroeger had men in het buitenland lol omdat Nederland een mest/shit problem had.

Als je nu vertelt dat sommigen hier, problemen hebben, met een bankje in regenboogkleurenkleuren PROVOCEREND! BEDREIGEND! en dat dat 's nachts in het donker beklad wordt gelooft men je niet.

Gek trouwens, dat dat Pride feest goed schijnt te zijn verlopen, zonder protesten, op 1 na, wrschlk omdat er cameratoezicht en veel politie was, maar dat hier op Waldnet een kleine minderheid heel hard schreeuwt hoe erg het is..

Zou die schreeuwende minderheid zelf twijfelen..?

Hilarisch, om de reacties terug te lezen🤣

(99% van de alderein is homo, nee sorry,Dat bin ik, 99% van de alderein schaamt zich voor Pride,
99% van de alderein in of rond uw huis Dat bin ik?
)

Iedereen een prettige vakantie, blijf kritisch, vooral op u zelf en wees een beetje lief, voor elkaar en anderen.

Tot zaterdag of zondag!

Vr.gr. respect


pe es


Het schijnt dat er in en rond Kollum, allemaal witte hetero mannen rondlopen met scheve monden en bankjes in regenboogkleuren in hun strot geduwd.....




18-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Zeker Age! Dat heeft te maken met intelligentie! Dart heeft nietste maken met "gelijke kansen", linkse flikker!

Like
19-7-2023
Kareltje uit Holwert

Alweer betrapt op niet LEZEN (dat hier op Waldnet een kleine minderheid heel hard schreeuwt hoe erg het is..) zelfs tellen gaat u niet goed af, DE GROOTSTE MEERDERHEID OP WALDNET, even teruglezen en tellen Age, als u dat doet (LEZEN) dan klopt voor de eerste keer in uw carrière het laatste zinnetje

Zou die schreeuwende minderheid zelf twijfelen..?

18-7-2023
age uit Rottevalle

He Potverdorie, potverdorie, nog es an toe zeg!
(Toon Hermans)

Kareltje, je begint altijd, als ik weg ben...

Datahandling is niet je ding he Kareltje

Eerder beweerde ja dat een meerderheid van het AZC betrokken was bij winkeldiefstallen, 'feit' maar het 'feit' was dat een meerderheid van de winkeldiefstallen gepleegd werd door AZC ers, moeilijk?

Ooit gehoord van schreeuwende minderheid en zwijgende minderheid Kareltje.

Denk je echt dat als de meerderheid in Kollum TEGEN was geweest er dan VOOR en tijdens de PRIDE geen meer dan 1 protest demonstrant was geweest

Of denk je dat een meerderheid net zo denkt als JIJ?




18-7-2023
Kareltje uit Holwert

De volgende leugen, nu gaat het weer over de meerderheid in Kollum (Ik citeer (Denk je echt dat als de meerderheid in Kollum TEGEN was geweest er dan VOOR en tijdens de PRIDE geen meer dan 1 protest demonstrant was geweest) uw bericht waar ik op reageerde, ik citeer (Waldnet een kleine minderheid heel hard schreeuwt hoe erg het is.. domkop het ging over de meerderheid op waldnet, op naar de volgende leugen en verdraaiing.

18-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Age is links. En links liegt en verdraait álles aan elkaar als hen dat goed uitkomt..

Like
19-7-2023
age uit Rottevalle

Dus jij denkt dat dit clubje hardschreeuwers representatief is voor de meerderheid van de Waldnetreageerders Kareltje?

Dat is even ..als de '99% van de alderein' van Dit bin ik

O ja, echt als laatste Kareltje, je beweerde eerder: "Iedere keer probeert Age je door de strot te duwen, dat je een racist of homohater bent'

DAT IS NIET WAAR KARELTJE!

Min vaste lezers kunnen dat in hun Age archief nakijken.

