Organisatie:
Functie:
HR Medewerker
Plaats:
Buitenpost
Omschrijving:
Ben jij de proactieve HR-medewerker die bezoekers en (internationale) medewerkers een warm welkom wil heten en het HR-team wil versterken? Vind je het leuk om eerstelijnsvragen te beantwoorden en door te verwijzen? Heb je daarnaast sterke administratieve vaardigheden? Lees dan snel verder!
Wat ga je doen?
Als HR-medewerker ben je het visitekaartje van de organisatie en speel je een belangrijke rol in de verdere ontwikkeling van de HR-afdeling. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan taken die bijdragen aan het soepel verlopen van de interne processen. Naast operationele HR-werkzaamheden voer je ook diverse administratieve taken uit ter ondersteuning van zowel het management als de medewerkers.
Takenpakket
Als HR-medewerker houd je je bezig met diverse operationele HR-werkzaamheden, zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten en contractverlengingen, het verwerken van personeelsmutaties, het opstellen van brieven en het coördineren van het gehele onboardingsproces. Daarnaast beheer je personeelsdossiers en zorg je voor een accurate en vertrouwelijke administratie. Je ondersteunt bij de uitvoering van het HR-beleid en de bijbehorende HR-procedures en beantwoordt vragen van medewerkers over uiteenlopende HR-gerelateerde onderwerpen.
Verder lever je een actieve bijdrage aan HR- en interne projecten en neem je waar nodig de rol van kartrekker op je. Je bent verantwoordelijk voor een nauwkeurige verwerking van ziek- en herstelmeldingen en draagt bij aan de verzuimprocedures, zoals die in het kader van de Wet verbetering poortwachter. Daarnaast ondersteun je de MT-leden bij het plannen van agenda's, correspondentie, vergaderingen en het organiseren van (reis)boekingen.
Vanuit je werkplek bij de receptie zorg je voor een vriendelijke en effectieve afhandeling van inkomende (internationale) telefoongesprekken, e-mailverkeer en het ontvangen van bezoekers. Ook fungeer je als eerste aanspreekpunt voor facilitaire zaken, zoals het bestellen van een lunch of het regelen van een hotelovernachting voor bezoekers of medewerkers. Kortom, je bent een onmisbare schakel in het soepel laten verlopen van de HR-processen en het creëren van een gastvrije omgeving voor medewerkers en bezoekers.
Wat verwachten wij van jou?
- Je hebt MBO werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding, bij voorkeur in de richting van HR, personeelsadministratie of bijvoorbeeld secretarieel, managementassistent of office & management support;
- Je hebt werkervaring als HR Assistant/HR-medewerker en/of ervaring met administratieve processen, en affiniteit met HR;
- Je bent in staat om zowel gevraagd als ongevraagd mee te denken over procesverbeteringen en communiceert tijdig over mogelijke knelpunten;
- Je bent handig met Excel, Word en Outlook;
- Ervaring met AFAS Profit of een vergelijkbaar HRM-systeem is een pre;
- Kennis van arbeidswetgeving is een pre;
- Je beheerst de Nederlandse taal goed, zowel in woord als geschrift, en hebt een goede mondelinge beheersing van de Engelse taal;
- Je kunt zelfstandig werken en neemt initiatief in je werkzaamheden;
- Daarnaast kun je goed samenwerken binnen een team;
- Je hebt een talent voor het aanbrengen van structuur in processen;
- Je werkt nauwkeurig en kunt goed omgaan met vertrouwelijke informatie;
- Je bent een vriendelijk, representatief en toegankelijk persoon die proactief bijdraagt en goed kan communiceren.
Wat krijg je?
- In eerste instantie een jaarcontract met de intentie om dit om te zetten naar een vast dienstverband;
- Een salaris tussen € 3.256 en € 4.002 bruto per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van opleiding en ervaring;
- Vakantietoeslag van 8% en een eindejaarsgratificatie van 2,5%;
- Vanaf 1 januari 2025 heb je recht op 31,5 vakantiedagen naar rato van het dienstverband;
- Een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer;
- Ruimte en budget voor opleidingen en trainingen, indien nodig of gewenst;
- Een actieve personeelsvereniging binnen het bedrijf;
- Aan het eind van het jaar een gezellige kerstreceptie met alle medewerkers.
Waar kom je te werken?
Het bedrijf waar je komt te werken is gespecialiseerd in het extruderen van hoogwaardige kunststofprofielen in diverse soorten en maten. Met jarenlange ervaring is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke speler in deze sector.
Waarom @WORK?
Wij vinden persoonlijke aandacht belangrijk! Wanneer jij op deze vacature reageert, kun je erop rekenen dat wij ons uiterste best voor jou doen! Zodra jij via @WORK aan de slag gaat, staan we klaar voor al je vragen. Daarnaast wordt het salaris wekelijks door ons uitbetaald en worden er regelmatig leuke acties georganiseerd (zoals bijvoorbeeld een zomer- en winterfeest).
Bij ons krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen. We investeren in cursussen en scholing zodat jij aan je loopbaan en ambities kan blijven werken. Ook vinden wij het belangrijk dat jij gezond en vitaal naar je werk gaat. Daarom sport je via @WORK extra voordelig bij een aantal sportscholen in de regio en krijg je zelfs korting op je zorgverzekering bij De Friesland! Kortom, werken via @WORK levert veel meer op dan je denkt!
Zie jij het helemaal zitten om aan de slag te gaan als HR-medewerker? Reageer dan snel via de gele solliciteer button. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op via onderstaande contactgegevens.
Meer informatie:
Vacatures
Een vacature plaatsen?
Met zo'n 50.000 bezoekers per dag biedt WâldNet de mogelijkheid om uw vacature binnen no-time te vullen! Dit kost slechts eenmalig 50 euro. Het is via WURK.frl ook mogelijk een gratis vacature te plaatsen waarbij werkzoekenden een vacature alarm ontvangen per e-mail. Klik hier voor de mogelijkheden.
Een vacature plaatsen?
Met zo'n 50.000 bezoekers per dag biedt WâldNet de mogelijkheid om uw vacature binnen no-time te vullen! Dit kost slechts eenmalig 50 euro. Het is via WURK.frl ook mogelijk een gratis vacature te plaatsen waarbij werkzoekenden een vacature alarm ontvangen per e-mail. Klik hier voor de mogelijkheden.