Dat zal ik misschien ooit wel eens tegen bv Swittie gezegd hebben, maar ik probeer er de laatste tijd op te letten dat ik NIET zeg jij BENT een racist.

Vlgs mij zei ik kort geleden nog tegen Drachtsterrijder na zijn walgelijke opmerking over ZWARTEN dat die opmerking neigt naar racisme, op zijn zachtst gezegd..en DAT MEEN IK

Trouwens je hebt wel lef Kareltje, ik citeer, tegen Elcapitan:

'Noem mij niet dom rechts'
en zelf heb je het over 'woke links..'


en je zit dicht tegen digitale smaad aan met opmerkingen insinuaties, LEUGENS over iemand die je niet kent zijn prive leven.

Triest..

Nu ben ik echt weg

18-7-2023
elcapitan uit Drachten

Age, dat is in mijn optiek "racisme" als dat het niet is, dan hoor ik graag hoever iemand mag gaan met zijn/haar uitspraken. Maar ik realiseer mij ook dat Wâldnet daar zelf wellicht een antwoord op kan geven.

Hee Age Homo van Frutsel, 1x op verwijderen gedrukt en hij was (terecht) verwijderd.

Like
18-7-2023
Kareltje uit Holwert

Wie ben jij dat jij denkt dat je kan blijven beledigen, en vervolgens weer met het zelfde riedeltje racisme aan komt zetten, ms moeten jij en Age eens onder de loep worden genomen, ik ga de strijd graag aan laat mijn onder geen beding beledigen voor iets wat ik niet ben.

Like
18-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

Do bist net in man fan dyn wurd! Do bist gjin feint! Do bist inkelt in laffe linkse stoker! En oer smaad sprutsen.. doarre jo josels yn'e spiegel nog oan te sjen?!
En by disse, (al krij ik dochs wer gjin antwurdt mar in voortborduursel op it 99% âlderein ferhaal!!..)
Ik freeche jo yn disse topic wat jo oars lieuwende, gekleurde freonen út e sânnerige lânnen eins fyne fan it hiele woke barren.. 99% sil it wol prachtig fyne, is myn foarspelling fan jo antwurd.

Wol apart trouwens, jo priizje sawol it woke barren as de moslimcultuur de himel yn. 2 rjocht tsjinoer elkoar steande kultoeren! Dus, ferklearje jo nader!

No ferwachtsje ik ek in goed antwurd en kom asjeblieft net mei slap geouwehoer dat ik grof bin yn myn ferwurding of omdat ik jo op jo tjintsjes trape ha o.i.d.,as jo gjin antwurd ha, wês dan in feint en jouw dan ta dat jo drok bezig binne josels klem te praten.

Succes...

Like
18-7-2023
elcapitan uit Drachten

Kareltje, wie beledigd jou, dat van racisme is niet voor jou bedoeld. Niet alles draait om jou.

Of schrijf jij ook dat zwarten het uitschot van het mensdom zijn?

Like
18-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

@ elcapitan; niet van alles erbij verzinnen omdat je zonder argumenten zit!Dat heeft niemand gesteld dat zwarten het uitschot van de mensheid zijn, om over je belachelijke eerdere reactie maar te zwijgen, ellendige deugneus! Maar misschien moeten bepaalde bevolkingsgroepen eens wat minder crimineel en gewelddadig worden. Als neger heb je bijvoorbeeld in de VS een vele malen hogere kans om door een mede-neger gedood te worden dan door een willekeurig andersgekleurde dan wel een politieagent.
Kijk gewoon eens naar een doorsnee rapclip en je weet wat er mis is in het leven van veel zwarten. Beetje blowen, rondrijden in grote auto's, zwaaien met pipa's, bitch hier en daar roepend. Nog altijd rolemodels voor veel jonge Afro-Amerikanen. Leven aan de onderkant van de samenleving is in veel opzichten een keus.
Het probleem met de raciale haat, is dat die wordt verergerd door linkse mensen en media die stelselmatig zwijgen over de strafbladen van zwarte "slachtoffers van politiegeweld". Waardoor bepaalde groepen mensen nu echt geloven "criminaliteit is goed, want criminelen vermoorden willekeurige blanken, en blanken doden is antiracisme". Maar de meeste zwarte criminelen vermoorden meer andere zwarte criminelen dan blanken. Om over zwarte vrouwen, kinderen en bejaarden nog maar te zwijgen. Bovendien is het extreem gewelddadige aspect van de zwart-racistische rapcultuur ook de reden dat er elke maand in de VS een gewelddadige zwarte crimineel door de politie wordt doodgeschoten. Agenten hebben er geen trek in te worden afgeslacht.

Like
19-7-2023
Kareltje uit Holwert

(Noem mij niet dom rechts
en zelf heb je het over 'woke links..')

Vertel wat klopt er niet dan?

18-7-2023
age uit Rottevalle

Je denkt soms, dat de reacties niet walgelijker en vol vooroordelen kunnen, dan wat je tot nu las en hoorde.

Dat kan dus toch nog, Drachtsterrijder!

Ik citeer 2 opmerkingen van u :

'Leven aan de onderkant van de samenleving is in veel opzichten een keus'

'Bovendien is het extreem geweldadig aspect van de zwart racistische rapcultuur ook de reden dat er elke maand een geweldadige zwarte crimineel door de politie wordt doodgeschoten'

Zegt iemand uit een land, dat rijk, groot is geworden over de ruggen van tot slaaf gemaakte zwarte mensen!!

U heeft mij niet eens nodig om u zelf belachelijk te maken Drachtsterrijder.


Ik schrijf dit nu op om het voor mezelf even vast te leggen, anders geloof ik niet dat iemand zoiets kan achrijven en ik kom er na mijn vakantie, waarin ik dus ook wegblijf uit de zandbak op de peuterspeelplaats, wrschlk op terug.


Voor nu MAG IK EVEN EEN KOTSEMMERTJE?

19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Lees ik weerlegging? Nee, natuurlijk niet, kom daar eerst maar eens mee.Trouwens; in dit land; ellende en armoede hebben wij ook hier gehad, de tweede wereldoorlog is nog het meest recent. De voorgaande generaties hebben hongerwinters meegemaakt en werden niet veel ouder dan 45 jaar.
Toch tijdelijk afhankelijk van anderen, daar zijn we dankbaar voor.
Uiteindelijk zijn we er in geslaagd een welvarend land te worden. Een land zonder gratis bodemschatten zoals goud en ander edelmetalen. De naam Nederland betekent laagland. Het is moerasland geweest. Onze (verre) voorouders hebben met zwaar werk dit land opgebouwd, ontwikkeld.
Dat noem ik een prestatie. Daar kunnen die ZWARTE NIETSNUTTEN waar jij zo dol op bent een voorbeeld aan nemen! PS; ik zou overwegen om me zwart te laten spuiten Age..

Like
19-7-2023
elcapitan uit Drachten

@drachtsterrijder
-om over je belachelijke eerdere reactie maar te zwijgen, ellendige deugneus!
-Weer een nietszeggend antwoord, linkse flikker!
-Van mij mag je zijn wie je wil, al is het een volgescheten paardesmoel met 4 butplugs in je aarsje, je doet je best maar
-Hear, hear! Wellicht is Age ook gewoon een flikker..
-Nogmaals, onnozele linkse wegkijker, we leven in 2023.
-Domheid en maar politiek correct wegkijken.. daar word ik agressief van!
-Hé Ageeee! dit lijstje eens doornemen, en dan kijken hoeveel ZWARTEN daar bij zaten:
-Hij had moeten zeggen dat die ZWARTEN zelf eens de handen uit de mouwen moeten steken, in plaats verontwaardigd op hun luie reet te zitten klagen!IK heb NIKS met die zogenaamde "nazaten van tot slaaf gemaakten" Het is lui tuig, wat alleen aast op geld. Teen hen zou ik willen zeggen: Hoe je bek te zeuren, en ga WERKEN!
-En wat hebben die ZWARTEN, ik herhaal; ZWARTEN, bijgedragen aan het welzijn van de mens? Sport en muziek Elvis was overigens BLANK!) beschouw ik niet als bijdrage tot het genoemde, linkse flikker!
-Dus nogmaals de vraag: WAT HEBBEN ZWARTEN ALS RAS OOIT GEPRESTEERD? En nu niet om de hete brij heen draaien, gewoon een eerlijk antwoord. Zal ik je het antwoord influisteren? *NIETS!*
-Die zwarten en hun blanke meelopertjes; nooit iets gepresteerd en nooit een positieve bijdrage gebracht hebbende aan de Nederlandse samenleving.
-Age, al vrij lang geleden heb jij jou de vraag gesteld wat ze zwarten ooit bijgedragen hebben tot de mensheid.
-Legio, teveel om hier op te noemen! Derhalve een eenvoudige wedervraag; Wát hebben de ZWARTEN ons als mensheid gebracht?? Wát hebben dezen in de geschiedenis gepresteerd?
-Vrijwel élke afro Amerikaan die tot nu toe neergeschoten is en in de media is gekomen had wel wat op z'n kerfstok en/of stond geregistreerd als vuurwapengevaarlijk.

Tik Drachtsterrijder in op Google en je kunt aan het knippen en plakken.

19-7-2023
elcapitan uit Drachten

Ps. Die laatste reactie van jou was nagenoeg dezelfde als van 16 of 17 juni, de teksten zijn ook niet van je zelf. Nu begrijp ik ook de lange tijd alvorens je reageerde. Je moest alles weer verzamelen. de teksten die jij gebruikt zijn je allemaal voorgekauwt. Maar je ziet nu hoe vaak jij zelfs met HOOFDLETTERS de zwarten en/of negers benoemd en de vragen die jij daar bij stelt, en dan durf jij nog te stellen dat hetgene ik schrijf niet klopt?? Jij duld geen tegenspraak, je wordt zelfs agressief (dat schrijf je) Dus mensen struin wâldnet niet af, Google de naam van deze schrijver en je gaat versteld staan. De compilatie die ik plaatste hier boven geeft volgens mij wel duidelijk (Wâldnet) aan wat voor vlees we hier in de kuip hebben. Als je dan een vent bent, kom je er nu gewoon eerlijk voor uit wat je schrijft.

Ps. Mijn compilatie is nog maar een schijntje hoor.

Jodenvervolging door de nazis-Sebrenicia-Uitroeien indianen-Midden Oosten-Vietnam-Irak-Burgeroorlog in VS-Spanje-Stalinbewind en ga zo maar door. Allemaal uitgevoerd door BLANKEN!! Maar dat is toegestaan omdat ze heel veel hebben betekend voor de mensdom?? Of waren die slachtoffrs ook het uitschot en hadden die ook nooit iets betekend voor de mensdomen dus gerechtvaardigd.
Man-man wat begeef jij je op glad ijs.

Ps. Van dit laatste zie ik uit naar een onderbouwing van jou mening. Of doe je dit dan ook weer af met "Heel veel te veel om hier op te noemen"ja, dan ben je eer weer van af.
@elcapitan - die @ voor mijn naam heeft geen zin, jij staat er zo ook wel op bij Google.

Like
19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Ben jij nu je drol kwijt, met je nietszeggende geblaat, linkse niksnut? Die Zwarten en hun blanke meelopertjes zoals jij; nooit iets gepresteerd en nooit een positieve bijdrage gebracht hebbende aan de Nederlandse samenleving.
Om even in herinnering te brengen? Het zijn de blanken die het westen hebben gebracht waar ze nu zijn. Sterker, zonder de BLANKEN hadden de ZWARTEN nog steeds in de bomen gehangen en in hutjes geleefd.Man-man, wat ben jij een onnozelaar! IK hoef trouwens geen onderbouwing te leveren, ellendig links stuk verdriet. Doe je links-roze bril af, e nkijk om je heen in de wereld. Derhalve voor jou ook de vraag waar je nichterig vrienje ook het antwoord op schuldig bleef: WAT HEBBEN DE ZWARTEN GEPRESTEERD TEN VOORDELE VAN DE MENSHEID? Ik wacht wel even..En heb ik mijn punt nog niet duidelijk gemaakt? Je kunt ook even een afspraak met mij maken..dan maak ik het je PERSOONLIJK duidelijk..ga je niet leuk vinden..

Like
19-7-2023
Kareltje uit Holwert

Hou het een beetje netjes Deachtsterrijder, een punt maken en een beetje tegen de grens aan prima, maar dreigementen gaan te ver.

Like
19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

PS; er wordt door sommigen ook nog gewerkt. Dat zal jou volslagen onbekend zijn als beroepswerkloze zijnde, maar er zijn mensen die werken..voor jouw uitkering.

Like
19-7-2023
Kareltje uit Holwert

Klopt ik heb geen 40 man personeel 😉

Like
19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

@ Kareltje; ik dreig helemaal niet..ik geef slechts aan dat ik het e.e.a. persoonlijk duidelijk wil maken aan dat linkse stuk verdriet. Als extra service, zeg maar.

Like
19-7-2023
Kareltje uit Holwert

Beetje netjes houden is niets mis mee, af en toe op het randje ook niets mis mee, maar dreigen gaat te ver, tenminste dat is wat ik er van vind, ben wel heel benieuwd naar de antwoorden waar je op zit te wachten.

Like
19-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

Age, sil it nog heve?? Minsken wachtsje litte is ék net fatsoenlik..

💋MMMMMMWOAHH!!💋

19-7-2023
advertentie

Kareltje uit Holwert

Die is aan het broeden, zijn collega kan er ook wat van met hele lappen tekst pfffff.

19-7-2023
elcapitan uit Drachten

Drachtsterrijder, nu ben ik waar ik wilde zijn. Het zijn je eigen teksten en dan snap ik dat dit dan ineens confronterend wordt. Dat je mij nu bedreigd is zo een teken van onmacht. Dat straalde je ook wel uit in de bovenstaande flarden van je reacties. Niet tegen Kareltje zeggen ik dreig niet, je roept iets, wordt hier op aanesproken en dan ineens heb je het niet gezegd.

Ps. Bedoel je mij als beroepswerkloze? En jij betaald voor mijn uitkering? Man toen ik begon met werken was jij nog vloeibaar, heb al jaren mijn pensioen en werk nog steeds en betaal al mijn belastingen.

Kareltje: Mijn opmerking dat jij centjes ging verdienen en ik daar een opmerking op maakte, was, omdat ik dacht dat jij ook pensioen had. Geen luie uitkeringstrekker. Zo is dit wel overgekomen bij je, excuus hier voor.


Like
19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Niks confronterend. Ik sta voor wat ik zeg, en waar heb ik je bedreigd, linkse lafbek? Toen jij begon met werken was ik nog vloeibaar? Dan ben jij nu bijna dood dus..schiet er eens mee op?

Like
19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Ik snap dat je al bang bent, maar áls ik je daadwerkelijk zou gaan bedreigen, dan zal daar heus geen énkele twijfel over bestaan..neem dát maar van mij aan, oud, links stuk ellende! Maar concluderend: https://ibb.co/mGyYrCz :)

Like
19-7-2023
age uit Rottevalle

Beste vriendjes, lieve vriendinnetjes van de zandbak van de peuterspeelplaats Waldnet, even een groet vanaf mijn vakantie in Luilekkerland.

Eerst een mededeling vooraf:

Vanaf nu, zal ik na 15 jaar? overdag niet meer in de Waldnetzandbak mijn woordjes doen en niet meer proberen jullie vragen te beantwoorden en jullie problemen op te lossen.

Het is mooi en genoeg geweest en de lol is er ook steeds meer af.

Dat komt mede omdat mi de Waldnetzandbak steeds smeriger wordt, vol met scheldwoorden en vleeswaren.

Ik word ook af en toe boos om de leugens, digitale laster (humor!? hier anoniem verspreid worden.

Vanaf nu ga ik alleen 's avonds nog mijn woordje doen.

Na de vakantie hoop ik het boek Sporen van het slavernijverleden in Fryslan te bespreken, (ik weet dat nu veel afhaken, goed zo)






Nog even over de reacties van Drachtssterrijder:

Naar mijn MENING zijn ze naast walgelijk, racistisch, maar daar gaan rechters over, ik niet.

Ik ben nog steeds tegen elke vorm van censuur, maar vraag me af, of je als redactie, soms mensen tegen zichzelf in bescherming moet nemen?

O ja Drachtsterrijder, u kwam met een lijstje met uitvinders etc bijna allemaal witte (hetro) mannen.

IK vroeg u Hoe zou dat kunnen denkt U?
Geen antwoord.

Zou dat kunnen dat de westerse beschaafde witte wereld eeuwenlang werd beheerst en bestuurd door witte mannen?

Vrouwen en gekleurde mensen gingen eeuwenlang bijna niet naar school en niet studeren.
Meisjes, moesten na de lagere school thuis helpen of werden boerenmeid en dan snel trouwen.
Gekleurde mensen werden vroeger slaaf, of slecht betaald arbeider, van studeren was bijna geen sprake en ze krijgen nog steeds niet dezelfde kansen.

Vr.gr. respect en let een beetje op jullie zelf en elkaar.


pe es

Kareltje (woki woki) en Dat bin ik (en zijn 99% fan de alderein)
IK zal dus ook niet meer op jullie reageren.

Als jullie niet begrijpen, is dat niet begrijpen mschn jullie probleem

19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Ik heb wel degelijk antwoord gegeven, linkse flikker! Is begrijpend lezen te moeilijk voor jou? Het antwoord INTELLIGENTIE, in samenwerking met de WIL om zich te ontwikkelen en ontdekken. Dat scheelt er nogal aan bij hen destijds, en nu nog trouwens. Overigens, wáár blijft het antwoord op mijn vraag wát de ZWARTEN voor het welzijn en ontwikkeling van de mensheid hebben betekend? Al enkele malen gevraagd, maar géén antwoord.Te confronterend zeker? Jij komt uiteraard aan met dezelfde rotsmoesjes waar zij zich al eeuwenlang van bedienen.
Vrouwen en BLANKE mensen gingen ook heel lang bijna niet naar school, laat staan studeren.
BLANKE meisjes moesten ook na de lagere school thuis helpen of werden boerenmeid en dan snel trouwen. Dus die kutsmoesjes van jou gaan niet op. Want; waar een wil is...Er zijn overigens wel degelijk zwarten geweest die zich wél succesvol ontwikkeld hebben, in een reportage trok één van dezen overigens hard van leer tegen zijn rasgenoten, en betichtte dezen van laksheid.

Like
19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

"Zou dat kunnen dat de westerse beschaafde wereld eeuwenlang werd beheerst en bestuurd door BLANKE mensen?"Ja, gelukkig wel!!!Nogmaals;Uiteindelijk zijn we er in geslaagd een welvarend land te worden. Een land zonder gratis bodemschatten zoals goud en ander edel metalen. De naam Nederland betekent laagland. Het is moerasland geweest. Onze voorouders hebben met zwaar werk dit land gemaakt, ontwikkeld en opgebouwd!.
Dat noem ik een prestatie. Ergo; ga eerst maar eens iets presteren als je als zwarte gemeenschap respect wil krijgen. De lummels moeten eerst maar eens gaan PRESTEREN en niet PARASITEREN.


19-7-2023
Kareltje uit Holwert

Excuus aanvaard.

19-7-2023
age uit Rottevalle

Drachtsterrijder, ik zou uw Nazietirade/ propaganda, alleen het woord Joden is door u vervangen door zwarten, (met een vleug Baudtettiaans taalgebruik? ) woord voor woord kunnen weerleggen, maar dat lijkt me zinloos.

Een paar opmerkingen:'

- Waar komen die bodemschatten, goud en andere edelmetalen vandaan denkt u?
- Waar zijn veel ondernemingen zo rijk van geworden?
- Enig idee waar besturen van veel steden, gemeentes, provincies, de staat Nederland, onze 'koningen' hun geld/rijkdom vandaan hebben 'gehaald' waarvan veel mooie gebouwen zijn betaald.
- Weet u dat de tot slaaf gemaakten na de afschaffing nog jaaren moesten werken om zich vrij te kopen?

- Ooit iets gehoord' gelezen over racisme NU, (bij de politie, voor schoolkeuzes, etnisch profileren, toeslagenaffaire, solliciteren, voetbal etc.

Tip ga bij de douane in de rij staan vlak achter een groep gekleurde mensen. Zij worden er uit gehaald, u mag doorlopen.

O ja nog een tip laatste:

Gebruik in uw reacties het woord intelligentie niet, het staat u niet..
-

19-7-2023
Dat bin ik uit Eanjum

Éééééén jawol!!!! VICTORIE!!! Ús age rint fuort fan myn simpele fraeg! Ik ferklearje mysels hjirby dan mar as winnaar fan disse twa-striid. In felicitaasje fan jo kant soe nog wol op syn plak wêze, dat is wol it minste wat ik nog wol fan jo ferwachtsje, út RESPECT, foar my, leave Age.

Dikke knuffel, en in tút oppe snút, Dat bin ik.

💋MMMMMMMMMMMWOÁÁÁÁHHH..!!!💋
😘😘😘😘

P.s.:

🥰Love you!!😍😘

Like
19-7-2023
Kareltje uit Holwert

Dat bin ik, van harte met de overwinning 🎉🍻, zou dit echt de laatste reactie op jou zijn ? ik heb zo mijn twijfels.

19-7-2023
Drachtsterrijder uit Drachten

Nee Age, jij kunt NIETS weerleggen! En met termen als "Nazitirade" te schermen toon jij je zwakte aan, onnozele linkse flikker! Even je achterlijke vraagjes beantwoorden:
- Waar komen die bodemschatten, goud en andere edelmetalen vandaan denkt u?
*Uit de grond, er bestaat efficiënte mijnbouw.

- Waar zijn veel ondernemingen zo rijk van geworden?
* Door vele factoren; onder andere goed management, efficiënt inzet van mensen en materieel, en vele andere factoren. Niet van je ZWARTE vriendjes.

- Enig idee waar besturen van veel steden, gemeentes, provincies, de staat Nederland, onze 'koningen' hun geld/rijkdom vandaan hebben 'gehaald' waarvan veel mooie gebouwen zijn betaald.
*Dat heet een welvarende economie, linkse flikker!
Ik SPUUG overigens op onze koning en koningshuis. En jij dweept overigens nogal met die slappe lul die zich hier "koning" noemt.

- Weet u dat de tot slaaf gemaakten na de afschaffing nog jaaren moesten werken om zich vrij te kopen?
*Ja, en? Dat gebeurde honderden jaaaaaaren geleden; ik keur dat niet goed, maar het interesseert mij overigens ook geen biet.
Maar zeg eens Age; Wát hebben ZWARTEN bijgedragen ten voordele en welzijn van de mensheid? Er is niets "racistisch aan die vraag..
Zo, en nu ga ik weer aan het werk..ga jij ook eens wat nuttigs doen?

20-7-2023

Voor het geven van een reactie op bovenstaand nieuwsartikel dient u eerst in te loggen.

Inloggen

Nog geen account? Meld je gratis aan